|

این زوج ها تظاهر میکنن که عاشق هم‌اند / هر گردی که گردو نیست عشق واقعی و تقلبی داره

اگر دلتون میخواد بدونید زوج که روبروی شما هستند و خیلی عاشق به نظر میاد واقعا عاشق هستن یا خیر، این نشونه ها رو یاد بگیرین.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قطعا برای همه ما پیش اومده که چشممون خورده به یه زوج جذاب که کنار هم خیلی عشق و دل باخته به نظر میان. حتی خنده هاشون ما رو چند لحظه ای محو میکنه و تو فکر فرو میبره که اونا چیکار کردن به چنین عشقی رسیدن؟ 

در حالی که باید این رو بدونید هر گردی گردو نیست و قرار هم بر این نیست که شما هرچیزی رو که از دور می بینید باور کنید. گاهی افراد اونقدر خوب نقش بازی می کنند که حتی شخص مقابلشون هم باور میکنه همسر یا نامزدش عاشقشه، در حالی که شاید اینچنین نباشه و همه اینها فیلم باشند. قلب انسان ها عضوی بسیار پیچیده و تو در تو است که تلاش برای رمز گشایی اش حتی شاید غیر ممکن باشد. این روزا خیلی سخت شده فهمیدن اینکه فرد واقعا عاشقه و یا تظاهر به عشق میکنه. جالبه که افرادی که در این راستا استاد هستند همک زیاد شدن و در واقع آدما دارن میرن به سمت اینکه تظاهر کنن به دوست داشتن حال به هر دلیل! در این مطلب ما میخوایم برم سراغ نشونه های که آلارم میدن فرد مقابل شما داره تظاهر به عشق میکنه و واقعا عاشق نیست. اگر دونستن این مطلب برای شما هم با ارزشه و دغدغه، پس با ادامه مطلب ما همراه باشید.

878674

1. نبود صمیمیت واقعی

خیلی از موارد هستن که شما رو میرسونن به اون نقطه که بفهمید فرد مقابلتون واقعا عشق داره بهتون یا خیر. مثلا اینکه خنده های زوری و ژست های تمرین شده داره. چنین زوج های انگار دارن تو سینما بازی میکن و سکانس میرن. وقتی یک صمیمیت واقعی باش هیچ ارتباطی به این نداره که حتما نزدیکی فیزیکی وجود داشته باشه. بلکه برمیگرده به پیوند عاطفی و هن اون دو فرد. صمیمیت واقعی یعنی درک کردن و احساس همدلی با فرد. اما در میون زوج هایی که عاشق نیستن یا این موارد چندان وجود نداره و یا الکیه و سرسرکی. ممکنه ببینید این زوج ها در جمع همدیگه رو بغل میکنن و یا حتی کلا دست به دست هم هستند، اما ارتباط چشمی میونشون ایجاد نمیشه و به قولی در هم قفل نمیشن.

2. صحبت هاشون در مورد مسائل سطحیه

این سبک از زوج ها اغلب همیشه با هم هستن و همیشه با هم میخندن، اما بینشون گفتگوی عمیق و در مورد موضوع خاصی هم رخی میده؟ یا همش سطحی میحرفن. البته که هیچ زوجی نمیاد جلوی دیگران از مسائل مهم  مخصوصیشون صحبت کنه، اما در بین خودشون چی؟ آیا در رابطه با آب و هوا و آخرین فیلم حرف میزنید و خبری از احساسات نیست، و یا در مورد احساس و افکارتون هم تبادل نظر دارید؟

زوج‌هایی که ارتباط مصنوعی و سطحی دارند، معمولا حرفاشون هم بر سر موضوعات معنادار و عمیق نیست.

زوج-های-خوشبخت

3. یا کشمکشی ندارند  یا زود درپوش میگذارند

از طرفی هم باید بگیم خب قرار نیست بگیم کشمکش داشتن چیز خوبیه، اما از سمتی هم یک فرآیند طبیعیه که بین هر زوجی ممکنه پیش بیاد و میاد. اگر می بینید زوجی اصلا بحث ندارند و یا اینکه اگر هم اختلافی به وجود میاد زود میزارنش زیر فرش و روش درپوش میزارن تا موضوع عوض بشه و در واقع به جای حل، صورت مسئله رو پاک می کنند، خب این زوج چندان عاشق هم نیستند و اینها هم نشونه عاشقی نیست. افراد باید در آرامش با هم صحبت کنند و موضوع رو حل کنند نه اینکه بزارنش کنار و یا اینکه هیچ کشمکشی نداشته باشند! در واقع چنین روندی نمیتونه خطر رو دفع کنه و تنها وارد انباری مجادلات شده.

64646

4. خیلی کم پیش میاد که برای آینده برنامه ریزی کنند

شنیدین خیلی از افراد میگن ما تو حال زندگی می کنیم و از الانمون لذت می بریم؟ خب این مسئله تا حدودی درسته و از یه جایی به بعد دیگه منطقی نیست چرا که فرد عاقل حواسش به آینده هم هست. در واقع یک زوج عاشق برای فردا هایش برنامه دارد و رویاهاشون رو با هم می بافند. اما زوجی که وانمود به عشق می کنند چندان ایده ای برای اینه ندارند و اینجورین که آینده براشون مبهمه! 

5. این زوج ها در جمع بیش از حد صمیمی‌اند

احتمالا شما هم دیده باشید افرادی رو که در جمع خیلی با هم صمیمی رفتار می کنن و به شدت میخوان نشون بدن با هم رابطشون عالیه. در حالی که شاید این حرکات رو به جهت فقدان عشق در رابطشون انجام بدن و حتی دلشون بخواد به خودشون هم دروغ بگن و حس عشق رو منتقل کنند و خودشون رو متقاعد کنند. در حالی که واقعیت پشت در های بسته چیز دیگریست!

545

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها