|

لباس های ترند امسال / بهار که هی سرد و گرم شد نفهمیدیم چی بپوشیم اینا برا تابستون مده

در این مقاله در خصوص لباس های ترند امسال براتون صحبت کرده و یه سری آیتم های زیبا رو بهتون معرفی کردیم تا باهاشون خوشتیپ بشید.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- شما برای خوشتیپ شدن خودتون چه کارهایی انجام میدید یعنی از اون دسته از افراد هستید که تنها به سلیقه ی خوتون اکتفا میکنید و هر چی به دلتون بشینه رو میپوشید و یا از این مدلا هستید که حداقل یه بیسی از اصول مد و فشن رو میدونید و انواع استایل ها رو میشناسید و به عنوان مثال میدونید فرق استایل ماکسیمال با استایل فلورال و... چیه آیا به شما میان یا نه که خب در صورتی که از دسته ی دوم باشید باید بهتون تبریک گفت چون شما میدونید از سلیقه ی خودتون هم در چه جاهایی استفاده کنید و امضای خودتون رو پای استایلتون بزنید و اینطوری هر کسی با دیدنتون شما رو الگوی خودش قرار میده و بین دوست و رفقا به خوشتیپی معروف میشید.

چون بالاخره دسته ی دوم به خوبی از ویژگی های ظاهری و فیزیکی خودشون اطلاع دارن و میدونن که باید به سراغ چه آیتم هایی برن تا زیباتر دیده بشن مثلا در صورتی بازوهای چاق دارن و میخوان این موضوع رو پنهان کنن به سراغ لباس مناسب بازوهای چاق میرن و میدونن در این بین لباسی خوب هست که عیب و ایرادات ما رو بپوشونه همونطور که آرایشی خوبه که زیبایی های چهره ی شما رو بولد کرده و ایرادات اون رو اصلاح کنه نه این که یه فرد دیگه ازتون بسازه. حالا در این بین هم یه نکته ی دیگه برای خوشتیپ شدن هست که همه باید در جریانش باشن اونم ترندها و مدهای سال هست از این رو در این مقاله میخواهیم در خصوص لباس های ترند امسال براتون صحبت کنیم، پس رد ادامه با ما همراه باشید.

لباس های ترند امسال

شلوارهای طرح دار از ترندهای درجه یک امسال

یکی از ترندهای جذاب و بامزه برای فصل های گرم مثل بهار و تابستون لباس های گلدار و یا طرحدار هست که از تنوع بسیار زیاد در طرح و رنگ برخوردار هستن و شما میتونید با استفاده از اون ها استایل های متفاوتی بزنید مثلا این روزا شلوارهای طرحدار بسیار باب شدن و اومدن روی بورس و شما میتونید با اون ها استایل های ترندی برای خودتون بسازید فقط باید دقت کنید که سایر آیتم هایی که با اون ها انتخاب میکنید مثل مانتو و شال و... ساده باشن تا نقطه ی کانونی استایلتون شلوارتون باشه و زیبایی اون توی چشم باشه. البته که شما میتونید برای تابستون از دامن های گلدار هم استفاده کنید که بسیار آیتم های زیبا و شیکی هستن و یادآوره بهار و تابستون اند و خوبی که دارن هم اینه که پارچه های اغلب اون ها خنک و لطیف هست.

لباس های ترند امسال

به سراغ آیتم هایی با رنگ کرم برید

هر فصل یه سری از رنگ ها در کالکشن های مختلف بیشتر از بقیه به چشم میخورن و از این رو ترندی بشمار میان که امسال یکی از این رنگ ها کرمی هست که شاید براتون جالب باشه که در انگلیس به رنگ کره ای معروف هست و در اصل یه رنگ بین زرد پاستلی و لیمویی هست که با وجودش در هر استایلی میتونه اون رو خاص و درخشان جلوه بده. همچنین این رنگ یکی از اون رنگ هایی هست که استایل رو گرون نشون میدن و شما میتونید با وجود اون ها تیپ خودتون رو اعیونی جلوه بدید. یه خوبی هم که کرمی داره این هست که اون دسته از افرادی که به رنگ زرد علاقمند هستن ولی روشون نمیشه از این رنگ در تیپشون استفاده کنن میتونن به راحتی به سراغ کرمی که به زردی بزنه برن که مثل زرد جیغ نیست ولی زیبایی همون رو داره.

لباس های ترند امسال

لباس های جین رو هر فصلی میتونید بپوشید

یکی از آیتم هایی که همیشه و همواره در دنیای مد میدرخشن لباس های جین هستن و این که این پارچه ها جزء جدانشدنی در هر کالکشنی هستن یه حقیقت انکار ناپذیره چرا که شما همین الان هم یه سری به کمد خودتون بزنید متوجه میشید که حداقل یه لباس جین دارید و خوبی هم که این مدل لباس ها دارن این هست که هیچ وقت از مد نمیفتن و تنوع در اون ها بسیاره از مانتوی جین بگیر تا کیف و کفش این جنسی و در این سال هم کت و دامن جین بسیار مورد توجه قرار گرفته و خیلی برای خودش طرفدار پیدا کرده به همین دلیل شما میتونید برای امسال هم به سراغ لباس های جین خودتون برید و به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشید مثلا دامن جین با شومیز مانتویی سفید بسیار استایل ترندی میشه که این روزا خیلی ها سر وقتش رفتن.

لباس های ترند امسال

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها