|

بهترین ترفند رشد سریع گیاهان آپارتمانی / برا استخون ترکوندن گلت قرص ال دی بده بهش

در این مطلب در خصوص بهترین ترفندهای رشد سریع گیاهان آپارتمانی صحبت کردیم تا در کمترین زمان ممکن گلتون رو به بهترین شکل ممکن پرورش بدید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در صورتی که یه خانوم امروزی باشید مسلما به سر و شکل دکوراسیون خونتون اهمیت بسیار ویژه ای میدید و برای ارتقای اون نهایت تلاش خودتون رو میکنید تا یه دکور شیک و پیک و زیبا رقم بزنید که هر کسی با دیدنش به سلیقه ی بینظیرتون احسنت بگه و خب راه های مختلفی برای این منظور وجود داره که شما میتونید با توجه به سلیقه و بودجه ی خودتون به سراغ هر کدومشون که به نظرتون بهتره برید که خب در این بین یه پیشنهاد به شما رفتن به سراغ گیاهان آپارتمانی هست که مسلما با هر سلیقه و بودجه ای میتونن جور دربیان مثلا شما در صورتی که بخواهید کم هزینه کنید میتونید ارزان ترین گیاهان آپارتمانی رو برای این منظور تهیه کنید و در صورتی هم که بخواهید هزینه ی بیشتری صرف کنید میتونید گیاهان آپارتمانی لوکس رو تهیه کنید و با وجود اون ها دکورتون رو زینت و جلا ببخشید.

پس شما نباید نگرانی از بابت این که یه گلی با پول و سلیقه ای که دارید مچ بشه یا نه داشته باشید در این بین تنها نگرانتیون باید این باشه که شرایط موجود توی خونه و یا هر فضایی که میخواهید گیاه رو در اون نگهداری کنید طوری باشه که گیاه بتونه به خوبی و راحتی رشد کنه و موردی سلامت و حیات اون رو به خطر نندازه مثلا در صورتی که نورگیر خونه ی شما زیاد خوب نیست باید به سراغ گیاهانی که به نور نیاز ندارن برید چرا که این زیبارویان میتونن در شرایط کم نور و بی نور هم به خوبی و بدون اختلال رشد کنن. اما حالا در این بین یه موضوعی که وجود داره این هست که خیلی ها هستن که میخوان گیاهانشون رشد رگباری و سریع داشته باشن که خب برای این منظور هم راه حل وجود داره چرا که یه سری ترفند برای رشد سریع گیاهان هست که این دسته از افراد میتونن با رفتن به سراغ اون ها و استفاده ازشون به این هدفشون برسن که حالا در ادامه چندتا از اون ها رو بهتون یاد میدیم، پس با ما همراه باشید.

ترفند رشد سریع گیاهان آپارتمانی

از قرص ال دی استفاده کنید

قرص ال دی با وجود این که قرص ضد باروری هست ولی روی گیاهان تاثیر عکس میذاره و موجب رشد سریع و بهتر و پربارتر شدن اون ها در مدت زمان کوتاه میشه از این رو توصیه میشه که حتما از اون برای رشد سریع گیاهانتون کمک بگیرید.

البته که شاید براتون سول پیش بیاد که چرا این قرص میتونه برای رشد بهتر و سریع تر گیاهان مناسب باشه که خب در جواب باید بگیم که چون این قرص از هورمون های پروژسترون و استروژن برخوردار هست که این هورمون ها به رشد بهتر و بیشتر گیاه کمک شایانی میکنن.

نحوه ی استفاده از این قرص هم برای این منظور اینجوریه که شما باید یک یا دو تا قرص رو توی یک و نیم لیتر آب حل کرده و بعد محلول رو پای گیاهانتون بریزید. این رو هم اضافه کنیم که برای نتیجه گیری بهتر میتونید هر دو الی سه ماه یه بار از این قرص برای گیاهانتون استفاده کنید و تاثیر فوق العاده اش رو ببینید.

ترفند رشد سریع گیاهان آپارتمانی

برای رشد بهتر گیاه از دستگاه بخار برای اون استفاده کنید

در یک جواب دیگه به این سوال که چی برای رشد گیاه خوبه میتونیم به دستگاه بخار اشاره کنیم که خب برای استفاده از اون باید بدون داروی بخور اون رو برای چند دقیقه در فضایی که گیاهانتون رو نگهداری میکنید به صورت روشن قرار بدید تا از این طریق بتونید ثاثیر مطلوب و مناسب روی گلدون هاتون داشته باشید. دقت کنید که توی تابستون هم گیاهان رو در جایی از منزل قرار بدید که باد کولر به راحتی به اون ها بخوره.

ترفند رشد سریع گیاهان آپارتمانی

آبی که تخم مرغ در اون جوشیده رو بریزید پای گیاه

شاید یه سری از ترفندها باشن که در هر مورد و زمینه ای به نظر عجیب بیان و آدم تا دلیل پشت اون ها رو ندونه نتونه به این که میتونن کارساز باشن اعتماد کنه و به قولی به سراغ استفاده ازشون بره که خب استفاده از آب جوشیده ی تخم مرغ برای رشد سریع گیاهان هم یکی از این ترفندها هست که خب شما باید در کمترین حالت هفته ای ریه بار این کار رو انجام بدید.

اما حالا چرا توصیه میشه که از این روش برای رشد سریع گیاهان بهره ببرید؟ خب دلیل این موضوع اینه که موقع جوشیدن تخم مرغ تمام املاح معدنی موجود در پوست اون به آب سرایت کرده و وقتی که شما اون آب رو پای گیاه میریزید تمام اون املاح رو بهش میرسونید که خب این موضوع در نوبه ی خودش باعث رشد بهتر و بیشتر گیاه میشه. البته که این رو ذکر کنیم که بهتره آب جوشیده رو بعد از سرد شدن بریزید پای گیاه. 

ترفند رشد سریع گیاهان آپارتمانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها