|

جدیدترین مدل های ست پارچ و لیوان / با سرو نوشیدنی در این جام ها ابهت ضیافتتون تو اوجه

در این مقاله چندتا از پارچ و لیوان های جدید رو بهتون نشون دادیم که میتونید سرو نوشیدنی هاتون رو با اون ها به زیباترین شکل ممکن انجام بدید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از خانوم ها دوست دارن که هر از گاهی یه سری تغییرات در دکورشون به وجود بیارن که خب برای این منظور راه های مختلفی میتونه پیش روی اون ها باشه مثلا یکی از اون ها تغییر دادن جای وسایل هست البته در صورتی که جای جدید اون ها براشون مناسب باشه مثلا در صورتی که فکر میکنید که بهترین جا برای تلویزیون در دکور خونه رو پیدا کردید که از جای فعلیش بهتره میتونید اون رو جابجا کنید و از این طریق به زیبایی هر چه بهتر و بیشتر فضا کمک شایانی کنید اون هم تنها و تنها با یه جایجایی کوچک که البته این موضوع میتونه در خصوص آیتم های مختلف در دکور هم صدق کنه یعنی شما میتونید هر وسیله ای رو که به نظرتون جاش میتونه ارتقا پیدا کنه و تاثیر بهتری روی چیدمان بذاره رو جابجا کنید.

یه راه دیگه هم که میتونید با وجود اون تغییری که مدنظرتون هست رو در دکور به وجود بیارید عوض کردن وسایل هست که خب در این حالت وسایل میتونن هر چیزی باشن مثلا در صورتی که از نظر مالی اوکی بودید میتونید مبلمانتون رو تغییر بدید و از بین جدیدترین مدل مبلمان مدرن در سال 1403 خرید داشته باشید و کاری کنید که دکورتون حسابی به روز و زیبا به چشم بیاد که این موضوع میتونه روحیه تون رو هم به میزان زیادی بهبود ببخشه ولی برخی از اوقات هست که نیازی به تغییرهای بزرگ نیست و یا شاید پولش نیست که خب در این حالت شما میتونید تغییرات کوچک تری اعمال کنید که صد البته اون ها هم در جایگاه خودشون دیده میشن و به چشم میان مثلا به سراغ عوض کردن یه سری از ظرف و ظروف برید که برای هر خانوم کدبانویی مهم هست مثلا پارچ و لیوان هاتون رو عوض کنید که خب ما برای این که در این زمینه ایده برای خرید بگیرید میخواهیم چند نمونه از جدیدترین پارچ و لیوان های بازار رو بهتون نشون میدیم و همچنین یه سری اطلاعات در خصوص انواع اون ها بهتون بدیم تا خرید براتون آسون تر بشه، پس در ادامه با ما همراه باشید.

پارچ و لیوان1

ست پارچ و لیوان شیشه ای و بلوری

این مدل از پاچ و لیوان ها از جنس شیشه ی شفافی که بهش بلور گفته میشه ساخته شدن و به جرئت میه گفت که یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین ست های پارچ و لیوان در کشور ما بشمار میرن و برای عده ی زیادی جزء گزینه های اولشون محسوب میشن و دلیل این موضوع اینه که این ست ها از وزن سبکی برخوردار هستن، شفاف اند و قیمت مناسبی هم دارن به همین دلیل طبیعی هست که بیشتر از سایر مدل ها فروش داشته باشن. پس با این حساب توصیه میکنیم در صورتی که مایل هستید یه میز شیک و پیک برای سرو نوشیدنی هاتون بچینید روی اون از پارچ و لیوان های این جنسی استفاده کنید.

پارچ و لیوان4

پارچ و لیوان5

پارچ و لیوان6

ست پارچ و لیوان کریستال

خب از پرفروش ترین ست پارچ و لیوان گفتیم و حالا نوبت به باکیفیت ترین اون ها میرسه که بی شک این عنوان به پارچ و لیوان های کریستالی تعلق داره. در کل اون اقلامی که از کریستال تهیه شدن به علت ایجاد شکست نور در اون ها درخشش بسیاری دارن و برق میزنن که میتونن با این ویژگی میز هر ضیافتی رو به زیباترین شکل ممکن به نظر بیارن. همچنین به دلیل موادی که توی ساخت کریستال ها ازشون استفاده میشه ظرف هایی از این جنس قابل انعطاف اند و از این رو تنوع بسیار بالایی دارن و از اون جایی هم که ظرف های این جنسی قابلیت ایجاد تراش دارن از زیبایی منحصر به فردی هم برخوردارن.

پس با این حساب این مدل از پارچ و لیوان ها علاوه بر کیفیت بالا ارزنده تر و باارزش تر هم هستن که همین موضوع باعث میشه که نسبت به سایر مدل ها قیمت بیشتری داشته باشن. البته که یه ایرادی که به اون ها وارد هست وزن بیشترشون نسبت به ست های بلوریه.

پارچ و لیوان8

پارچ و لیوان7

ست پارچ و لیوان سفالی

یکی دیگه از ست های پارچ و لیوان که بسیار پرکاربرد هست ست های سفالی اند که در این سال های اخیر به دلیل استقبال مردم و نوستالژی بودن اون ها تولیدشون بسیار بیشتر شده و خوبی هم که دارن این هست از تنوع بسیار بالا در رنگ و طرح برخوردارن و میتونن در اصل یه اثر هنری در خونه ی شما بشمار بیان. برای ضدآب کردن این ست ها از لعاب های مخصوص استفاده میشه به همین دلیل قابلیت شستشو دارن. 

پارچ و لیوان2

پارچ و لیوان3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها