|

معرفی بهترین ضد آفتاب های ضد چین و چروک / نرو پوستتو مصنوعی بکش با این کرما حله

اگر پوستی دارای چین و چروک دارید که کلافه شدین و نمیدونین چه کنین تا حالتی صاف تر و جوان تر داشته باشه، پس حتما با این مطلب همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از بی نظیر ترین کرم ها جهت مراقبت از پوست ضد آفتاب هستش. بی شک این آیتم مهمترین بخش روتین پوتی محسوب میشه که استفاده کردن یا نکردنش میتونه تاثیری مستقیم داشته باشه. کرم های ضد آفتاب اونقدری تنوع دارند که برای هر نوع پوست با هر ایرادی طراحی و تولید شده اند. شایانیوز بارها و بارها به این عنصر جذاب در روتین پوستی پرداخته و میتونید در بخش "ضد آفتاب" هر آنچه که دل تنگتون میخواد رو پیدا کنید. اما آنچه که در این مطلب قراره بهش نگاهی جانانه داشته باشیم ضد آفتاب هایی هستند که ضد چین و چروک می باشند. همه افراد از سن 35 سالگی وارد میانسالی میشن و اونچه که واضحه اینه که قطعا از سن سی چین و چروک ها به شکل قابل توجهی دیده میشن. اما چه باید کرد تا دیر تر این اتفاق بیفته؟ استفاده از کرم های ضد آفتاب محافظی عمیق از پوست هستش که میتونه این روند رو به تعویق انداخته و پوستی شاداب و با طراوت به شما تحویل بده. زیبایی یک بانو اول به پوستی هستش که داره و بعد خوشگلاسیون هایی که اضافه میشن. اگر شما خانومی هستید که دلتون میخواد با بهترین کرمهای ضد آفتاب ضد چین و چروک آشنا بشید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید .

ضد آفتاب ضد چین و چروک

کرم ضد آفتاب ضد چین و چروک تیوپی شیسیدو

کرم ضد آفتاب شیسیدو با حجم 50 میل در محفظه تیوپی قرار داره که با استفاده از فرمولاسیون‌های جدید و آپدیت شده در مقابل اشعه های قوی خورشید مقاومت بسیار خوبی داره و مانع از ایجاد چین و چروک ها، پیری و البته سرطان پوست خواهد شد. در واقع این ضد آفتاب بی رنگ ساخته ژاپن هستش که با پوششی کاملا نامرئی حتی برا استفاده روی میکتپ هم میتونه عالی باشه و باعث به هم خوردن آرایش اصلا نمیشه. (البته که میدونید در اصل ضد آفتاب باید در اولین محله روی پوست زده بشه) این ضد آفتاب 50 میلی لیتری چربی نداره و فاقد چسبندگی نیز هست و از طرفی هم هیچگونه براقیتی روی بر روی پوست شما ایجاد نخواهد کرد.

ضد آفتاب ضد چین و چروک

کرم ضد آفتاب ضد چین و چروک بایودرما اسپات ایج

کرم ضد آفتاب اسپات ایج، ضد پیری نیز هست و یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای انواع پوست مستعد به لکی هستش که در معرض پیری می باشند و خواص ضد چروک نیز دارد. این ضد آفتاب بی رنگ همه اشعه های UVA و UVB رو منعکس میکنه و از اونجایی که بافت سبک و زود جذبی داره، هیچ ردی از سفیدی و ماسیدگی بر روی پوست باقی نمیزاره. در ضمن این ضد آفتاب یکی از بهترین ضد آفتاب های بیودرما محسوب میشه که در مقابل گرما و رطوبت شدید هم مقاومت داره و قابلیت جالب توجهش اینه که حتی برای زیر آرایش هم میشه ازش استفاده داشت و به شدت سبکه. این محصول ساخت کشور فرانسه می باشد که در حجم 40 میل به بازار جهانی عرضه میشود. 

ضد آفتاب ضد چین و چروک

کرم ضد آفتاب ضد چروک و جوان کننده کلینیک سولار اسمارت

اگر شما از دست بانوانی هستید که علاوه بر محو کردن چین و چروک هاف جوانسازی هم لازم دارید پس بهتره که از کرم ضد آفتاب بی رنگ با فناوری جدید Solar Smart غافل نشید چرا که سد محکمی در برابر اشعات UVA و UVB می باشد. این محصول که مانع از ایجاد چین و چروک هستش، از لک و سرطان پوست نیز جلوگیری می کند. این کرم فاقد چربی هستش و برای انواع پوست مناسبه، حتی اون دست از پوست های حساس که هر کرمی رو نمیپذیرند. این کرم در واقع چربی پوست رو بالانس کرده و حاوی ترکیبات مرطوب کننده و آنتی اکسیدان مثل کره شی باتر و کافئین نیز هست که میتونه پوست رو به خوبی تغذیه کنه. بافتش خیلی سبکه و جذب بسیار بالایی داره که در برابر آب و تعریق نیز مقاوم است.

ضد آفتاب ضد چین و چروک

بهترین کرم ضد آفتاب ضد چروک رنگی کلینیک

خب یکسری از خانوما هم هستن که دلشون میخواد ضد آفتاب رنگی بزنن تا هم محافظ پوستشون باشه و هم اینکه یه کاور قشنگ به چهرشون ببخشه. در اینجا با کرم ضد آفتاب رنگی کلینیک مدل سیتی بلاک آشنا میشیم که با رنگ شفاف و روشنش میتونه با همه پوست ها هماهنگ بشه و حتی پوستای چرب هم میتونن خیلی راحت و خوشگل ازش استفاده کنند. این ضد آفتاب ساخت آمریکاست و دارای ترکیبات ضد چروکی مثل پروتئین گندم و هیالورونیک اسید می باشد که در مقابل آسیب هایی که خارجی هستن به خوبی مراقبت کنه. این محصول غیر کومدوژنیک مواد مضری مثل الکل و پارابن نداره و باعث حساسیت یا آلرژی هم نخواهد شد.

ضد آفتاب ضد چین و چروک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها