|

برای عروسی مشکی بپوشیم یا نپوشیم؟ / اگه میخوای پشتت نگن انگار اومده ختم اینا رو بدون

در این مقاله درباره این که برای عروسی لباس مشکی بپوشیم یا نه صحبت کردیم تا با دونستن یه سری نکات تصمیم گیری بهتری در این باره داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داشتن یه استایل خوب این روزها بسیار مهم تر و جلوتر از داشتن ظاهر زیبا هست چرا که بالاخره شما استایل خوب رو باید با سلیقه و اطلاعات بسازید و خب این موضوع زحمت داره و هر کسی از پسش برنمیاد چون در وهله ی اول باید یه بیسی از اصول و قواعد مد و فشن رو بدونید به عنوان مثال در مورد سبک ها و استایل ها اطلاعات داشته باشید و اونا رو بشناسید و بدونید که آیا بهتون میان یا نه مثلا استایل مونوکروم به افراد قد بلند نمیاد چرا که قد اون ها رو بلند تر از چیزی که هستن نشون میده بنابراین توصیه میشه که این افراد به سراغش نرن در حالی که برای افراد چاق استایل های مونوکروم تیره بسیار عالی هست چون قدشون رو بلندتر و وزنشون رو کمتر نشون میده.

پس با این حساب تنها چیزی که شما باید بدونید شناخت مد نیست بلکه باید ویژگی های فیزیکی و ظاهری خودتون رو هم بشناسید و بهش واقف باشید مثلا در مورد همین چاقی باید بدونید که خانوم های چاق چگونه باید لباس بپوشن تا زیباتر و لاغرتر به نظر بیان چون لباسی خوبی هست که اندام شما رو متعادل تر نشون بده و ایرادات اون رو اصلاح کنه مثلا در صورتی که قدتون کوتاهه اون رو بلند نشون بده یا زیبایی ها رو بولد کنه مثلا اگر پوستتون گندمیه زیبایی اون رو نمایان تر کنه که خب در این حالت باید به سراغ بهترین رنگ لباس برای پوست گندمی برید. حالا از اینا بگذریم و برسیم به موضوع مقاله ی امروز که مربوط به این سوال هست که برای عروسی مشکی بپوشیم یا نه که خب در اصل دونستن این موضوع میتونه موقعیت شناسی شما رو نشون بده که یکی از قواعد مهم برای خوش استایل بودن هست. حالا شما میتونید با دونستن و رعایت نکاتی که در ادامه میگیم برای عروسی مشکی بپوشید و این کار ایرادی نخواهد داشت.

لباس مجلسی مشکی

مکان برگزاری مراسم رو در نظر بگیرید

توی مکان های مختلف نوع لباس پوشیدن و حتی انتخاب رنگ برای اون متفاوته از این رو در صورتی که برای عروسی دعوت شدید لازم دارید که اطلاعات کامل از محل برگزاری اون داشته باشید تا با توجه به اون رنگ لباستون رو انتخاب کنید مثلا در صورتی که مکان عروسی گرم هست بهتون پوشیدن لباس مشکی اصلا توصیه نمیشه چرا که اینطوری بیشتر  گرمتون میشه و تعرقتون بالا میره از این رو بهتره که به سراغ لباس های رنگ روشن برید. البته که در صورت رنگ روشن پوشیدن هم باید حواستون رو جمع کنید که لباستون سفید و یا رنگ های نزدیک به سفید مثل صدفی نباشه. 

برخی از اوقات هم پیش میاد که برای عروسی تم میدن که خب شما ناچار به رعایت اون تم هستید و نمیتونید برخلاف اون عمل کنید ولی اون دسته از مراسم هایی که توی فضای باز برگزار میشن نیازمند این هستن که لباس ها تنوع رنگی داشته باشن بنابراین یکی از بهترین موقعیت ها برای پوشیدن لباس مشکی هستن.

لباس مجلسی مشکی

به قد و قواره ی لباس دقت کنید

انتخاب مشکی بری مراسم عروسی بسیار کار حساسی هست چرا که بالاخره مراسم بزرگ هست و افراد زیادی در اون دعوت هستن و مثل یه تولد ساده نیست بنابراین شما تنها نباید روی رنگ تمرکز کنید یعنی در صورتی که مشکی رو برای لباس انتخاب کردید حالا باید به قد و قواره ی لباستون توجه کنید چرا که یه لباس مجلسی مشکی کوتاه رو میشه برای یه مراسم تولد و یا مهمونی بپوشید ولی برای یه مراسم عروسی بهتره که لباس مشکی شما قد و قواره ی بلند داشته باشه البته که در صورتی که عروسی نزدیکانتون بود باز هم میتونید کوتاه بپوشید ولی در صورتی که برای مراسم آشنایان دور دعوت شده بودید بهتره که با انتخاب یه لباس مشکی بلندتر ظاهر رسمی تر داشته باشید.

لباس مجلسی مشکی

به فرهنگ افرادی که به عروسیه اون ها میرید توجه کنید

در اصل عروسی جشنی هست که عروس و داماد و خانواده های اون ها برای وصلت اتفاق افتاده برگزار میکنن و از شما هم برای شریک شدن در شادیشون دعوت میکنن از این رو شما هم موظف هستید که در شادی اون ها شاد باشید و خب باید تا حدودی هم با قوانین اون ها پیش برید مثلا در صورتی که عروسی تا یازده شب هست شما نمیتونید بگید که من میخوام تا ساعت یک بشینم! حالا در مورد لباس مشکی پوشیدن هم نگاه کنید ببینید که افرادی که به مراسمشون دعوت شدید چه فرهنگی دارن و آیا عقایدشون این مدلیه که مشکی لباس عزاست و این حرفا که خب در این صورت بهتره یا مشکی نپوشید و یا اون رو با رنگ های دیگه ترکیب کنید تا زیاد توی چشم نزنه مثلا یه لباس مشکی آبی انتخاب کنید و در کنار اون اکسسوری های رنگی استفاده کنید.

لباس مجلسی مشکی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها