|

تابستون ۱۴۰۲ چه مانتویی بپوشیم؟

معرفی جدیدترین ترندهای مانتو لنین؛ تابستون از مونت گرفته تا مانتو جلو بسته لینن بپوش

مانتو لنین

مانتو لینن یکی از بهترین مانتوها برای فصل بهار و تابستان است، زیرا پارچه لنین دارای منفذهایی است که باعث می شود هوا به راحتی رد و بدل شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همانطور که می دانید مانتو یکی از بخش های اصلی استایل خانم ها را تشخیص می دهد، در نتیجه فراموش نکنید که همیشه مانتوی خود را باید با توجه به فصل و سبک کلی استایل خود انتخاب کنید. جالب است که بدانید جنس لنین یک جنس خنک و خوش‌ دوام است که گاها با هنرهایی از جمله سوزن دوزی و خامه دوزی زیبایی بیشتری به آن اضافه می‌ شود. همچنین، می توان گفت پارچه لنین علاوه بر خنکی همانند جنس اسلپ بسیار راحت و نرم است که این ویژگی آن را برای فصول گرم سال بسیار مناسب می‌ کند. پس اگر برای روزهای گرم سال به دنبال یک مانتو خنک و همزمان شیک و امروزی هستید پیشنهاد ما به شما انتخاب یک مانتو لنین کوتاه است، زیرا لنین های کوتاه یکی از ترندهای دوست داشتنی فصل تابستان هستند که می توانند برای استایل شما زیبایی و جذابیت را به ارمغان می آوردند. مونت لینن یکی از بهترین مانتوها و پارچه ها برای فصل بهار و روزهای داغ تابستانی است. بافت این پارچه که به اشتباه لنین تلفظ می شود دارای منفذهایی است که باعث می شود هوا به راحتی رد و بدل شود و در نهایت پوست را خنک نگه می دارد و در واقع اجازه نفس کشیدن به پوست می دهد.

البته فراموش نکنید که در مقابل یکی از معایب این پارچه این است که به راحتی چروک می شود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل تابستانی با مانتو لنین آشنا شوید.

مانتو+لنین (1)

مانتو لنین

مونت لنین بپوشید؛ این شما و این مانتو ترند سال

مونت ها در واقع همان مانتوهای شومیزی هستند که با کمی تفاوت در طراحی وارد بازار شده اند. پس به بیان ساده تر می توان گفت پیشنهاد ما برای شما انتخاب یک مانتو شومیزی لنین است. شما برای ست کردن این مانتو می توانید از شلوار جین مام استایل و یا حتی اسکینی استفاده کنید و در نهایت با کتونی استایل خود را تکمیل کنید. فراموش نکنید که برای استایل های اینچنینی نباید قد مانتو بیش از اندازه بلند باشد، زیرا شلوارهای نسبتا کوتاه برای این مدل از استایل مناسب تر هستند. جالب است که بدانید در سال 1402 مانتو تابستانی با پارچه لینن بسیار سریع توانسته راه خود را به کمد لباس خانم های جوان و یا حتی میانسال باز کند.

ezgif.com-webp-to-jpg (2)

photo_2021-06-21_02-08-57

مانتو لنین سوزن دوزی شده بپوشید؛ ترند بهار را از یاد نبرید

جالب است که بدانید یکی از ترندهای محبوب و جذاب بهار 1402 را می توان مانتو سوزن دوزی شده نامید. این مانتو به استایل شما رنگ و روح می بخشد و باعث می شود شیک و تا حدودی رسمی به نظر بیایید. حال با شروع فصل تابستان و گرم شدن روزها شما می توانید از مانتوهای سوزن دوزی لنین برای خود استفاده کنید، البته دقت داشته باشید که این مانتوها را با شلوارهای هم جنس خود ست کنید تا ظاهری شیک تر پیدا کنید. البته اگر قصد خرید و یا دوخت لباس با پارچه لینن را دارید باید به این نکته مهم توجه کنید که با توجه به این که این پارچه نخی است حتما قبل از دوخت یک بار پارچه را آبکشی کنید تا آب رفت پارچه انجام شود.

مانتو لنین

مانتو-مشکی-خاص-لنین

شومیز لنین جلو بسته؛ مینیمال و شیک به استقبال تابستان بروید

استایل مینیمال به معنی داشتن حداقل لباس در کمد است، به عبارتی دیگر، لزومی ندارد اطراف خود را با انواع و اقسام لباس‌ های متنوع و رنگارنگ پر کنید. در استایل مینیمال باید به اندازه لباس بخرید تا فرصت توجه کردن و لذت بردن از همه آن‌ ها را داشته باشید. یکی از ویژگی های استایل مینیمال پرهیز از لایه لایه پوشیدن است، در نتیجه فراموش نکنید که شومیزهای لنین و جلو بسته برای این سبک از استایل می تواند گزینه مناسبی باشد. زیرا این مدل لباس ها شما را از شر انتخاب آیتم اضافه برای زیر مانتو خلاص می کنند.

مانتو+لنین (3)

مانتو+لنین (2)

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها