|

گلوبند های ترند و مینیمال طلا؛ ساده اما درخشان و چشمگیر لایق خانوم های امروزی

در این مقاله چندتا از گلوبندهای ترند و مینیمال طلا رو بهتون نشون دادیم و در خصوص خرید اون ها راهنمایی ها لازم رو دادیم تا خریدتون باقلوا شه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما دوست داریم که وقتی وارد یه جمعی میشیم به زیبایی هر چه تمام تر در اون جمع بدرخشیم و تک ستاره ی محفل باشیم و خب یکی از راه هایی که میتونیم به این هدف برسین برخورداری از استایل زیبا هست یعنی شما با یه تیپ خوب میتونید فیدبک های مثبتی دریافت کنید و اینطوری احساس بهتری به خودتون پیدا کنید و همچنین اعتماد به نفستون هم بالا بره و در این بین حتی میتونید خودتون رو یه جور دیگه به افراد بشناسونید مثلا شما میتونید با زدن استایل اولد مانی در یه جمعی که برای اولین بار هست باهاشون برخورد دارید خودتون رو پولدار جلوه بدید حتی در صورتی که اینطوری نباشید و خب این واقعا فوق العاده هست که تنها و تنها با لباس ها بشه این کار رو کرد.

البته که شما باید برای داشتن یه استایل شیک به موارد بسیار زیادی توجه کنید و خب این کار هم همچین براتون راحت و ایزی پیزی نخواهد بود و زحمت های خاص خودش رو داره مثلا باید برای این منظور اطلاعات خودتون رو در زمینه ای که چی مد شده و چی دمده بالا ببرید و به سراغ آیتم های مدرن و به روز در استایلتون برید مثلا در صورتی که میخواهید شال انتخاب کنید باید به دنبال شال های ترند سال برید و از بین اون ها انتخاب داشته باشید تا دیگران با دیدنتون به این که دنبال کننده ی مد و آگاه از اون هستید پی ببرن. البته که در این بین باید اکسسوری هایی رو هم که در استایلتون انتخاب میکنید هم ترند باشن مثلا گلوبندهای ترند و جدید رو باید تست کنید تا زیبایی استایلتون دو چندان بشه که برای این منظور میخواهیم چندتا از زیباترین و جدیدترین گلوبندهای موجود در بازار رو بهتون نشون بدیم تا ایده برای خرید بگیرید و همچنین یه سری راهنمایی ها هم بهتون ارائه میکنیم که در خرید بهتر و راحت تر کمکتون میکنه، پسی در ادامه با ما همراه باشید.

گلوبند های ترند و مینیمال طلا

موقع انتخاب گلوبند به فرم گردن خودتون توجه کنید

در صورتی که از گردن کشیده و بلندی برخوردار هستید باید به سراغ گردنبندهایی برید که مثل دستبند به دور گردنتون بسته میشن چون در این حالت دیگه گلوبند شما آویزون نخواهد بود و گردنتون رو بلندتر از اون چیزی که هست نشون نمیده که هیچ اون رو متعادل تر هم جلوه میده. توجه کنید که اون دسته از افرادی که از گردن های باریک و بلند برخوردار هستن هرگز نباید از گردنبندهایی که پهنای کم داشته و طوقی شکل اند استفاده کنند چرا که این مدل ها هم گردن شما رو بسیار بلند نشون میدن.

اون دسته از افرادی هم که از گردن های کوتاه برخوردار هستند بهتره که به سراغ ترکیب دوتایی گردنبندهای ظریف همراه با طول بیشتر برن که خب گردنبندهای جشنی و پرنسسی این ویژگی ها رو دارن و میتونن گردن شما رو کشیده تر به نظر بیارن. همچنین آویزون بودن گردنبند شما تا بالای سینه میتونه به بلندتر دیده شدن گردنتون کمک شایانی کنه.

گلوبند های ترند و مینیمال طلا

گلوبند های ترند و مینیمال طلا

گلوبند خودتون رو متناسب با قدتون انتخاب کنید

یکی دیگه از عواملی که باید اون رو در خرید گردنبند مناسب در نظر بگیرید قدتون هست تا با توجه به اون انتخاب مناسب داشته و استایلتون رو زیباتر به نظر بیارید. به این صورت که اون دسته از خانوم هایی که قدشون کمتر از 160 سانتیمتر هیست بهتره که به سراغ گردنبندهایی که 40 الی 50 سانتیمتر آویزون میشن برن چرا که یه گردنبند بلند و آویزون میتونه شما رو قدبلندتر از اون چیزی که هستید نشون بده. 

اون دسته از خانوم هایی هم که قدشون بین 160 الی 170 سانتیمتر هست دستشون توی انتخاب بازتر هست و میتونن به سراغ هر گردنبندی با هر قدی برن، همچنین اون خانوم هایی هم که قدشون بلندتر از 170 سانتیمتر هستن میتونن همین شرایط رو داشته باشن اما در کل گردنبندهایی که زنجیرهای بلند دارن برای زنان قدبلند مناسب تر هستن.

گلوبند های ترند و مینیمال طلا

گلوبند های ترند و مینیمال طلا

گلوبند خودتون رو متناسب با شکل بدنتون انتخاب کنید

در مورد گردنبند باید این موضوع رو در نظر داشته باشید که چشم افراد تو نقطه ای از گردنبند شما به پایان میرسه و متوقف میشه بنابراین در صورتی که نمیخواهید قسمت خاصی از بدنتون به چشم بیاد نباید گردنبند به اونجا ختم بشه مثلا اون دسته از خانوم هایی که بالاتنه ی کوچکی دارن باید از یه زنجیر باریک و بلند و زنجیرهای بلند چند  لایه استفاده کنن و اون دسته از خانوم هایی که درشت اندام هستن گردنبندهای بلند براشون مناسب نیست در عوض گردنبندهای کوتاه براشون انتخاب های مناسب تری هستن مثل گردنبندهایی با ارتفاع 45 تا 55 سانتیمتر.

گلوبند های ترند و مینیمال طلا

گلوبند های ترند و مینیمال طلا

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها