|

چطور رنگ چشم هامون رو تغییر بدیم | خوشمزه ترین راهی که میشه باهاش چشم روسی و آبی ساخت

در این مقاله درمورد این که چطور رنگ چشم هامون رو تغییر بدیم صحبت کردیم تا تنها با مواد غذایی این موضوع رو برای خودتون ممکن کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبایی از بدو تاریخ تا به امروز مورد ستایش بوده هست یعنی انسان ناخودآگاه زیبایی ها رو دوست داره مثلا یه گل زیبا به چشمش قشنگ میاد، یه لباس خوش رنگ براش زیباست که خب در این بین زیبایی چهره هم براش از اهمیت زیادی برخوردار هست البته که زیبایی در این مورد یه مسئله ی نسبی هست و خب برای هر کسی تعریف شخصی خودش رو داره ولی در برخی از اوقات یه سری از ملاک های زیبایی هستن که کلی اند و افراد زیادی اون ها رو قبول دارن مثلا در حال حاضر مژه های پرپشت بسیار زیبا هستن به همین دلیل هست که افراد برای رسیدن به اون ها راه های مختلفی رو تست میکنن از رفتن به سراغ اکستنشن مژه بگیر تا زدن بهترین ریمل های حجم دهنده تا از این راه ها بتونن مژه های خودشون رو زیبا و چشم نواز به نظر بیارن.

پس با این حساب در این بین یه سری از زیبایی ها رو میشه با ترفندهای آرایشی و یه سری ها رو با عمل های زیبایی به دست آوورد مثلا شما برای از بین بردن قوز بینیتون حتما و صد درصد باید عمل زیبایی انجام بدید در حالی که برای کاور کردن جوش های صورتتون وقتی که از بین نمیرن و همیشگی هستن میتونید به سراغ زدن بهترین کرم پودر برای پوست های جوش دار و همچنین زیرسازی پوستتون برید و از این راه به سادگی هر چه تمام تر جوش هاتون رو از تیررس نگاه خارج کنید. اما در این بین یکی دیگه از زیبایی هایی که افراد به دنبال اون هستن چشم های رنگ روشن هست که خب برای این منظور هم در دنیای امروز راه های بسیاری وجود داره که خب ما میخواهیم برای این منظور راه خوشمزه ای بهتون معرفی کنیم یعنی بگیم که با خوردن چه مواد غذایی میتونید رنگ چشم هاتون رو روشن کنید! پس در ادامه با ما همراه باشید برای جواب دادن به این سوال که چطور رنگ چشم هامون رو تغییر بدیم؟

چطور رنگ چشم هامون رو تغییر بدیم

با عسل رنگ چشم هاتون رو روشن و دلربا کنید

در صورتی که میخواهید رنگ چشم هاتون رو روشن تر کنید میتونید به صورت روزانه عسل مصرف کنید تا کم کم متوجه تغییر رنگ چشم هاتون بشید. البته که برای این منظور باید عسلی که تهیه میکنید کاملا ارگانیک باشه تا تاثیر بینظیر خودش رو بذاره. در اصل عسل همه ی قندهای ضروری رو داره و فروکتوز موجود در در اون برای مردان عالی هست. همچنین این ماده ی غذایی میتونه از رفلاکس اسید معده هم جلوگیری کرده و برای درمان زخم ها و سوختگی ها هم مورد استفاده قرار بگیره. 

چطور رنگ چشم هامون رو تغییر بدیم

اسفناج؛ بدمزه ی موثر

خیلی از افراد در مقابل خوردن اسفناج مقاومت بسیاری دارن چرا که به نظرشون این ماده بد مزه هست در حالی که خواص اون بر کسی پوشیده نیست مثلا کاروتنوئید لوتئین و زیگزانتین موجود در این ماده ی غذایی میتونه جوونی رو به چشم هاتون برگردونه و خب وجود آهن زیاددر اون باعث روشن تر شدن رنگ چشم هاتون میشه و میتونه شما رو به آرزوی داشتن چشم های رنگ روشن برسونه. در اصل یه فنجونه اسفناج خام از 27 کالری انرژی برخوردار هست و سرشار از پتاسیم، منیزیوم، ویتامین آ و اسید فولیک هست که خب این یعنی بمب انرژی. همچنین این ماده ی غذایی به دلیل این که سرشار از اسید آلفا لیپوئیک میتونه جلوی تغییرات بدن در اثر استرس رو هم بگیره. 

چطور رنگ چشم هامون رو تغییر بدیم

آجیل؛ خوشمزه ی کاری

در صورتی که مشتاق هستید که رنگ چشم های خودتون رو تغییر بدید یکی از بهتربن و خوشمزه ترین راه ها برای این منظور رفتن به سراغ آجیل هست اون هم به صورت روزانه که خب در بین همه ی اون ها کم کالری ترینشون بادام هست که هر بیست و سه تا دونه ی اون از شش گرم پروتئین و همچنین چهارده گرم چربی برخوردار هست پس باید اون رو در رژیم و تغذیه ی روزانه ی خودتون قرار بدید تا رفته رفته متوجه تغییرات مفید در پوست و رنگ چشم هاتون بشید. این رو هم اضافه کنیم که بهتره آجیل ها رو به شکل بو نداده استفاد کنید چون این مواد سرشار از خاصیت و انرژی در دمای بالا خواص خودشون رو از دست میدن.

چطور رنگ چشم هامون رو تغییر بدیم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها