|

معرفی چند استایل جذب با وست

معجزه وست در استایل تابستانی؛ یادت نره همیشه ست مانتو و شومیز یه چیز دیگه است

وست و شومیز

مانتو یکی از مهم‌ ترین لباس‌ های خانم های ایرانی است که انواع مختلفی دارد و تقریبا اکثر خانم‌ ها انواع مانتوها را در کمد لباسی خود دارند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- خانم ها همیشه هنگام خرید مانتو حساسیت بیشتری نسبت به خرید شلوار یا حتی شال نشان می‌ دهند و معمولا بسته به موقعیت مکانی که قرار است به آن جا بروند، مانتوی مناسب خود را انتخاب می کنند. جالب است که بدانید در فصل تابستان گزینه های متنوعی برای انتخاب وجود دارد و دست تصمیم گیرنده بازتر از فصل های دیگی مانند پاییز و بهار است، یکی از انواع مانتوهای زیبا و خاص که خانم‌ ها با پوشیدن آن می‌ توانند استایل شیک و جذابی داشته باشند، مدل مانتو وست است، حال تصور کنید مانتو ترکیب وست و شومیز چه معجزه ای در استایل شنا خواهد کرد. پس اگر برای استایل رسمی خود به دنبال یک ایده جذاب و شیک هستید بهترین انتخاب برای شما می تواند یک وست به همراه شومیز ساتن و یا پوپلین باشد. البته برای انتخاب شومیز بهتر است به سبک استایل و مراسمی که برایش آماده می شوید دقت کنید زیرا شومیز ساتن و یا حریر دارای رسمیت بیشتری نسبت به نوع های نخی و پوپلین هستند. حال برای آشنایی بیشتر با ان مانتو چهارفصل باید بگوییم که به مانتوهایی که آستین ندارند و در اکثر موارد جلوباز هستند، مانتو وست می‌ گویند. وست ها معمولا در انواع مدل‌ های گشاد و یا جذب و اندامی و در رنگ‌های متنوع در فروشگاه‌ های خرید شومیز و مانتو موجود هستند.

جالب است که بدانید وست ها دارای محدودیت سنی و یا سایزی نیستند و شما بر هر سنی و وزنی می توانید وست بپوشید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از ترکیب های جذاب تابستانی با وست آشنا شوید.

وست و شومیز ساتن

وست و شومیز ساتن

وست بلند؛ نخی های تابستانی را فراموش نکنید

یکی از اتفاقات در دنیا مد این است که با شنیدن اسم وست همه به یاد وست های کرپ و کتی بهاره می افتند، در حالی که این یک تصور کاملا اشتباه است، زیرا وست ها در هر فصل با توجه به شرایط جوی آن فصل تولید می شوند و نوع های تابستانی آن ها معمولا از پارچه های نخی و خنک و با قد بلند طراحی و تولید می شوند. شما برای استفاده از این وست ها نیاز به یک شومیز سفید و نخی و یک شلوار راسته خواهید داشت، البته فراموش نکنید که ونس های سفید هم می توانند یکی از آیتم های موثر در تکمیل استایل شما باشند. از یاد نبرید که شما می‌توانید این مانتو جذاب را با شومیز و انواع دامن هم ست کنید، پس فقط به دنبال انتخاب شلوار نباشید.

وست و شومیز ساتن

وست و شومیز ساتن

معجزه وست در استایل های رسمی و کلاسیک

همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم وست نوعی مانتو و بالاپوش است که بدون هیچ محدودیتی می توان از آ استفاده کرد. برای مثال شما حتی برای رفتن به مهمانی های رسمی می توانی وست و شومیز بپوشید، البته لا توجه به این نکته که آن ها را باید تناسب با سبک استایل خود یعنی کلاسیک انتخاب کنید. وست های مجلسی معمولا کتی هستند و از پارچه های ژاکارد و یا کرپ تهیه می شوند. پس همیشه قبل از انتخاب مانتو فراموش نکنید که سبک استایل شما یکی از تعیین کننده ترین مواردی است که باید به آن دقت کنید. برای مثال یک مانتو شومیزی گزینه مناسبی برای استایل های کلاسیک و رسمی نمی باشد.

وست و شومیز ساتن

وست و شومیز ساتن

وست جلو بسته؛ جلیقه های ترند و جذاب 2014

همانطور که می دانید طرح وست به طرح جلیقه و پافر بسیار نزدیک است و باید به این موضوع اشاره شود که در اثر تغییر و تحولاتی که در جلیقه ها صورت گرفته، وست های امروزی طراحی و تولید شده اند. تولید اولین جلیقه ها را به زمان سلطنت چارلز دوم می توان نسبت داد. نوعی از وست های امروزی که بسیار ترند شده و مورد توجه قرار گرفته است را می توان وست های جلو بسته دانست وست های جلو بسته معمولا برای استایل های کژوال و اسپرن روزمره استفاده می شوند و کاربردی مجلسی و رسمی ندارند.

وست و شومیز ساتن

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها