|

پر فروش ترین گوشی های سامسونگ از شروع سال 1403 / سامسونگ باز نیستی اگه اینا رو نشناسی

در این مقاله چندتا از پر فروش ترین گوشی های سامسونگ از شروع سال 1403 رو بهتون معرفی کردیم تا با سلیقه ی بازار آشنا بشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا دنیایی که گوشی ها برای ما ساختن برای خیلی ها زیباتر از دنیای واقعیشون هست چرا که اون ها خودشون رو صاحب یه دنیایی میدونن که تمام کوچه و پس کوچه های اون رو میشناسن و سوارخ سنبه ای نیست که ازش خبر نداشته باشن و حتی میتونن تو این دنیا و توی شبکه های مجازی یه فرد دیگه باشن با یه اسم و اخلاق دیگه ولی خب اینا چیزی از واقعیت رو عوض نمیکنه و این افراد نباید مرز بین واقعیت و دنیای مجازی رو گم کنن چرا که فرد خواه ناخواه دچار دوگانگی میشه و دیگه خودش هم نمیفهمه که کی هست! اما خب با وجود این موضوعات هم بودن گوشی ها یه جور نعمت بشمار میاد چرا که بالاخره خیلی ها کاراشون رو با این وسیله راست و ریس میکنن مثلا خیلی از تریدر ها با بهترین گوشی برای ترید معاملات خودشون رو انجام میدن و از این راه پول درمیارن.

پس با این حساب میشه گفت که هر کسی باید بهترین گوشی رو با توجه به بودجه و استانداردهایی که از گوشی انتظار داره مال خودش کنه مثلا یکی دوربین خوب میخواد میره به دنبال بهترین گوشی از نظر دوربین و یکی مثلا باتری خوب میخواد و... که خب در وهله ی اول شما باید یه لیست از آپشن ها و ویژگی هایی که میخواهید گوشیتون داشته باشه تهیه و بعد بودجه تون رو بسنجید و حالا پا به بازار بذارید و گوشی مدنظرتون رو در این دریای وسیع که تنوع بسیاری داره شکار کنید. حالا ما هم در این مقاله برای این که در راستای این که در این شکار به شما کمک کرده باشیم در خصوص راهنمای خرید میخواهیم چندتا از پر فروش ترین گوشی های سامسونگ رو در سال جاری بهتون معرفی کنیم که از قیمت های متنوعی برخوردار هستن، پس در ادامه با ما همراه باشید.

پر فروش ترین گوشی های سامسونگ

گلکسی A53 5G از پر فروش ترین گوشی های سامسونگ

بریم سراغ اولین محصولی که در بین بهترین ها و پرفروش ترین ها میخواهیم بهتون معرفی کنیم یعنی گلکسی A53 5G که از زمان عرضه تا به امروز به علت ویژگی های خاصی که داشته تونسته به یه انتخاب عالی در بین کاربران تبدیل بشه و رضایت اونا رو جلب کنه. این محصول زیبا از یه نمایشگر به اندازه ی 6.5 اینچ برخورداره که از نوع سوپر امولد هست و شما میتونید توقع کیفیت و رزولوشن خوب و فول اچ دی رو از اون داشته باشید.از خوبی هایی که این گوشی داره میشه به وزن اون که تنها 190 گرم هست اشاره کرد که از این رو یه گوشی سبک و خوش دست بشمار میاد.

در زمینه ی دوربین برای این محصول از یه سنسور 64 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و یه سنسور 32 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی استفاده شده که روی هم رفته میتونن کیفیت خوبی رو ارائه کنن. در زمینه ی پردازنده هم یه تراشه ی اگزینوس 1280 تعبیه شده که سرعت پردازشی خوبی داره. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه.

پر فروش ترین گوشی های سامسونگ

گلکسی A33 5G از پر فروش ترین گوشی های سامسونگ

بریم سر وقت یکی دیگه از پر فروش ها که میتونه قیافه بگیره چون برای خودش از سال 2022 که معرفی شده اسم و رسم در کرده و طرفدارهای زیادی داره. کمپانی کره ای برای این گوشی از یه نمایشگر به اندازه ی 6.4 اینچ استفاده کرده که از نوع سوپرامولده و کیفیت بسیار خوبی داره. توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در این پنل برابر با 90 هرتزه که با این حساب شما محتواهای مختلف رو در این گوشی با کمترین میزان تاخیر مشاهده خواهید کرد. این محصول از سامسونگ تنها 186 گرم وزن داره از این رو سبک بوده و دست شما از کار کردن طولانی مدت باهاش خسته نخواهد شد.

به عنوان پردازنده برای اون یه تراشه ی اگزینوس 1280 استفاده شده که از پس کارهای روزمره برمیاد. دوربین اصلی محصول سنسور 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 13 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته کیفیتشون قابل قبوله. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر و دوام خوبی داره.

پر فروش ترین گوشی های سامسونگ

گلکسی S22 از پر فروش ترین گوشی های سامسونگ

خب نوبت به محصول آخری که در این مقاله به عنوان یکی از پرفروش ترین های سامسونگ قصد معرفی اون رو داریم یعنی گلکسی S22 که تنها 167 گرم وزن داره و بسیار سبکه. سازنده ی کره ای برای این محصول خودش از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.1 اینچ استفاده کرده که از نوع امولده و توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در اون برابر با 120 هرتزه. 

برای پردازنده هم یه تراشه ی اگزینوس 2200 تعبیه شده. دوربین اصلی هم سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 10 مگاپیکسلی داره. باتری هم 3700 میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته و طول عمر خوبی از خودش نشون میده.

پر فروش ترین گوشی های سامسونگ

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها