|

ارزان‌ترین ماشین لباسشویی 7 کیلویی اتومات / تو اینا خودتم بری میشوره چه برسه لباس

ماشین لباسشویی ها قیمت های مختلفی دارند که در این مطلب قراره با ارزان قیمت ترینها آشنا شده و انتخابی مطلوب داشته باشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دیگه عصر خیلی چیز ها به سر رسیده و خیلی چیز های دیگر مورد توجه قرار گرفته. مثلا لوازم خونه که خب هر چند سال یکبار بروز رسانی شده و با پیشرفت علم پیشروی دارند. یکی از مهمترین عناصر مورد استفاده تو هر خونه ای ماشین لباسشویی هستش. ماشین لباسشویی نمونه ای بارز از صحبت بالا می باشد که خب باید بگیم نه تنها دیگه دوره با دست لباس شستن تموم شده، بلکه این دستگاه های شستشوی لباس خیلی کارها انجام میدن و خدمات رسانی های جالبی برای ما دارند. تنها کافیست تا شما یک دکمه رو زده تا تموم زحمت ها به دوش ماشین لباسشویی بیفته. 

ماشین لباسشویی ها با ویژگی های متفاوت بای تعداد افراد مختلف طراحی و تولید می‌شوند. مثلا اگر یک خونواده 3 الی 4 نفره دارید، بهتره که برید سراغ یک ماشین لباسشویی 7 کیلویی. ماشین لباسشویی ها به مانند دیگر محصولات خانگی در برند های مختلفی ساخته میشن که خب همین موضوع باعث میشه تا افراد ندونن چی بخرن بهتره! همین شد تا در این مطلب سری بزنیم به اون دست از ماشین لباسشویی های مناسب و خوش قیمت در این رنج، تا شما دوست عزیز انتخابی راحت در در هنگام خرید داشته باشید. پس با ما همراه باشید.

456464
معرفی محصولات پیشنهادی

پیشنهاد ویژه؛ ماشین لباسشویی آبسال مدل WRE7212-W با قیمت 12500000 تومان

محصول نام برده در مقابل دیگر محصولات قیمتی ارزان دارد. این ماشین لباسشویی اتومات 7 کیلویی خب با توجه به کیفیتی که داره پرطرفدار و دربش نیز از قسمت جلو باز میشه. با دور 1200 در دقیقه حرکت میکنه و داریا قدرتی بالا می باشد. وزنی معادل 7 کیلوگرم با احتساب آب تحمل میکنه (یعنی شما نباید 7 کیلو لباس داخلش بریزد و با وجود آب دیگ دستگاه سنگین خواهد شد). صفحه نمایش آن لمسی است و دکمه های تنظیم حرارت پیچی نیز دارد. این ماشین لباسشویی به رنگ سفید تولید شده و مناسب سفید دوست ها می باشد. این دستگاه در حین حرکت و کار نمی لرزد و صدایی متناسب دارد. از طرفی ناگفته نمونه که این ماشین لباسشویی قابلیت شستشوی سریع هم داره و میتونه تو تنها 19 دقیقه شستشو رو به تمام برسونه.

d2594b86-050b-4e14-88c9-14a2aff020c5

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها