|

بهترین رنگ سایه برای چشم های قهوه ای / اینطوری چشات روشن تر و خوشگل تر میشه

در این مقاله چندتا از بهترین رنگ سایه ها برای چشم های قهوه ای رو معرفی کردیم که میتونید با وجود اون ها زیبایی چهره تون رو چند برابر کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خوب آرایش کردن این روزا یه هنر و مهارت بشمار میاد و به همین علت هست که کارهای مثل آرایشگری همیشه بازار دارن و مخاطب چرا که افراد علاقمند به زیباتر شدن هستن و در اصل معنیه آرایش هم این روزا متفاوت شده چرا که افراد پی بردن که از این طریق باید زیبایی های خودشون رو بولد کرده و ایرادات چهره شون رو بپوشونن تا اینطوری زیباتر و خاص به نظر بیان مثلا در صورتی که صورت استخونی دارن میتونن از طریق انجام آرایش برجسته کردن گونه صورتشون رو توپر نشون بدن و اینطوری زیباییشون رو چند برابر کنن.

البته که در این بین تنها موضوعی که برای داشتن یه آرایش خوب مطرح هست داشتن مهارت نیست چون شما در صورتی که مهارتش رو هم داشته باشید ولی لوازمتون برای این کار مناسب نباشه مسلما نتیجه ی کارتون اونقدرا که باید و شاید چنگی به دل نخواهد زد مثلا در صورتی که چشم های حساسی دارید و دنبال خط چشم هستید باید بهترین خط چشم برای چشم های حساس رو تهیه کنید تا آرایشتون به علت سوزش و خارش احتمالیه چشم هاتون بهم نریزه. از اینا که بگذریم مورد دیگه هم برای داشتن یه میکاپ خوب آگاهی از ویژگی های ظاهریتون هست مثلا برای خیلی ها که چشم قهوه ای دارن سواله که بهترین رنگ سایه برای چشم های قهوه ای چه رنگی هست که در این مقاله چندتا از این ترکیب سایه ها رو بهتون معرفی میکنیم تا در صورت داشتن چشم های این رنگی زیبایی خاص و منحصر به فردی به چشم هاتون ببخشید.

بهترین رنگ سایه برای چشم های قهوه ای

سایه چشم دودی طلایی چشم هاتون رو برنده ی میدان میکنه

یکی از بهترین سایه های چشم برای اون دسته از افرادی که چشم های قهوه ای دارن سایه ی طلایی هست چون این رنگ با چشم های قهوه ای هارمونی خاص و زیبایی برقرار میکنه که در نهایت به جذابیت چشم های شما اضافه میکنه. پس در صورتی که مایل هستید رنگ چشماتون بیشتر به چشم بیاد و به قولی چشمای گیراتری داشته باشید توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ این رنگ سایه هست که در صورت افزایش هر چه بیشتر زیبایی اون و در صورتی که برای مجلس میخواهید میتون اون رو با دودی هم ترکیب کنید و ظاهر شیک تری برای خودتون بسازید.

در صورتی هم که از دودی بدتون میاد میتونید به سراغ استفاده از رنگ های مسی و یا قهوه ای روشن در کنار این رنگ سایه برید و به زیبایی هر چه تمام تر  بدرخشید.

بهترین رنگ سایه برای چشم های قهوه ای

با سایه ی چشم نیلی هم جذاب باش هم سنتو پایین بیار

در صورتی که از چشم های قهوه ای برخوردارید و به دنبال یه رنگ سایه ی فوق العاده برای اون ها هستید توصیه ی ما برای ایجاد یه کنتراست زیبا رفتن به سراغ رنگی بین سردی و گرمی هست که مثلا یه مقدار از آبی گرم تر و یه مقدار از قهوه ای سرد تر که در این بین یه رنگی این مدلی میتونه نیلی و یا آبی پررنگ باشه که جذابیت منحصر به فردی بهتون میبخشه و سبب میشه که رنگ چشم هاتون روشن تر شده و به سمت عسلی متمایل بشه.

شما میتونید برای این که چشم هاتون رو جذاب تر جلوه بدید اونا رو با یه خط چشم آبی تیره جلا بدید و یه خط نازک زیر پلک پایینتون بکشید تا با سفیدی چشم هاتون هارمونی ایجاد کنه البته که باید در انتخاب آبی موردنظرتون دقت کنید ولی خب اشتباهی در این که این رنگ بهتون بیاد وجود نداره.

بهترین رنگ سایه برای چشم های قهوه ای

سایه ی نقره ای جذابیت به سبک مدرن

یکی دیگه از پیشنهادهایی که به افراد دارای چشم های قهوه ای توصیه میشه زدن سایه نقره ای هست که چه به صورت تنها و چه به شکل ترکیب با سایه ی دودی بزنید میتونه زیبایی خاص و منحصر به فردی به چشم هاتون ببخشه.

در اصل رنگ متالیک، سربی و یا همون نقره ای پلاتینی میتونه شفافیت و درخشش چشم های شما رو بیشتر کرده و زیبایی اون ها رو دو چندان کنه طوری که هر کسی با دیدنشون ناخودآگاه ماتشون بشه. البته که شما باید دقت کنید که در صورت زدن سایه ی نقره ای نباید زیر چشمتون خط چشم بکشید چون اینجوری سیاهی دور چشمتون بیشتر تو چشم میزنه.

بهترین رنگ سایه برای چشم های قهوه ای

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها