|

گیاهان آپارتمانی برگ صورتی برای تنوع / بین اونهمه گل سبزی که داری یه صورتی ناناس میشه

دیگه وقتش رسیده که میون گل و گیاه های سبز رنگ تو خونت یه گل برگ صورتی هم بزاری تا تنوع و جذابیتشون رو چند برابر کنی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داشتن گل و گیاه تو هر خونه ای لازمه. چرا که این خوشگلای سبز هم واسه آدما و زندگی های نه چندان سالمشون مفیدن و هم اینکه میتونن یه خوشگلیه بی نظیر به فضا ببخشند. البته که لایف استایل ناسالم از جهت آلودگی های موجود در هوا و تنفس های ناسالم بود که خب گیاهان آپارتمانی به خوبی میتونن این مسائل رو حل کنند. چرا که گیاهان آپارتمانی تصفیه کننده هوا هستند و از طرفی هم با انرژی ایده آل و مثبتی که در فضا ایجاد می کنند یه محیط به شدت مناسب برای انسان رو می سازند. در درجه دوم خب از اونجایی که ظاهری دلبرانه دارند یه دیزاین منحصر به فرد برای فضای مورد نظر نیز هستند. 

83748

خب همه ما گل و گیاه رو سبز رنگ می شناسیم و اصلا طبیعته طبیعت اینه که این رنگی باشه. اما یکسری از گیاهان هستند که به رنگ های دیگه ای خلق شده اند و زیبایی منحصر به فرد و متفاوتی دارند. مثلا صورتی. بله خیلی از گیاهان هستند که رنگ صورتی دارند و میتونن تو خونه هم نگهداری بشن. پس چه خوب که یکم یونیک بشیم و جدا از اون گیاهان آپارتمانی سبز رنگی که داریم، یه صورتی دلبر هم داشته باشیم. اگر شما هم دلتون میخواد چنین ایده ای رو اجرا کنید پس در ادامه با ما همراه باشید تا با چند نمونه گل و گیاه آپارتمانی با برگ صورتی رنگ آشنا بشیم.

3587485

بیگونیای رکس از گیاهان آپارتمانی با گل و برگ صورتی

بیگونیای رکس یکی از جذاب ترین گیاهان آپارتمانی با برگ‌ های چشمگیر و زیباست که خب از برگ هایی بزرگ و براق با رنگ های متنوع آفریده شده. البته که این گل رنگ های دیگه ای مثل بنفش، نقره ای و سبز هم داره که همراه با سایه های صورتی جذابیت دلبرانه ای پیدا کرده. برگای بیگونیا رکس اغلب دارای بافتی مخملی می باشند و به شکل نامنظم و زیبا رشد دارند. گیاه مورد نظر ما نور متوسطی نیاز داره به علاوه رطوبتی نسبتا بالا که در خاکی با زهکشی خوب باید نگهداری بشه.

0d9a53bf828bf3b169bd068a18243393

آگلونما 

آگلونما، که به نام "گیاه چینی همیشه‌ سبز" هم شهرت داره، یکی از اون دست گیاهان آپارتمانی مقاومه که برگ هایی جذاب و چند رنگ هم زیباییش رو چند برابر کرده. گونه‌هایی از آگلونما هم هستند که ارای برگ‌ هایی با ترکیب رنگ‌ های صورتی و سبز دارند که خب چنین نمایی میتونه به خونه خوشگلیه بی نظیری ببخشه. این گیاه نیازمنده نور غیر مستقیمه همراه با شرایط کم‌ نور که خب تو این شرایط مقاومت داره و از نظر آبیاری هم تنها آبیاری منظم براش مهمه نه زیا از حد. آگلونما به دلیل سهولت در نگهداری و استحکام بالاش، یک انتخاب عالی برای افرادی هستش که تازه کارن و اولین تجاربشون در مراقبت از گل رو میخوان شروع کنند.

54654

ژربرا خیلی گل شادیه

ژربرا یکی از انواع گیاهان گلدار آپارتمانی محسوب میشه که گل‌ های بزرگی داره در رنگ‌ های متنوع. رنگ هایی مثل صورتی! این گل میتونه فضای خونه یا هر کجا که قراره ازش استفاده بشه رو به شدت شاداب و رنگی کنه. ژربرا به نور کافی و مستقیم علاقه منده و باید در خاکی با زهکشی خوب کاشته بشه. ژربرا شیفته آبیاری منظمه اما نباید خاکش بیش از اندازه مرطوب بشه چون خوشش نمیاد. این گیاه با گل های خوشگلی که داره میتونه به عنوان یک نقطه تمرکز در دکوراسیون داخلی فضای شما به حساب بیاد.

gerbera-care-گل-ژربرا

فلوکس 

فلوکس از دیگر گیاهان آپارتمانی هستش که دارای گل‌های کوچیک در رنگ‌ های صورتی، سفید و بنفش می باشد. گل نام برده به عنوان یک گیاه گلدار آپارتمانی شناخته میشه و به نور کافی نیاز داره. فلوکس میتونه فضای داخلی رو با گل‌ های دلبر و فسقلی که داره و البته رایحه‌ ای دلپذیر زیباتر کنه. فلوکس نیازمنده آبیاری منظمه و همراه با خاکی که به خوبی زهکشی شده باشه. 

فلوکس-2

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها