|

انواع لیوان پایه دار | واسه داشتن یه میز لاکچری ظروف درست حسابی هم لازمه خانوم

لیوان های پایه دار یکی از جذاب ترین مدل های ظروف می باشند که برای مهمانی ها و مراسمات زیباییه دوچندانی به میز شما خواهند داد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ظروف آیتم هایی بسیار مورد استفاده در هر منزل هستند. این بخش از آشپزخونه رو شاید بشه گفت مورد علاقه ترین بخش خانوم هاست چرا که در کل خرید ظرف و ظروف برای خانوما خیلی دلپذیره و نقش و نگاری که ظرف ها دارند میتونه نظرشون رو جلب کنه و حتی به وجود بیارتشون. یکی از پر اهمیت ترین عناصر در میون ظروف هم که لیوان ها هستند. لیوان هایی که تنوع بسیار زیاد و فراوونی دارند. مثلا یکی از پرطرفدار ترین اونها لیوان های پایه دار است که باز اونها نیز دارای انواع متنوعی هستند که میتونن هر سلیقه ای رو به خود جلب کنند. 

در اینجا میتونیم بگیم لیوان پایه‌ دار، زیبا و کاربردی برای هر خانه‌ ای! اگر شما از دست افرادی هستد که عاشق نوشیدنی های خنک هستید و یا اینکه دلتون میخواد تا صبح به صبح قهوه‌تون رو داخل یک لیوان شیک و مدرن میل کنید، پس حتما به دنبال یکی از این سبک لیوان های پایه دا باشید. در واقع لیوان های پایه دار تنها یک ظرف ساده با کاربرد مشخص نیستند، بلکه میتونن عنصری جهت دیزاین فضا باشند و به دکوراسیون آشپزخانه و یا میز شام طرح و تنوعی جذاب ببخشند. این لیوان ها با طرح های متنوعی که دارند هر کدوم برای موقعیتی خاص میتونن مورد استفاده قرار گیرند. اگر شما هم علاقمند به این سبک لیوان ها هستید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

3854854

لیوان پایه کوتاه با ابعادی جمع و جور

لیوان هایی که دارای پایه هایی کوتاه هستند یکی از پرطرفدار ترین مدل های لیوان محسوب می شوند که برای نوشیدنی های سرد و گرم به کار میرن. از طرفی به دلیل سایز و ابعاد کوچیکشون خیلی راحت تو هر کابینتی جا میشن و میتونن دکور بشن. لیوان های پایه کوتاه میتونن میزبان انواع دسر های مختلف مثل پاناکوتا و موس باشند و یا نوشیدنی های منحصر به فرد باشند که ظاهر جذاب لیوان به خوشمزگی شون اضافه میکنه. این سبک از لیوان ها اغلب از شیشه های شفاف و یا رنگی طراحی و تولید میشن که مناسب هر سلیقه ای هست. لیوان پایه کوتاه انتخابی جذاب برای چیدمان میزهای لاکچری است. 

787528

587435

زیبایی خیلی بولد و جذاب لیوان بلوری

یکی دیگه از پیشنهادات جذاب برای لیوان های پایه دار، مدل های بلوری است که در مهمانی ها همیشه جایگاه به خصوصی دارد. این سبک از لیوان ها به دلیل درخشندگی و شفافیت بالاشون، جلوه ای بسیار خیره کننده به شما هدیه خواهند داد. اگر دلتون میخواد تا نوشیدنی های رنگی جذابتون رخ دوبرابر جذاب تری به خود بگیرند، پس حتما اونها رو داخل لیوان های پایه دار سرو کنید.

لیوان های بلوری اغلب از دست شیشه های مرغوب و باکیفیتی تولید می شوند که به مرور زمان هم کدر بشو نیستند و همیشه درخشنده و سلامت باقی میونن. این سبک از لیوان ها برای پذیرایی از مهمانان رسمی و غیر رسمی، به شدت مناسب هستند و میتونن خیلی راحت توجه همه رو به خودشون جلب کنند. 

54534

85748

لیوان پایه دار با طراحی های خوشگل 

هر موقع حرف از نوشیدنی های خنک و تابستانی میشه هیچی مثل یه لیوان شربت خوری پایه دار و دارای تزئینات نمیتونه حال و هوای تابستون رو القا کنه. در واقع این سبک از لیوان ها با توجه به طراحی های بلند و خوشگلی که دارند میتونن ایده آل ترین گزینه واسه نوشیدنی های شربتی و حتی ترکیبی بشن. این لیوان های پایه دار به شما امکان لذت بیشتری هدی میدن و حس تازگی و خنکی رو دوچندان خواهد کرد. 

لیوان های پایه دار با انواع اندازه پایه، با طراحی های بسیار متنوعی عرضه می شوند که شما خانوم باسلیقه ایرانی به راحتی میتونید طبق اوچه که دوست دارید انتخاب نمایید. برخی از این لیوان ها دستگیره دارند و استفاده ازشون هم راحت تره. همچنین یکسری از مدل ها با طرح های منحصر به فرد و فانتزی که دارند، میتونن میز شما رو جوری یونیک تر دیزاین کنند.

65456

58486

 6456

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها