|

روش‌های ضخیم و پرپشت کردن موی خانوما / فقط رعنا کردن فیس مهم نیست موهاتو پر کن

پرگشت کردن مو گرچه که کمی تا قسمتی دشوار به نظر میرسه، اما میتونه راه و روش خاص خودش رو هم داشته باشه و در اینجا با این شگرد ها آشنا می شویم

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همیشه واسه همه آدم ها به خصوص بانوان قضیه مو خیلی مهم بوده. اینکه قد مو و مدلش و رنگش به چه شکل باشه واسشون به شدت قابل اهمیته چرا که میتونه تاثیر فراوونی در زیبایی شون داشته باشه. البته که این مسئله اونقدری میتونه در ظاهر و جذابیت فرد تاثیرگذار باشه که خیلی از آقایون هم این روزا دیگه به سمت و سوی کاشت مو کشیده شدن و هر جور شده مبلغش رو جور میکنن تا این عمل پر دردسر رو انجام بدن. تو خانوما این موضوع کمی متفاوته و خب اغلب افراد موهاشون بلنده اما یا کم پشته و یا اینکه موهایی بی جون و نازک شده دارند. در واقع به دنبال موی ضخیم هستن اما نمیدونن چطور میشه به چنین آیتم سختی رسید. خب بالاخره مو عضوی به شدت کنده که هم رشدش زمان بره و هم تقویت و سالم شدنش. اما خب غیر ممکن که نیست. به همین دلیل ما اومدیم و روش هایی سریع تر به شما ارائه دادیم تا در راستای ضخیم و پرپشت تر کردن مو استفاده کرده و به اونچه که دلخواهتون هست برسید. پس با ادامه مطلب ما همراه باشید.

تاثیرات-بافت-مو

اول عواملی که بر روی ضخیم شدن مو موثر هستن رو بدونیم

قبل از اینکه به راه های درمان برسیم، بهتره که بدونیم اصلا چه مواردی میتونن در ضخیم تر شدنشن تاثیر بذارن. 

اولیش ژنتیکه که خب به شدت بر روی این مسئله موثره و مهم. اگر پدر و مادر شما موی نازکی دارند احتمالا شما هم این چنین خواهید شد. از دیگر موارد تغذیه هستش که خب رسوندن مواد مغذی مناسب به مو بسیار پر اهمیته و کمبودشون باعث ریزش و نازکی مو میشه. از طرفی تغییرات هورمونی در دوران بارداری، یائسگی و یکسری بیماریها باعث باریک شدن تار مو خواهد شد. استرس مزمن در این روند بسیار تاثیر گذاره. یادتون نره آسیب های فیزیکی هم میتونه خیلی مخرب باشه، استفاده از وسایل حرارتی زیاد و رنگ مو و کشیدن و غیره به شدت در ساختار مو تاثیرگذاره. کمبود آهن و پروتئین و روی و ویتامین های گروه b و امگا 3 نیز تاثیرات فراوونی دارند.

Thickening-of-the-hair

درمان خانگی برای ضخیم کردن مو

ماسک موی تخم‌ مرغ میتونه خیلی خوب باشه چرا که تخم‌ مرغ سرشار از پروتئین هستش که خب واسه تقدئین موها به شدت مفیده. شما میتونید یک عدد تخم مرغ رو با یه قاشق روغن زیتون مخلوط کرده و روی موهاتون به مدت 30 دقیقه قرار دهید و بعد با آب ولرم بشویید.

ماسک موی آلوئه ورا نیز به دلیل خواص تسکین دهندگی و مرطوب کنندگی که داره، میتونه عالی باشه. یادتون نره که ژل آلوئه ورا رو روی پوست سرتون ماساژ بدید و بعد از 30 دقیقه اونها رو بشویید.

روغن نارگیل روشی دیگر است که خب به دلیل اینکه حاویه اسیدهای چربه، میتونه به نرمی و تقویت موهاتون کمک رسان باشه. روغن نارگیل نرم شده رو بزنید به موهاتون و ماساژ بدید و در نهایت آن را با شامپو بشویید.

majlesi-Long-hairstyle-model-for-girls

روش های پزشکی واسه ضخیم کردن مو

یکسری از داروها مثل مینوکسیدیل و فیناستراید میتونن موها رو ضخیم کنند. تزریق پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) که تزریق پلاسمای خون خود فرد به سر است، موجب تحریک رشد مو خواهد شد. و در نهای اگر ریزش موی بسیار شدیدی دارید میتونید از روش کاشت مو استفاده کرده و موهای خود را پرپشت تر نمایید که خب اقدامات بعدیش که دکتر تجویز میکنه هم به ضخامت و پر تر شدن موها کمک خواهد کرد.

Long-hair-5

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • R ارسالی در

    افتضاح بود

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها