|

تابستون امسال چه مانتویی بپوشیم؟

معرفی چندتا استایل تابستونی سفید و سیاه؛ کنتراست مانتو سفید تو استایلت معجزه میکنه

استایل سیاه و سفید

رنگ های سفید و سیاه جزو محبوب‌ترین و پر طرفدارترین رنگ ها میان خانم ها برای انتخاب مانتو هستند که ترفندهای خاصی برای ست کردنشو وجود دارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- جالب است که بدانید رنگ سفید در تمامی لباس ها و در همه مدل ها پرطرفدار و خاص است، اما در فصل گرما مانند بهار و تابستان به یکی از کاربردی ترین مانتوها تبدیل شده است. پس شما می توانید مانتو سفید را در همه جا بپوشید و حس راحتی و خنکی را به خودتان در فصول گرما هدیه دهید. فراموش نکنید که علاوه بر ویژگی های گفته شده رنگ سفید جزو آن دسته از رنگ‌ هایی است که به راحتی و با به خرج دادن کمی دقت و سلیقه، با همه رنگ ها ست می شود و استایلی عالی را برای شما می سازد. برای مثال پر تکرار ترین رنگ ها برای ست کردن با مانتو سفید در فصل گرما، رنگ های مشکی، قرمز، طوسی، آبی و سبز است. پس اگر می خواهید تابستان امسال را ترندی و جذاب بگذرانید پیشنهاد ما به شما انتخاب یک استایل سیاه و سفید است که جذابیت شما را چندین برابر کند. البته دقت کنید که فرقی ندارد کدام آیتم استایل خود را سفید و کدام را سیاه انتخاب کنید، پس اگر از پوشیدن مانتوهای سفید خوشتان نمی آید و یا اندام درشتی دارید می توانید مانتو مشکی انتخاب کنید و از آیتم های مکمل سفید استفاده نمایید.

البته در کل بهتر است که برای انتخاب رنگ مانتو به فصلی که می‌ خواهید مانتو را بپوشید دقت کنید و از رنگ‌ های موجود در طبیعت الهام بگیرید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های سیاه و سفید 1402 آشنا شوید.

مانتو سفید

مانتو سفید

ترفندهای ست کردن مانتو سفید با رنگ مشکی

همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم مانتوی سفید یکی از مانتو‌های محبوب بین خانم‌ ها و دختر خانم‌ های جوان ایرانی، مخصوصا در فصل‌ های تابستان و بهار است. پس پیشنهاد ما به شما این است که تابستان امسال حداقل یک دونه از این مانتوها را در کمد خود داشته باشید، زیرا این مانتو قرار است مثل فرشته نجات به کمک استایل شما بیاید. نکته جالب درباره ست کردن این مانتو این است شما می توانید آن را به راحتی با شلوار مشکی و یا اکسسوری های تیره ست کنید و از کنتراست ایجاد شده در استایل خود لذت ببرید.

مانتو سفید

مانتو سفید

ترند همیشگی دنیای مد به همراه سفید

یکی از ترندهای دنیای مد که همیشه و در تمام دوره ها می توان گفت در راس کالکشن های این صنعت وجود داشته است مانتو مشکی و یا در کل لباس های مشکی می باشد. پس اگر می خواهید لاغر و اخوش اندام و در عین حال ترندی و جذاب باشید بهتر است که استایل مونوکروم مشکی و یا مانتو مشکی را انتخاب نمایید. شما برای ست کردن این مانتو مانند استایل بالا می توانید از کنتراست بین رنگ ها کمک بگیرید و از رنگ سفید برای شلوار، شال و یا اکسسوری های دیگر کمک بگیرید. فراموش نکنید که استایل های تابستانی کلاسیک جان می دهند برای اینگونه ترکیب های رنگی.

مانتو سفید

مانتو سفید

مونوکروم سفید و سیاه را امتحان کنید

استایل مونوکروم یا تک رنگ پوشی همیشه در دنیای مد محبوب بوده است و طرفداران زیادی در میان سلبریتی ها و طراحان لباس دارد. اگر طرفدار سبک مینیمال در لباس پوشیدن هستید حتما این سبک لباس برایتان جذاب است و یک بار آن را امتحان کرده اید. پس یکی از پیشنهادهای جذاب برای استایل تابستانی استایل مونوکروم سفید و سیاه است، این استایل دغدغه شما را برای ست کردن لباس هایتان کاهش می دهد زیرا شما در این سبک فقط کافی است که همه آیتم های خود را از یک رنگ انتخاب نمایید.

مانتو سفید

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها