|

مدل موی خانومای بالای 40 سال / اصلا فکر نکن پیر شدی با اینجوری مو بستن خوشگلترینی

مدل موهای فراوونی هستن که میتونن واسه خانومای 40 ساله جذاب باشند و در این مطلب با چند تا از زیباتریناشون آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تا به حال دیدین که تو اینستاگرام یه قبل و بعد از چهره آقایون میزارن که شخص قبلش کم مو بوده و یا اینکه مویی در سر نداشته و بعد از کاشت مو چقدر جذاب تر شده؟ بی شک مو در ظاهر افراد تاثیر بسیار فراوونی داره. خانوم و آقا هم نداره، در هر صورت فرد با موی مناسب خوش میتونه زمین تا آسمون جذاب تر از قبل خودش بشه و حتی برخی افراد اونقدری تغییر میکنن که گویی یه کله جدید برای اون فرد گذاشته شده!! 

در این مطلب میخواین راجع به خانوم های صحبت کنیم که به سن و سال میانسالی رسیدم. از سن 35 سال به بعد میشه میانسال و بانوانی که 40 ساله هستند اغلب پخته شده و دلبر تر، درخشان تر و البته با اعتماد به نفس تر از قبل شده اند. اما خب مدل موی مناسب تاثیری فراتر از اونچه که فکر میکنید. در واقع وقتی افراد مدل مو و رنگ موی مناسب خودشون رو پیدا کنند میتونن زیبایی ظاهریشون رو چند برابر کنند. مدل موهای زیادی هستند که میتونن برای خانومای 40 ساله جذاب بشن و انواع فرم صورت و جنس مو هماهنگ بشن. اما خانومی 40 ساله هستید که دلتون میخواد زیبایی منحصر به فردی داشت باشید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید تا به دنیای مد و فشن سر زده و با چند مدل بی نظیر برای شما آشنا بشیم.

مدل موی خانومای 40 ساله

با لیر (Layer) ملایم میشی یه بانوی شیک و باکلاس

لیرها (لایه‌ها) واقعا معجزه می‌کنند! این سبک از مو میتونه به هر سن و سالی بیاد، اما برای یک بانو که به چهره ای پخته و زیبا رسیده، بی نظیر خواهد بود. مدل مویی که اصلا انگار برای این سن ساخته شده. لیر هایی که دور تا دور چارچوب صورتتون رو قاب میگیرن ، میتونن به موهاتون حجم داده و برای چهرتون یه ظاهر معتدل و فیکس شده بسازند. اصلا انگار که خودشون دست به کار میشن و هر تار درست سر جای خود نشسته و به فیستون زیبایی و مدل می بخشند. لیر هم میتونه برای موی لخت عالی باشه و هم فر.

مدل موی خانومای 40 ساله

فکر میکنی پیکسی (Pixie) شیک فقط برای تینیجر هاست؟ اشتباه نکن

میگن مدل موی کوتاه واسه دخترای 20 تا 25 ساله هستش از ای سن به بعد دیگه اون خانوم، خانومی برای خودش شده و به سنش نمیاد! در حالی که سخت در اشتباهند و شما میتونید تو سن 40 سالگی از پیکسی کوتاه استفاده کنید و لذتش رو ببرید. این سبک با خطوط تیز و مدرنی که داره، میتونه یه اعتماد به نفس قابل توجه و جسارتی بولد به شما ببخشه. وقتی شما دست به چنین مدل مویی میزنید نشون میدین واقعا به خودتون اعتماد دارین. مدل موی پیکسی کوتاه برای خانوم هایی که فرم صورت بیضی یا لوزی دارند به شدت ایده آل خواهد شد.

مدل موی خانومای 40 ساله

باب (Bob) زاویه‌ دار مدلی که این روزها خیلی ترند شده

موی کوتاه به سبک باب این روزا خیلی ترند شده. باب زاویه‌ دار، ترکیبی از کلاسیک و مدرن هستش که برای بانوان 40 ساله واقعا زیباست. این مدل با اون خطوط اریب در انتهای مو، چهرتون رو کشیده‌ تر نشون میده و نیاز به رسیدگی زیادی نداره.

مدل موی خانومای 40 ساله

با مدل موی دم اسبی (Ponytail) بلند و باوقار میشی

دم اسبی همیشه جذابیت خودش رو داشته، اما به شرط اینکه شلخته نباشه و به زیبایی و تمیزی بسته بشه. سبک دم اسبی میتونه اونقدری شیک باشه که حتی برای مهمترین مهمانی ها مثل عقد و عروسی هم انجام بشه. موی دم اسبی یک مدل موی ساده و در عین حال شیک هستش که هر زنی در هر سنی میتونه ازش استفاده کنه و زیباترین بشه. اگر خانومی 40 ساله هستید پیشنهاد می کنیم که خلاقیت به خرج دهید و مثلا یک دسته مو رو دور کش دم اسبی بپیچید و با سنجاق محکم کنید. اینجوری ظاهری آراسته و باوقار خواهید داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها