|

دیزاین و طراحی ناخن با لاک یاسی / جانان شدن به سبکی شگفت‌انگیز

لاک یاسی از دست رنگ هایی محسوب میشه که میتونه زیبایی رو به دستان شما هدیه بده و جذابیت ظاهریتون ور چند برابر کنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بانوان برای زیباتر شدن هرچه بیشتر از تمام اجزای مختلف بدنشون استفاده می کند. جالبه که خیلی از بانوان در فصل تابستون که صندل میپوشن حتی از انگشتر برای انگشتان پا هم کمکم گرفته و در راستای زیباییشون استفاده دارند. دیگه لاک که جای خود دارد. اصلا شاید به همین دلیل هم هستش که خیلی وقت ها می بینیم آقا لباس پوشیده حاضر و آماده جلوی در ایستاده و خانوم همچنان در اتاق و در حال حاضر شدن هستش. لاک ناخن برای بانوان دیگه مثل گذشته یه بخش از زیباسازی تنها برای مهمونی ها و مجالس نیست. بلکه بانوان امروزه حتی برای سرکار هم لاک مخصوص به خودشون رو دارند. به همین دلیل هم طراحی ها و رنگ ها در لاک به شدت متنوع تر شده و از طرفی هم سبک کاشت طبیعی تر و جذاب تر شده. رنگ لاک ها به اندازه موهای سر من و شما وجود داره که هر خانمی بسته به سلیقه ای که داره و موقعیتی که میخواد درش قرار بگیره انتخاب میکنه. البته که به رنگ پوست هم خیلی اهمیت داره و میتونه تاثیرگذار باشه. در این مطلب ما میخوایم بریم سراغ رنگ یاسی و باهاش ناخنامون رو لاک بزنیم. اگر شما هم شیفته این رنگ جذاب و دخترونه هستید، پس حتما با ادامه مطلب کا همراه باشید.

لاک یاسی

یاسی به کدوم رنگ پوست میاد؟

یاسی ، این رنپگ پر طرفدار از دست رنگ هایی محسوب میشه که در تنالیته بنفش ها قرار داره. این رنگ میتونه برای بانوانی که پوست روشنی دارند و یا گندمی روشن هستند عالی باشه. لاک یاسی دستان شما رو زیباتر نشون میده در صورتی که خیلی هم روشن نباشه چون در اون صورت دستان شما به شکل یخ زده دیده خواهد شد.

لاک یاسی

لاک ناخن با طرح‌های گل‌ دار یاسی 

رنگ یاسی رنگی به شدت ملیح و دلنشینه که میتونه واسه هر سبک فرم ناخنی جذاب باشه. شما میتونید با استفاده از یک رنگ یاسی به عنوان پایه و بک گراند لاکتون استفاده کنید و بعد هم با گل های ظریف و کوچیک، و البته رنگ هایی که متضاد باشند مثلا مثل طلایی و سفید، بر روی لاکتون طرح هایی زیبا بزنید. این سبک میتونه ظاهری چشمگیر و زنانه به دستان شما ببخشه.

لاک یاسی

گرادینت یا فید سبکی مدرن

از تکنیک گرادینت کمک بگیرید تا رنگ یاسی رو به آرومی و با رنگ‌های دیگر همچون بنفش، صورتی یا سفید ترکیب کنید. این تکنیک میتونه به ناخن های شما جلوه ای مدرن و به شدت نرم هدیه بده.

لاک یاسی

طرح‌های هندسی با نوار چسبی

نوار های چسبی هستن که میتونن به طراحی های شما در ناخن کمک کنند. در اینجا با استفاده از نوار چسبی که مخصوص ناخنه و یا قلموی نازک، طرح هایی هندسی ایجاد کنید. این طرح ها شامل مثلث‌ ها، خطوط مورب یا مربع‌ ها هستند که میشه با رنگ یاسی ترکیبشون کرد. سبکی که هیچگاه از مد نمیفته.

لاک یاسی

نقوش طلایی یا نقره‌ای

رنگ هایی مثل طلایی هم به میتونن زیبایی خاصی به لاک یاسی رنگ شما هدیه بدن. طراحی‌ های نازک و ظریف با رنگ‌ های طلایی و یا نقره‌ ای بر روی ناخن‌ هایی که به رنگ یاسی لاک زده شدن، زیبایی یونیک و بسیار خاصی به ناخن‌ها اضافه می کنند. این طرح‌ ها میتونن هر مدلی باشند. مثلا نقطه ها و یا حتی اشکال هندسی.

لاک یاسی

نقطه‌ ها همیشه دیزاین بودن و هستن

نقطه ها همیشه تزیینات بسیار ساده و اما زیبایی برای لاک ها بوده و هستند. شما میتونید از نقطه های ریزی به عنوان تزیینات بر روی لاک یاسی استفاده کنید. میشه که از رنگ هایی که متضاد هستند و یا هماهنگ با یاسی استفاده کرده و با طراحی های جذاب و سرگرم کننده خلاقیت ایجاد کنید.

لاک یاسی

هولوگرافیک یا گلیتر

اگر دلتون میخواد تا درخشندگی و جلوه ای خاص به ناخن های خود ببخشید، میتونید از لاک های هولوگرافیک یا گلیتر با رنگ‌ های متناسب با یاسی استفاده نمایید. در واقع این طراحی به ناخن‌ ها برق و جذابیت خیلی بیشتری خواهد داد.

لاک یاسی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها