|

آرایش و زیبایی

(عکس) مدل های آرایشی که دیگر مد نیستند!

درسال های گذشته سبک های آرایشی تند و غلیظ طرفداران زیادی داشت اما اکثر زنان در حال حاضر به سبک های آرایشی ملایم تمایل یافته اند و در اینجا…

لینک کوتاه کپی شد

مدتی است که دیگر آرایش غلیظ و کشیدن چشم ها با سایه دودی و رژ لب پر رنگ قرمز، طرفداران خود را از دست داده و اکنون افراد ترجیح می دهند تا در عن حفظ زیبایی طبیعی خود، تنها با اتفاده از لواز آرایش ملایم، زیبایی چهره خود را کمی بیشتر کنند.

در اینجا با طرز آرایش تعدادی ازسلبریتی ها آشنا می شویم که آرایش بعضی از آنها در حال حاضر خواهان زیادی ندارد و آرایش برخی دیگر در مقابل توجه بیشتری را به خود جلب می کند.

 

1. رژ لب تیره

طیف متفاوتی از رژ لب های تیره سال ها مورد علاقه بسیاری از خانم ها بوده اما این رژ لب ها در حال حاضر هواداران خود را از دست داده و اکثر خانم ها اکنون به رنگ های صورتی یا هلویی ملایمی تمایل پیدا کرده اند که هم ظاهر طبیعی تری را به آنها می بخشد و هم برای موقعیت های مختلف روزمره و موقعیت ها و مهمانی های خاص، مناسب است.

c5194d5a21bb78b991b26515cf

2. سایه های دودی

این سبک آرایش از سال 2010 طرفداران بسیاری داشته اما به تازگی اغلب زنان به استفاده از سایه های روشن تری که باعث درخشش بیشتری در پشت چشم هایشان می شود، روی آورده اند و به نظر می رسد که این سبک آرایشی چهره جذاب تر و منحصر به فرد تری برای خانم ها ایجاد می کند.

1f1e695bba8f1aaf0bfa5b4e53

3. پوست مات

در بیشتر اوقات اثر کرم پودر و پنکیک به صورت لکه یا به صورت گچی بر روی پوست باقی می ماند و به اصطلاح آرایش بر روی پوست ماسیده می شود، به همین علت اکثر زنان در حال حاضر تصمیم گرفته اند تا کمتر از این مواد استفاده کنند و بعضی از آنان نیز به طور کلی از این ماده آرایشی استفاده نمی کنند تا پوست صورتشان کاملا صاف و طبیعی به نظر برسد.

fed7dc57bca770949aef98a776

4. لب های برجسته

استفاده از خط لب برای برجسته و بزرگ کردن لب ها ایده خوبی به نظر می رسد و بسیاری از زنان نیز در سالیان طولانی به این صورت خود را آرایش می کردند اما اکنون بیشترآنان برای حفظ زیبایی طبیعی لب های خود، از خط لب برای برجسته کردن لب های خود استفاده نمی کنند و به جای آن تنها از رژ لب های معمولی استفاده می کنند تا رنگ و زیبایی بیشتری را به صورتشان ببخشد.

c63dfd551986455404426c374a

5. ابرو های نازک

زمانی برداشتن ابرو ها و نازک کردن آنها در میان زنان رواج بسیاری داشت، اما تمامیل اکثر بانوان به داشتن زیبایی طبیعی در حال حاضر باعث شده تا آنان به جای نازک کردن ابرو های خود، می گذارند تا ابروهایشان کمی پهن شود چرا که همین امر در  کمتر نشان دادن سن آنان نیز بسیار تاثیر گذار است.  

3b1326557fbfc26f27ee0ed829

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها