|

ترفندهایی برای افزایش طول عمر باتری / اینجوری دیگه هرجا میری فوری ازشون شارژر نمیگیری

در این مقاله درباره ترفندهای افزایش طول عمر باتری براتون صحبت کردیم که میتونید با توجه به اون ها از پرداخت پول اضافه برا باتری جلوگیری کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا افرادی دور و برتون وجود دارن که احیانا گوشی نداشته باشن؟ احتمال این موضوع بسیار پایینه چرا که این روزا حتی بچه ها و افراد سالمند هم برای خودشون گوشی دارن و حتی گوشی برای سالمندان هم طراحی شده که که کار کردن با اون ها به سبب ویژگی هایی که دارن برای این افراد راحت تر هست که خب با این حساب میشه گفت که گوشی ها به یه پای ثابت در زندگی بسیاری از ما تبدیل شدن که حتی اون دسته ای که کمترین استفاده رو هم از این وسیله ی الکترونیکی دارن باز هم حداقل دو نفر برای کار واجب بهشون زنگ میزنن بنابراین خیلی مهمه که شما در این بین گوشی خوبی داشته باشید تا روی اعصاب و روح و روانتون رژه نره!

سامسونگ و شیائومی هم که بازار ایران رو در دست دارن هر روز در تلاش و تب و تاب برای این هستن که گوشی های بهتر و پیشرفته تر برای کاربراشون تهیه کنن که در این بین قیمت اقتصادی هم داشته باشن مثلایه سری از بهترین گوشی ها تا 4 میلیون تولید شده این دو کمپانی وجود دارن که شاید افراد در وهله ی اول حس کنن که به درد نمیخورن چون بسیار ارزون هستن در حالی که این موضوع صحت نداره و شما میتونید با خیال راحت بهشون اعتماد کرده و از بین اون ها خرید داشته باشید که چندتاشون در مقالات قبلیمون بهتون معرفی کردیم و حالا در این مقاله میخواهیم به معرفی ترفندهای افزایش عمر باتری بپردازیم که احتمالا براتون حسابی مفید باشه.

 افزایش طول عمر باتری

برای افزایش عمر باتری گوشتون از شارژر اورجینال برای شارژ کردنش استفاده کنین

احتمالا براتون پیش اومده که تو یه مهمونی و یا جایی بودید که شارژرتون رو با خودتون به همراه نداشتید و از شارژ یه نفر دیگه استفاده کردید که اطلاعی از این که فیک و یا اورجینال هست نداشتید که خب باید بهتون بگیم این حرکت شما مثل این میمونه که باتری رو مجبور به خوردن زهر کنید! چون این موضوع تا حد بسیار زیادی به باتری گوشی آسیب میرسونه که برای جلوگیری از این موضوع حتمال اطمینان خاطر حاصل کنید که از شارژرهای اصلی برای گوشیتون استفاده کنید تا یه وقت نوسان ولتاژ باعث بروز مشکل در اون نشه. همچنین این نکته رو هم در نظر بگیرید که در صورت توی شارژ بودن گوشیتون به هیچ وجه ازش استفاده نکنید و بذارید که باتری گوشی در آسودگی شارژ بشه و حتی میتونید اون رو خاموش هم کنید. 

 افزایش طول عمر باتری

برای این عمر نوح داشته باشه باتریتون توی زمان درست و مناسب اون رو شارژ کنید

دقت کنید که دم به دیقه نباید گوشیتون رو به شارژ بزنید چون این کار میتونه آسیب جدی به باتری اون برسونه ولی از طرف دیگه هم در صورتی که اجازه بدید این بنده خدا حسابی خالی بشه و درصد اون به زیر بیست برسه و بعد به خودتون زحمت به شارژ زدنش رو بدید احتمالا در طول زمان باعث آسیب دیدن جدی باتریتون خواهید شد بنابراین برای افزایش طول عمر باتری گوشیتون و محافظت از اون بهتره که همیشه شارژ اون رو بین سی الی هشتاد درصد نگه دارید و اجازه ندید که شارژ اون به زیر سی درصد برسه و قبل از رسیدن به این عدد اون رو تغذیه کنید.

افزایش طول عمر باتری

برای افزایش طول عمر باتری نور نمایشگر رو کم کنید

یکی از مواردی که باعث فشار وارد شدن به باتری میشه و شارژ اون رو هوتوتو میکنه میزان و درصد نور صفحه نمایشگر هست که خب خیلی ها اون رو خیلی زیاد میکنن چون از این که محتواها رو توی گوشی شفاف ببینن لذت میبرن ولی خب در این بین یه حد تعادلی باید باشه و در صورتی که شما میخواهید طول عمر باتری گوشیتون رو زیاد کنید توصیه ی ما به شما این هست که مقدار Brightness level کم کنین تا بتونید برای مدت زمان بیشتری باتریتون رو سالم نگه دارید و نیازی به این که صفحه نمایش گوشیتون یه جوری باشه که انگار دارید وارد بهشت میشید، نیست.

افزایش طول عمر باتری

برای این که عمر باتریتون رو افزایش بدید تصویر زمینه ی تیره انتخاب کنید

خیلی ها هستن که از تاثیر بی نهایت زیاد والپیپرها روی طول عمر باتری گوشی خبر ندارن و نمیدونن که انتخاب درست اون ها میتونه چه تاثیر فوق العاده ای روی افزایش طول عمر باتریشون داشته باشن که برای این منظور باید ما به سراغ انتخاب اون دست از تصویر زمینه ها برید که تیره هستن تا از این طریق و با مصرف کمتر باتری نسب به والپیپرهای روشن و حتی متحرک طول عمر باتری رو افزایش بدید.

افزایش طول عمر باتری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی