|

از بین بردن پرز لباس / چه عذابی بالاتر که نه دلت میاد بندازیش دور نه روت میشه بپوشیش

در این مقاله در خصوص از بین بردن پرز لباس صحبت کردیم و یه سری راهکار برای این منظور بهتون یاد دادیم که عالین و به کارتون میان.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- خیلی از ما دوست داریم که توی خونه کارها رو با سرعت برق و باد پیش ببریم چرا که وقتی کارهای خونه تموم میشه اوقات فراغت ما شروع میشه و خب میتونیم از وقتی که داریم استفاده کنیم و به کارهای مورردعلاقمون بپردازیم که این روزا برای خیلی از خانوم ها یکی از این کارها اینستاگردی هست پس با این حساب براشون سواله که چطور کارهاشون رو با سرعت برق و باد سر و سامون بدن و برن سر وقت گوشیشون که خب باید بگیم که این دسته از افراد باید از ترفندها استفاده کنن حتی برای کوچک ترین کارها مثل ضدعفونی کردن مسواک که خب شاید خیلی ها بهش توجه نکنن.

در اصل ترفندها برای هر کاری وجود دارن و به شما راهکار میدن و یه جورایی چراغ راهتون دیده میشن و به قولی آجیل مشکل گشا هستن پس در صورتی که انجام یه کاری براتون سوال بود و میخواستید که بدونید چطور میشه اون رو سر و سامون بدید توصیه میکنیم که به سراغ استفاده از ترفندها برید حتی شاید براتون جالب باشه که گاهی از اوقات با استفاده از این راهکارها شما میتونید دو کار رو یکی کنید مثل شستن پرده بدون چروک شدن که انگار شستشو و اتو زدن رو یه جا انجام دادید و این یعنی  برد کردید! حالا از اینا بگذریم و بریم به سراغ ترفندهای امروز که در خصوص از بین بردن پرزهای لباس هست و حسابی به کارتون میاد، پس در ادامه با ما همراه باشید.

از بین بردن پرز لباس

پرزهای لباس رو با استفاده از چسب از بین ببرید

یه سری از اشیاء هستن که میشه اونا رو در نظافت منزل کاربردی دونست مثلا شما با یه نوار چسب میتونید هم موهای موجود روی فرش رو جمع آوری کنید و هم پرزهای لباس رو از بین ببرید که خب در این حالت شما نیاز به استفاده از یه تکه نوار چسب دارید که باید اون رو روی قسمت پرز دار بچسبونید که برای این منظور باید اون رو دور دستتون بپیچید و بعد روی پرزها بکشید.

دقت کنید که باید چسب رو با سرعت متوسط بردارید تا پرزها رو با خودش بلند کنه و دقته کنید که شیب دستتون هم باید موقع برداشتن چسب کم باشه هر چند که چسبندگی چسب به هر میزان که بالاتر باشه بهتره.

از بین بردن پرز لباس

از ریش تراش الکتریکی برای از بین بردن پرزها استفاده کنید

یکی دیگه از راه هایی که با استفاده از اون میشه از شر پرزها خلاص شد استفاده از ریش تراش هست که ترجیحا بهتره که از ریش تراش های قدیمی و دهانه دار که موها رو قیچی میکنن برای این منظور استفاده بشه پس اونایی که موها رو پودر میکنن و توی محفظه ی خودشون جمع میکنن برای این منظور مناسب نیستن. برای استفاده از این دستگاه هم کافیه که لباس رو روی یه سطح صاف پهن کرده و خیلی آروم ماشین اصلاح رو روی لباستون بکشید تا پرزها رو بتراشه و بهتره هم هست که یه نفر طرف دیگه ی لباس رو بگیره و بکشه تا لباس صاف صاف بشه و شما راحت تر بتونید با کمک ریش تراش پرزهای اون رو حذف کنید.

از بین بردن پرز لباس

از بین بردن پرز لباس با غلطک چسبی

روش هایی که تا به الان ازشون صحبت کردیم کاملا برای از بین بردن پرزها ساخته نشده بودن یعنی ما از یه سری از اشیاء اسم بردیم که کاربری های مختلفی دارن و یکی از اون ها هم از بین بردن پرزهای لباس هست اما در این بین یه سری از اشیاء هستن که تخصصی برای این کار درست شدن که غلطک های چسبی جزء اون ها هستن چرا که مناسب برای جمع آوریه هر گونه مو، پرز و کرک از روی لباس هستن و شما میتونید موقعی که میخواهید برید بیرون از اون ها روی لباس هاتون استفاده کنید و با حذف موارد ذکر شده از روی لباس اون رو زیباتر به نظر بیارید.

این رو هم ذکر کنیم که از این محصول برای جمع آوری مو و کرک حیوانات خانگی هم استفاده میشه پس در صورتی که پت دارید یکی از واجبات داشتن این غلطک ها هست. برای استفاده از اون هم کافیه که از بالا به پایین روی قسمت هایی از لباس که حالا پرز و یا مو دارن بکشیدش و در صورتی که کاغذش دیگه جایی برای جمع آوری نداشت لایه ی چسبی رو عوض کنید.

از بین بردن پرز لباس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها