|

مینی آکواریوم رومیزی / واسه اینکه جوجو ماهی هارو داشته باشی ازینا بگیر خیلی دلبرن

اگر دلت میخواد یه آکواریوم داشته باشی اما فضای مناسبی برای نگهداری ازش رو ندارید و از طرفی هم نمیخوای خیلی هزینه کنی، مینی آکواریوم بخر.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- زیبایی خونه بستگیه کامل داره به میزان سلیقه شما که خوشگلی رو تو چه مواردی ببینی و از طرفی هم چقدر برای این مسئله زمان و بودجه بزارید. زیباسازی و دیزاین یک فضا وابسته به وسایلی هستش که داخل چیدمان میشه. زیبایی واسیل یک ظرف و اینکه به چه شکل چیده بشن هم سمتی دیگر. هر دو به یه اندازه اهمیت دارند. اما در این مطلب ما میخوایم راجب عنصری در دکوراسیون صحبت کنیم که تقریبا فرقی نداره کجا گذاشته بشه و تنها تهیه و نگهداری ازشه که مهمه. البته اینکه میگیم فرقی نداره کجا باشه هم تا یه حدودی مهمه ها. چرا که مثلا یهو بزارینش وسط فرش قطعا زیبایی نداره، اما در هر کجا، بر روی شومینه، میز، اپن، اتاق و فضای کار و هر کجای دیگر که به نظر مناسب میاد میتونه قرار داده بشه. این وسیله چیزی نیست جز آکواریوم رومیزی که در سایز های متوسط و رو به کوچیک ساخته میشه. آکواریوم ها محل زندگی آبزیان و ماهی ها هستند که بسته به ابعادی که دارند، بزرگی کوچیکی ماهی هاش هم انتخاب میشه. دوست داری بیشتر با این آیتم جذاب واسه دیزاین آشنا بشی؟ پس با من همراه شو.

64541

مینی آکواریوم 

شاید شما شیفته نگهداری از ماهی ها باشید، اما فضای کافی برای داشتن یک آکواریوم بزرگ رو نداشته باشید، اونوقته که میتونید با خیالی آسوده و راحت، برید سراغ مینی آکواریوم‌ های رومیزی که گزینه ای جذاب برای علاقمندان به موجودات دریایی هستش. در واقع این سبک از آکواریوم ها چون کوچیکن و طراحی متنوعی هم دارند، میتونن مناسب برای فضاهای محدود و قفسه ها و یا میز کار باشند. در این اکواریوم ها با وجود حجم آب کم، شما یه فضای سالم برای موجودات زنده داخل این آکواریوم ایجاد کرده اید که البته نیاز به توجه به و دقت بیشتری هم دارند.

64651

ویژگی آکواریوم رومیزی

یکی از خوبی های اصلی که این سبک از آکواریوم ها دارن اینه که مراقبت و نگهداری ازشون سادست و هر فردی میتونه بدون اینکه تجهیزات خاص و فضای قابل توجهی داشته باشه، یک اکوسیستم کوچیک تو خونه یا محل کارش تهیه کنه. البته که نباید فراموش کنید که جهت حفظ سلامت ماهی ها و گیاهانی که داخل آکواریوم قرار میگیره، به شکل منظم آبش رو عوض کنید و کیفیت داخل آکواریوم رو هم چک نمایید.

64684

میزان ماهی و گیاهان داخل آکواریوم

این سبک از آکواریوم ها اغلب شامل یکی دو تا ماهی هستند و میتونید برای باقی فضا از گیاهان و تزیینات مخصوص استفاده کنید. این ترکیب نه فقط به زیبایی فضا کمک میکنه، بلکه میتونه به تعادل اکولوژیکی آب هم کمک خوبی داشته باشه. در حقیقت وجود گیاهان طبیعی و میتونه به بهتر شدن کیفیت آب و ایجاد یه محیط طبیعی تر واسه ماهی ها کمک کنه. 

68465

مینی آکواریوم و تجربه ای جذاب

اگر بخوایم از نظر هزینه ای هم در نظر بگیریم باید بگیم که این سبک از اکواریوم ها نسبت به اون سایز بزرگا مقرون به صرفه تر نیز هستند. قیمت پایین‌ تر تجهیزات و نگهداری آسون تر، باعث شده تا این مدل از آکواریوم ها ایده بهتری برای افراد تازه کار و یا افرادی که دنبال یه راه ساده تر برای نگهداری از ماهی ها هستند باشه. اینجوری هم اکواریوم داری هم ماهی های خوشگل و هم جاگیر نیستن. 

897486

الزامات مینی آکواریوم ها

اما خب با همه این تفاسیر محدودیت هایی هم وجود داره. مثلا اینکه حجم آب کمی که در این اکواریوم ها وجود داره باعث میشه تا تغییرات کیفیت خیلی زودتر اتفاق بیفته و ماهی ها و گیاهان هم به این تغییرات حساس تر باشند. پس یادتون نره که به تغذیه و نوردهی و البته تعویض مناسب آب آکواریوم به شکل منظم توجه داشته باشید و الزامات نگهداری از آکواریوم کوجیک رو رعایت کنید.

974946

در نهایت، مینی آکواریوم‌ها آیتم هایی هستند که میتونن به عنوان یه عنصر دکوری خوشگل و همزمان یک سرگرمی آموزشی و آرامش‌ بخش در محیط‌ های مختلف باشند و مورد استفاده قرار بگیرند. تنها با یکم مراقبت و البته دقت این سبک از آکواریوم ها میتونن فضایی زنده و پویا رو در ابعاد کوچیک نشون بدن.

248

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها