|

خاص ترین و شیک ترین مدل های اکسسوری سرویس بهداشتی / همه چیشون تکمیله و آس

ست سرویس های سرویس بهداشتی انواع بسیار مختلفی دارند که در این مطلب با جذاب ترین مدل های اونها اشنا خواهیم شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سرویس بهداشتی از دست بخش های بسیار مهم و تاثیرگذار در دکوراسیون هر منزل است. احتمالا با شنیدن این جمله تعجب کرده باشید اما در واقع حقیقت همین هستش چرا که وقتی یک مهمان در خونه شما رو میزنه، بی شک بعد از بدو ورودش احساسی که بهش دست میده مستقیما از سمت حال و هوای خونه شما و همچنین رفتار خود میزبان هستش. اگر همه اینها به خوبی پیش بره، فرض کنید اون مهمان بخواد از سرویس بهداشتی استفاده کنه و به محض رفتن به دستشویی با نمایی نه چندان زیبا و آلوده روبرو بشه اونوقت چه خواهد شد؟ یادتون نره از طرفی هم تنها تمیزیه این فضا ملاک نیست و شما باید به زیباسازی و اکسسوری هایی که در سرویس بهداشتی استفاده می کنید هم دقت داشته باشید. داشتن تزیینات و خوشگلاسیون دستشویی امری بسیار پر اهمیت است که هم روی خود افراد اون خونه و هم بر روی مهمانان تاثیر میذاره. شما میتونید جهت بهبود ظاهر این فضا از اکسسوری ها و ست های جذابی استفاده کنید که هر خانومی حواسش بهشون نیست. اگر مشتاق دیدن و دونستن شیک ترین و خاص ترین مدل های اکسسوری سرویس بهداشتی هستید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

RTDHTGD

جا حوله ای مدل ایستاده و دیواری اکسسوری ای جذاب

جا حوله ای ها از دست لوازم بسیار مهم در هر دستشویی هستند که خب در دو نوع ایستاده و دیواری موجود هستند. جا حوله ای ها هم به شکل دیزاین سرویس بهداشتی محسوب میشن و هم اینکه کاملا کاربردی هستن و همونطور که از اسمشون هم پیداست محل نگهداری حوله می باشند که برخی از اونها دارای قلاب های متعدد جهت نگهداری حوله های کوجیک و بزرگ هستند. و یکسری از اونها نیز حالت ایستاده دارن و اغلب از مواد سنگین ترین ساخته شده اند و پایداری بالاتری هم دارند. این جا حوله یا ها میتونن حوله های سنگین تیر رو هم نگهداری کرده و بر روی خود جایگذاری کنند.

JYGJG

جا صابونی اصلا نباشه نمیشه! مدل های ترند شده

جا صابونی از دیگر اکسسوری های بسیار واجب برای هر دستشویی هستش که خب کاملا حیاتی محسوب میشن و باید داخل هر سرویس بهداشتی وجود داشته باشند. این مدل از جا صابونی ها میتونن از جنس های مختلفی همچون شیشه، سرامیک، پلاستیک و یا فلز ساخته شده باشند که بسته به سلیقه و خواسته شما انتخاب میشن. جا صابونی های دیواری به دلیل صرفه جویی در فضای سرویس بهداشتی در واقع محبوب تر هستند و بیشتر مورد استفاده قرار میگیرن. اما مدل هیا جدید جاصابونی که دارای تخلیه آب هستند هم میتونن عالی باشن چرا که همواره صابون رو خشک نگه میدارن و عمر بیشتری هم دارند. 

HGNFHGC

آینه ها اجزایی بسیار دوست داشتنی در هر فضا؛ آینه ذره بینی یا نور دار

آینه ها از عناصر اصلی در فضای سرویس بهداشتی و حمام هستند که در اندازه های مختلف و مدل های متفاوت انتخاب شده و مورد استفاده قرار میگیرند. آینه‌ های که دیواری هستن با قاب‌ های متفاوت میتونن به دکوراسیون سرویس بهداشتی جلوه بسیار خاصی ببخشند. یکسری از مدل های آینه دارای نورپردازی نیز هستند که هم به خوشگلاسیون فضا کمک کرده و هم روشنایی قابل توجهی به فضا می بخشند. آینه های ذره بینی هم برای آرایش کردن و اصلاح صورت به شدت مناسب هستند که شما میتونید مطابق با اونچه که میخواهید انتخاب نمایید.

TRGSTRDS

جا مسواکی هایی که هم کاربردی هستن و هم منحصر به فرد

جا مسواکی ها از دیگر آیتم های اساسی در هر سرویس بهداشتی هستند که میتونن بهداشت و نظم بهتر و بیشتری به این فضا هدیه بدن. این مدل از جا مسواکی ها از جنس های مختلفی همچون پلاستیک، شیشه، سرامیک یا فلز هستند که هم به صورت دیواری و هم رومیزی نصب میشن. جا مسواکی‌ های دیواری اغلب با داشتن درپوش، از آلوده شدن مسواک‌ ها جلوگیری خواهند کرد.

HGFMHGC

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها