|

معرفی بهترین ضد آفتاب بی رنگ ضد لک / اونقدر روشن کنندن که انگار یه پوست نو خریدی

ضد آفتاب ها انواع مختلفی دارند که در نوع بی رنگشون با بهترین برند ها قراره آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بی شک پوست ما یکی از مهمترین قسمت های بدن محسوب میشه چرا که اولین لایه ای هستش که بدن رو تشکیل میده و محافظ بیرونی نسبت به داخل بدن هستش. از طرفی هم پوست صورت حساس تری پوست در بدن به حساب میاد که نیاز به محافظت بیشتری به نسبت باقی اعضا داره. چرا چون پوست صورت ما هم لایه ای بسیار نازک تر می باشد و خب به طبع بیشتر هم نیاز به محافظت داره تا آسیب نبینه، از سمتی هم به دلیل اینکه مواد آرایشی برروی زده میشه و تو طول روز هم خیلی زیاد در معرض نور خورشید قرار میگیره، بنابراین نیاز به مراقبت های بیشتری داره. 

استفاده از محصولات مراقبتی بسیاری هستن که میتونن این کار رو برای پوست صورت انجام بدن، اما اولین و مهمترین لایه ای که بر روی صورت میاد ضد آفتاب می باشد. ضد آفتاب ها انواع مختلفی دارند در برند های متنوع که هر کدوم کار خاص خودشون رو انجام میدن. اما در کلیت کرم های ضد آفتاب در دو نوع بی رنگ و رنگی تولید و عرضه میشن که بسته به سلیقه و خواسته شما مورد استفاده قرار می گیرند. بسیاری از بانوان هستند که دلشون میخواد تا ضد آفتاب رنگی بزنن بلکه کاور خوبی هم به لک های صورتشون ببخشه، ما برخی دیگر از بانوان هستند که از ضد آفتاب های بی رنگ استفاده می کنند تا بتونن رنگ پوست صورت خودشون رو داشته باشند. تا به حال در قسمت "ضد آفتاب" با محصولات بسیار زیادی در زمینه های مختلف آشنا شده ایم، اما اینبار میخوایم بریم سراغ معرفی ضد آفتاب های بی رنگ مناسب ایرانی، که توجه افراد باید رو به خود جلب کرده و راض بوده اند. پس با ادامه مطلب ما همراه باشید.

ضد آفتاب بی رنگ

کرم ضدآفتاب و ضد لک بی رنگ لافارر با قیمت 460000 تومان

لافارر یکی از پرطرفدار ترین ها میون بر هیا ضد آفتاب می باشد که محصول ضد لک بی رنگش با تاثیر گذاری فراوون مشهوره. این ضد آفتاب بی رنگ لافارر اگر به شکل مکرر استفاد بشه، میتونه به ترمیم پوست و همچنین از بی رفتن لک ها کمک خوبی داشته باشه. SPF این کرم ضدآفتاب 50 می باشد که خب به راحتی میتونه اشعه های مضر نور خورشید رو از پوست دور کنه. نکته قابل توجه این کرم اینه که به شکل فوری جذب پوست شده و عاملی جهت چرب شدن پوست هم نخواهد بود. خب برخی کرم های ضد افتاب میتونن رد سفید رنگ نامناسبی بر روی پوست صورت بندازن، در حالی که این کرم به این شکل نیست و خیلی خوب محو میشه. دلیل دیگه ای که این ضدآفتاب خیلی محبوب شده اینه که عصاره های مثل شیرین بیان، بیربری، سارمنتوزا ساکسی فراگا ، آلوئه ورا و پاپایا در این ضدآفتاب ایرانی وجود دارند که هرکدوم به آبرسانی، لطافت و سلامت پوست ما کمک جذابی خواهند کرد.

ضد آفتاب بی رنگ

ضدآفتاب بی رنگ سینره با قیمت 350000 تومان

محصول مورد نظر چربی ندارد و فاقد پارابن نیز هست. بر روی صورت ظاهری کاملا مات داره و دارای فاکتور محافظتی +++ PA، SPF 50. از دست ضد افتاب های با بافت سبک هستش که خاصیت ضد لک و ترمیم کنندگی نیز دارد.

ضد آفتاب بی رنگ

ضد آفتاب بی‌رنگ درماتیپیک با قیمت 350000 تومان

این محصول نیز بر روی پوست صورت ردی نمیندازه و از طرفی هم با وجود داشتن SPF 50 محافظی قوی محسوب میشه که ضد آب نیز هست. فاقد چربی می باشد و مناسب برای پوست‌ های جوش دار و مستعد به جوش هستش که جلوگیری از از تخریب DNA سلولی نیز می کند.

ضد آفتاب بی رنگ

کرم ضد آفتاب بی رنگ سان سیف قیمت 170000 تومان

کرم ضد آفتاب سان سیف فاقد چربی است و پارابن نیز ندارد. یه ضد آفتاب مناسب برای پوست های مختلط محسوب میشه که محافظت بسیا خوبی هم در برابر اشعه های  UVA و UVB، SPF 50 داره.

ضد آفتاب بی رنگ

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مریم سرلک ارسالی در

    با سلام معرفی خوبی در مورد ضد افتابها ارائه شده

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها