|

معرفی بهترین ضد آفتاب روشن کننده و آبرسان / این کرما چون زینک دارن هزار تا خاصیت دارن

ضد آفتاب ها انواع مختلفی دارند که میتونن برای انواع پوست مناسب باشند و در اینجا با اون دست از زینک دار ها آشنا خواهیم شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سلامت پوست چیزیه که همه ما بهش نیاز داریم. امکان نداره وقتی شما دارای پوست پر از جوش و لک باشید، و یا اینکه کدری ها در پوست صورت شما فریاد بزنند و بتونید با میکاپ پوشش داده و از خود راضی باشید. بی شک زیبایی صورت یک بانو در درجه اول برمیگرده به پوست سالمی که داره و در درجه دوم میرسیم به میکاپ و اینکه بلد باشیم چه سبک و رنگ آرایشی بهمون میاد. پوست سالم هم از کجا میاد؟ بی شک داشتن یک پوست شفاف و سلامت تصادفی نیست و حتی اون دست از افرادی که فکر می کنند پوستی بدون جوش دارند، دلیل بر سالم بودن پوست نیست و ممکنه اصلا هم پوست شادابی نداشته باشند! بنابراین همه ما باید داشتن یک روتین پوستی مناسب و البته استفاده از کرم ضد آفتاب رو جدی بگیریم. کرم های ضد آفتاب انواع مختلفی دارند که تا به حال با خیلی از اونها آشنا شده ایم. اما این بار میریم سراغ اون دست از ضد آفتاب هایی که حاوی زینک هستند. پس با ما همراه باشید.

ضد آفتاب های زینک دار

ضد آفتاب زینک دار چیست

ضد آفتاب های معدنی یا مینرال حاوی زینک اکساید یا دی اکسید تیتانیم، همیشه یه رنگ سفید داشتن که باعث ناراحتی مصرف کنده شده است. اما جذابیتی این سبک از ضد آفتاب ها اینه که این مشکل رو حل کرده و در فرمولاسیون های جدید دیگر خبری از سفید شدن صورت و مالیدن به لباس نیست!

هرچند که میتونید از ضد آفتاب های شیمیایی با قدرت بالاتر استفاده کنید، اما همچنان استفاده از ضد آفتاب های مینرال و حاوی زینک باعث میشه که پوست های حساس از واکنش ها و تحریکات و آکنه به دور باشند.

ضد آفتاب های زینک دار

Blue Lizard، بهترین ضدآفتاب حاوی زینک مناسب پوست های حساس و مستعد آکنه

کرم ضد آفتاب معدنی Blue Lizard برای پوست های حساس با SPF 50+ نمونه ای بارز از ضد آفتاب با طیف گسترده می باشد که برای پوستای ملایم و حساس خیلی خوبه. ماده اصلی ضد آفتاب مینرال اکسید روی ساخته شده و یه ماده معدنی هستش که بر روی پوست قرار می گیره و اشعه UV رو منعکس میکنه. این ضد آفتاب همچنین موادی به مانند عطر، پارابن و اکسی بنزون نداره و میتونه پیشنهادی مناسب برای پوست های حساس باشه.

ضد آفتاب های زینک دار

EltaMD، بهترین کرم ضد آفتاب هیبریدی

این کرم ضد آفتاب با SPF 46 مخصوصا واسه پوستای حساس و افرادی که مشکلات پوستی دارند توصیه میشه چرا که دارای فرمولاسیونی بی نظیر است. این ضد آفتاب میتونه به کنترل علائم آکنه کمک خوبی داشته باشه و محافظی قوی در برابر اشعه ماوراء بنفش است.

ضد آفتاب های زینک دار

Supergoop، بهترین کرم ضدآفتاب برای پوست های چرب

این کرم ضد آفتاب با SPF40 تایید شده توسط Mindy Kaling می باشد که خب نیازی به معرفی نداره! این ضد آفتاب هم پوششی نرم داره و هم آبرسانی قوی برای پوست شما در برابر نور آبی  و آسیب های اشعه خورشید می باشد. محافظت این کرم ضد آفتاب از پوست بسیار بالاست.

ضد آفتاب های زینک دار

Kosas DreamBeam، بهترین کرم ضدآفتاب رنگی

کرم ضد آفتاب مواد معدنی دریم بیم SPF 40 کوزس حاوی سرامیدها و پپتیدها جهت مرطوب کردن، صاف کردن و البته روشن کردن و ایجاد یک پایه مناسب برای میکاپ خیلی خوبه. این محصول سیلیکون ندارد و برای پوستایی که حساس هستن خیلی میتونه مناسب باشه. همچنین از نظر پوستی تست شده هستش و باعث ایجاد حساسیت در پوست نیز نخواهد شد.

ضد آفتاب های زینک دار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها