|

بهترین کرم های ترمیم کننده ی جای جوش / لک؟ قرمزی؟ شوخیت گرفته همشون میشن جزء خاطراتت

در این مقاله در خصوص بهترین کرم های ترمیم کننده ی جای جوش صحبت کردیم تا با وجود اون ها یه پوست شفاف و روشن برای خودتون به ارمغان بیارید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در دور و زمونه ای داریم زندگی میکنیم که زیبایی چهره برای افراد از اهیمت بسیار بالایی برخوردار هست و خیلی ها برای این که صورت زیبایی داشته باشن راه های مختلفی رو تست میکنن و گذشت اون زمانی که اگر یه عیب و ایرادی توی چهره مون بود باید باهاش میسوختیم و میساختیم در حال حاضر کوچکترین چیزی که در این رابطه رفته باشه روی مختون میتونه تغییر کنه و به سرعت برق و باد از نظرتون محو بشه و بره رده کاره خودش مثلا در صورتی که شما لب های کوچک داشته باشید میتونید هم با استفاده از آرایش برجسته کردن لب و هم با تزریق ژل اون ها رو بزرگ تر به نظر بیارید و دیگه نیازی به این که بابت این موضوع ناراحت باشید نیست و خوبی هم که در این بین وجود داره این هست که راه های پیش روی شما زیاد هست و دستتون توی انتخاب بازه و خودتون تصمیم میگیرید که چه راهی رو برای زیبایی پیش بگیرید.

مثلا برای داشتن یه پوست صاف و صوف شما میتونید هم از خواص سفید آب برای پوست استفاده کنید و هم به سراغ پاکسازی پوستتون با استفاده ازمواد شیمیایی برید که خب هر دو روش در نهایت برای شما یه پوست زیبا و شفاف رو به ارمغان خواهند آوورد که خب این فوق العاده هست چرا که یه پوست زیبا و سالم همیشه و در هر دوره از زمان از ملاک های مهم برای زیبایی بشمار میومده و در حال حاضر هم میاد و خب با این حساب طبیعی هست که افراد بخوان یه همچین پوستی داشته باشن که برخی از اوقات یه سری عوامل مزاحم مانع از این موضوع میشن مثلا جای جوش میتونه یکی از اون عواملی باشه که میتونه زیبایی پوست شما رو دستخوش تغییر قرار بده که به همین دلیل در این مقاله میخواهیم چندتا از بهترین کرم های ترمیم کننده ی جای جوش رو بهتون معرفی کنیم تا با کمک اون ها با جای جوش هاتون برای همیشه خداحافظی کنید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

Remove the boil

کرم ترمیم کننده سیکالفیت اون

یکی از بهترین محصولاتی که برای از بردن جای جوش، زخم، سوختگی و التهاب میتونید به سراغش برید کرم ترمیم کننده سیکالفیت اون هست که میتونید باهاش ساییدگی و خراش های موجود در پوست رو که بر اثر جوش ها ایجاد شده رو بهبود ببخشید. همچنین این کرم فوق العاده میتونه یک لایه ی محافظتی در پوست شما ایجاد کنه که موجب جلوگیری از نفوذ قارچ ها، باکتری و آلودگی ها به محل زخم های موجود از جوش ها میشه.

این کرم برای انواع پوست ها حتی اون هایی که حساس هستن هم مناسبه. کشور سازنده اش فرانسه هست و در نهایت همه ی این ها میتونه زیبایی دوباره رو به پوست شما برگردونه و اون رو شفاف تر از هر زمانی جلوه بده.

Remove the boil

کرم ترمیم کننده درماتیپیک

بریم سراغ یه محصول دیگه که برای ترمیم جای جوش و بازسازی پوست های آسیب دیده میتونه عملکرد فوق العاده ای از خودش نشون بده و هر گونه التهاب و قرمزی رو در پوست از بین ببره. این کرم با داشتن فرمولاسیون خاص میتونه روند بازسازی پوست رو هم سرعت ببخشه و در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما پوستی شفاف و بدون لک به وجود بیاره.

همچنین شما میتونید این کرم رو بعد از سوختگی با آفتاب، انجام میکرونیدلینگ، لیزر،میکروبلیدینگ و... هم استفاده کنید و پوست رو باهاش مرطوب و آبرسانی کنید. این کرم برای انواع پوست های آسیب دیده مناسب هست. در فرمولاسیون خودش مواد طبیعی مثل روغن آرگان، روغن جوجوبا، عصاره آلوئه ورا و... داره که این فرمولاسیون فرانسوی هست ولی محصول در خود ایران ساخته میشه از این رو قیمت مناسبی هم داره.

Remove the boil

ژل ترمیم کننده لافاسیل لافارر

بریم سر وقت آخرین محصولی که قصد معرفی اون رو در این مقاله داریم یعنی ژل ترمیم کننده لافاسیل لافارر که میتونه رطوبت پوست رو در محل های اسکار و جوش هایی که زخم از خودشون به جا گذاشتن حفظ کرده و از جای زخم و جوش ها در قابل آسیب های باکتریایی محافظت کنه و علاوه بر مناسب بودن برای جای جوش میتونه برای از بین بردن جای سوختگی، بریدگی و زخم هم مناسب باشه و همچنین در این شرایط از تشکیل اسکارهای غیر طبیعی و گوشت اضافه هم جلوگیری کنه.

این ژل برای انواع پوست های آسیب دیده مناسب هست و میتونه سلامت اون ها رو بهشون برگردونه و در خصوص کشور ساختش هم باید بگیم که ایرانیه و ساخت داخل هست از این رو قیمت مناسبی هم داره.

Remove the boil

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها