|

بهترین گوشی از نظر دوربین سلفی / با اینا عکسات تاریخ انقضا ندارن انگار تازه گرفتیشون

در این مقاله در خصوص بهترین گوشی از نظر دوربین سلفی صحبت کردیم و چندین نمونه مثال براتون زدیم که میتونید با توجه به اون ها خرید داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داشتن یه گوشی خوب تا حد زیادی میتونه باعث آرامش اعصاب بشه و در عوضش یه گوشی بد میتونه دو برابر اون باعث اعصاب خوردی بشه چون بالاخره ما خیلی از کارهامون رو با این وسیله راه میندازیم و یه جورایی مهمه که یه گوشی خوب داشته باشیم تا بشه با کمک اون به کارهامون سرعت ببخشیم و اون ها رو راست و ریست کنیم البته که در این بین یه سری از ترفند ها هسیت که با کمک اون ها میشه کیفیت گوشی رو افزایش داد مثلا ترفندهایی برای افزایش صدای گوشی و یا افزایش کیفیت دوربین گوشی گه خب با کمک اون ها میتونید روی کیفیت تاثیر بذارید ولی سخت افزار رو میخواهید چیکار کنید چون بالاخره نمیشه که کلاغ رو جای طاووس جا زد!

بنابراین بهتره که در همون ابتدا به سراغ یه انتخاب خوب و سازگار با نیازهاتون برید که ضرر نکرده باشید و بتونید از خرید خودتون نهایت لذت رو ببرید و با خودتون بگید دست مریزاد به انتخابم! بنابراین اول با خودتون مشخص کنید که دوست دارید که گوشی از چه نظر خیلی خوب باشه؟ مثلا از اون دسته از افرادی هستید که استفاده ی زیاد دارید و نمیخواهید که گوشی شارژش زود خالی شه یا از اون دسته هستید که خیلی بازی میکنید و نمیخواهید که گوشی هنگ کنه و علاقمند هستید که پردازنده ی قوی داشته باشه؟ یا دوست دارید که بهترین گوشی از نظر دوربین سلفی رو داشته باشید که در صورتی که از دسته ی آخر هست و عشق سلفی توصیه میکنیم که تا آخر با ما همراه باشید چون قراره یه چندتا گوشی با این شرایط رو بهتون معرفی کنیم.

بهترین گوشی از نظر دوربین سلفی

گلکسی A54 سامسونگ یکی از بهترین گوشی ها از نظر دوربین سلفی تا 20 میلیون

این نسخه از محصولات سامسونگ تقریبا مشابه با نسل قبلی خودش هست هر چند که یه سری تغییرات هم داره؛ دوربین اصلی این کهکشانی دارای یه سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین ماکروی اون سنسور 5 مگاپیکسلی و دوربین اولتراوایدش هم سنسور 12 مگاپیکسلی داره ولی خب موضوع دوربین سلفیه که دارای یه سنسور 32 مگاپیکسلی هست که میشه با این عدد به عکس های گرفته شده توسط اون اطمینان کرد و انتظار ثبت عکس ها و ضبط ویدیوهای خوبی رو ازش داشت. عکس های معمولی ثبت شده توسط این گوشی 12 مگاپیکسلی هستن و جزئیات رو در تصویر به شکل بسیار طبیعی نشون میدن.

بهترین گوشی از نظر دوربین سلفی

شیائومی ۱۲ از بهترین گوشی ها از نظر دوربین سلفی تا 25 میلیون

یکی از بزرگترین نواقصی که این محصول شیائومی داره فاقد دوربین تله فوتو بودن هست که خب از یه گوشی با این قیمت یه مقدار بعیده ولی از ویژگی های مثبت اون میشه به این که سخت افزار اون از لحظ دوربین بسیار خوبه اشاره کرد که همین موضوع اون رو در لیست بهترین گوشی ها از نظر دوربین قرار داده. دوربین اصلی اون دارای یه سنسور 50 مگاپیکسلی، دروبین فوق عریض 13 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو از سنسور 5 مگاپیکسلی برخورداره و همچنین این گوشی از فوکوس خودکار هم پشتیبانی میکنه. 

اما برسیم به دوربین سلفی که دارای یه سنسور 32 مگاپیکسلی هست و توانایی خودش رو در ثبت عکس های خوب تونسته به نمایش بذاره و در کل کیفیت خوبی رو میشه از بخش دوربین در این گوشی شاهد بود. شما میتونید در دوربین سلفی این گوشی جزئیات رو خیلی جون دار و با رنگ های واقعی و طبیعی ببینید و سوژه رو کاملا شکار شده در نظر بگیرید.

بهترین گوشی از نظر دوربین سلفی

آیفون ۱۳ اپل از بهترین گوشی ها از نظر دوربین سلفی تا 40 میلیون

آیفون 13 دارای تنظیماتی مشابه با آیفون 12 هست در زمینه ی دوربین؛ این گوشی دارای دو تا دوربین 12 مگاپیکسلی در قسمت پشتی و یه دوربین سلفی با سنسور 12 مگاپیکسلی در قسمت سلفی و جلویی گوشی هست و در قسمت حالت پرتره در سلفی بسیار خوب عمل میکنه.

دوربین اصلی این گوشی که دارای سنسور 12 مگاپیمسلی هست در مقایسه با نسل قبلی خودش از سنسور جدیدی برخورداره شده که دارای تثبیت کننده ی شیفت سنسور پیشرفته تر و پیکسل های بزرگتره. در صورتی که این گوشی رو به شکل عمودی نگه دارید سلفی های اون خودکار به 7 مگاپیکسل برش داده میشن تا از این طریق کادربندی محکمتر باشه و در صورتی هم که گوشی رو افقی نگه دارید عکس ها 12 مگاپیکسلی میشن و شما صفحه ی بزرگتری رو در اختیار خواهید داشت.

یکی از بهترین سلفی هایی که تا به امروز شکار کردید رو میتونید با عکس های 12 مگاپیکسلی دوربین سلفی این گوشی تجربه کنید چرا که کنتراست عالی و جزئیات با شفافیت بالا قابل مشاهده هستن و رنگ ها دقیق دیده میشن و قبل تر هم گفتیم که میتونید با دوربین سلفی عکس پرتره هم بگیرید حتی.

بهترین گوشی از نظر دوربین سلفی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی