|

معرفی انواع استایل با شلوار کارگو

تفاوت شلوار کارگو با شلوار شیش جیب؛ به نظرت شلوار ترند 1402 با چه مانتوهایی ست میشه؟

شلوار کارگو

شلوار کارگو یکی از ترندهای جذاب شلوار در سال 1402 است که به همین خاطر هر خانم شیک پوشی بهتر است یکی از آن را در کمد خود داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شلوارها دنیای متنوعی دارند، به طوری که می توان گفت به اندازه مانتوها و یا حتی بیشتر دارای اسم ها و مدل های مختلف هستند. در این مقاله می خواهیم به معرفی و ترفندهای ست کردن یکی از شلوارهای ترند 1402  به نام شلوار کارگو بپردازیم، در ابتدای سال 1388 شمسی بود که با آمدن شلوارهای شیش جیب در بازار، جوانان ایرانی از جین‌ های کوتاه و یا بوت کات برای مدتی به سمت این شلوارهای ارتشی آمدند. حال جالب است که بدانید با گذشت 14 سال، از اوایل سال جدید میلادی استایل‌ های خیابانی و هفته‌ های مد 2023 از ترند شدن شلوار کارگو که تقریبا از دو سال پیش‌تر، دوباره بازار فروش خود را پیدا کرده بود، خبر می‌ دهد. شلوار کارگو مانند شلوار شیش جیب است که دارای طراحی ای مدرن تر و خاص تر می باشد، پس اگر از شلوار جین های تکراری خسته شده اید بهتر است برای تابستان امسال یک شلوار کارگو داشته باشید. البته خوب است که بدانید ست کردن این شلوار کمی از شلوارهای دیگر سخت تر می باشد، پس بهتر است قبل از هر اقدامی برای خرید با ترفندها و اصول استفاد از شلوار کارگو در استایل آگاهی پیدا کنید.

جالب است که بدانید این نوع شلوار با داشتن جیب‌ های بزرگ و متعدد، علاوه بر ظاهر جذاب و مدرن امکان حمل وسایل مختلفی را نیز برای شما فراهم می‌کند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا با جذاب ترین ترند سال آشنا شوید.

شلوار کارگو

شلوار کارگو

تفاوت شلوار کارگو با شلوار شیش جیب

بعد از ترند شدن شلوار کارگو یکی از سوال هایی که بسیار پرسید می شود تفاوت شلوار کارگو با شلوار شیش جیب است؟ پس اگر شما هم به دنبال جواب همین سوال هستید خوب است که بدانید دو جیب مخصوص شلوار شیش جیب، جیب‌ هایی مربعی و بزرگ هستند که با گیره یا چسب بسته می شوند. روی این جیب‌ ها معمولا پیلی وجود دارد، زیرا وقتی وسایل را در آنها قرار می‌ دهند باز شود و فضای بیشتری مخصوصا برای اقلام بزرگ‌ تر ایجاد شود. شلوارهای کارگو امروزی هم از همین قاعده پیروی می‌ کنند؛ اما ممکن است تعداد جیب‌ های آنها به‌ شکل سلیقه‌ای یا با مد روز کمتر یا بیشتر باشد.

شلوار کارگو

شلوار کارگو

شلوار کارگو را با چه مانتویی ست کنیم؟

یکی از چالش های خانم های ایرانی همیشه این است که چه شلواری را با چه مانتویی می توان ست کرد، حال شاید برایتان کمی عجیب باشد اما وقتی پای شلوار کارگو در میان باشد این کار کمی دشوارتر هم خواهد شد. ولی شما می توانید به راحتی با چند ترفند ساده از این مرحله گذر کنید، برای مثال فراموش نکنید که شلوار کارگو را باید با مانتو کوتاه ست کنید. پس فرقی ندارد که مانتو کتی را انتخاب می کنید یا مانتو شومیزی به تن دارید، در هر حال باید دقت کنید تا قد مانتوی انتخابی شما از یه حدی بلندتر نباشد، زیرا ممکن است در این حالت ظاهری ناهمانگ پیدا کنید.

شلوار کارگو

شلوار کارگو

شلوار کارگو و باید و نباید های انتخاب کفش

یکی دیگر از آیتم هایی که بر روی ظاهر و استایل کلی ما بسیار تاثیر می گذارد را می توان کفش دانست. پس بهتر است که قبل از هر کاری کفش مناسبی برای خود انتخاب کنید. البته اگر شلوار کارگو را برای استایل تابستانی خود انتخاب کرده اید بهتر است که یک کتونی لژدار به پا کنید و بگذارید قد شلوارتان روی کتونی شما را بگیرد، زیرا در این حالت شیک تر و قد بلندتر دیده خواهید شد. به عنوان نکته پایانی فراموش نکنید که شلوارهای کارگو با استایل های رسمی و کفش های پاشنه بلند اصلا ترکیب خوبی نخواهند داشت پس اگر کلاسیک پوش هستید بهتر است به سراغ این نوع از شلوار نروید.

شلوار کارگو

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها