|

بررسی استایل نازنین بیاتی

استایل جنجالی و کلاسیک نازنین بیاتی در اکران عروسی مردم؛ همتای مانکن خودش یه پا مدله!

استایل نازنین بیاتی

نازنین بیاتی یکی از بازیگران جوان سینمای ایران است که به تازگی به خاطر استایل جنجالی خود در مراسم اکران عروسی مردم بر سر زبان ها افتاده است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نازنین بیاتی متولد 15 دی ماه 1368 در تهران، فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن و هنرپیشه است. او فعالیت هنری را از سال 1391 با فیلم سینمایی دربند آغاز کرده است و در مجموعه عروسکی شکرستان به عنوان طراح صحنه، طراح لباس و صداپیشه شخصیت‌ های رویا و پیشگو با حسن رادفر حضور یافت. از آثار هنری این بازیگر جوان می توان به آثاری مانند دربند، مردن به وقت شهریور، ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه، فرشته ها با هم می آیند، رخ دیوانه، طعم شیرین خیال، مادری، رفتن، آینه بغل و مغزهای کوچک زنگ زده اشاره کرد. یکی از سریال های محبوب و ماندگار نازنین بیاتی را می توان سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی دانست، او در این سریال در کنار ستارگانی چون محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، لیندا کیانی، شبنم قلی خانی، فرزاد فرزین، حسین پاکدل و ... به ایفای نقش پرداخت. حال که کمی درباره فعالیت هنری این بازیگر خانم می دانید خوب است که کمی درباره سبک استایل و ویژگی های استایل او بدانید.

نازنین بیاتی در بیشتر مواقع هنری پوش است ولی جالب است که بدانید گاها از استایل کلاسیک و یا لوکس الگانت هم برای انتخاب لباس های خود کمک می گیرد. در کل می توان گفت نازنین بیاتی سبک شخصی خود را دارد و در هر استایلی باید و نباید های خود را رعایت می کند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های نازنین بیاتی آشنا شوید.

استایل نازنین بیاتی

استایل نازنین بیاتی

استایل لوکس و کلاسیک نازنین بیاتی در اکران عروسی مردم

جالب است که بدانید نازنین بیاتی بر خلاف همیشه که هنری و راحت لباس می پوشد برای استایل خود در مراسم اکران فیلم عروسی مردم یک استایل کلاسیک و لوکس را انتخاب کرده بود. استایل کلاسیک شامل هر چیز کلاسیک، از فیلم و کتاب گرفته تا مُد، می شود که ماندگار است و به زمان و مکان خاصی محدود نمی‌ شود. آیتم های استایل کلاسیک معمولا لباس هایی هستند که شما مطمئن هستید سال دیگر نیز قابل استفاده و مورد پسند خواهند بود. دقیقا مانند لبای های نازنین بیاتی در استایل پایین، کت و شلوار مشکی همیشه ترند و جذاب بوده است و خواهد بود.

استایل نازنین بیاتی

استایل نازنین بیاتی

نازنین بیاتی با پانچو بوهو در چهلمین جشنواره فیلم فجر

هنری پوش ها افرادی هستند که خاص و متفاوت لباس می پوشند و تا حد زیادی می توان گفت خودشان استایلیست خود هستند. استایل بوهمین یا بوهو هم در حقیقت از دوره‌ هیپی‌ ها در جهان فراگیر شد و نمایانگر افرادی با روح آزاد بود که دلشان می‌ خواست بتوانند هرطور که دوست دارند زندگی کنند و البته لباس بپوشند. بوهمین به دلیل جزییات زیاد و پارامترهای مختلفش در مقابل استایل مینیمال قرار دارد. پانچو یکی از لباس های استایل بوهو است ولی جالب است که بدانید نازنین بیاتی در این استایل خود از سبک ترکیبی استفاده کرده است و سبک بوهمین را با سبک هنری ترکیب کرده است تا نتیجه زیبای زیر حاصل گردد.

استایل نازنین بیاتی

استایل نازنین بیاتی

استایل هنری و جذاب نازنین بیاتی در جشنواره فیلم سلامت

در ابتدا خوب است که بدانید استفاده از طرح‌ های عجیب و جالب در سبک هنری رایج است و یکی از خصیصه‌ های استایل هنری به‌ حساب می‌ آید.  با این‌ که چنین ترکیبی بیشتر از صنایع دستی استفاده و الهام گرفته می‌ شود اما آنچه اهمیت بیشتری دارد، خلاقیتی است که در ست کردن عناصر لباستان و رنگ‌ های آن به‌کار می‌ برید. نازنین بیاتی یکی از بازیگرانی است که این کار را به خوبی انجام می دهد و در بیشتر مواقع استایل های اینچنینی را از خود به نمایش می گذارد.

استایل نازنین بیاتی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل نازنین بیاتی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • بهار ارسالی در

    آنقدر اعتماد به نفس ندارن که با قیافه واقعی خودشون بیان بیرون

  • ناشناس ارسالی در

    عشقققققق من ❤❤❤❤

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگزروهنرمنداست باتحصیلات بالا شیکپوجذاب خوش استایل

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی