|

بهترین دستبند برای مچ ظریف و لاغر / درست انتخابش کن نه بیاد روی دستت نه بره سمت آرنجت

در این مقاله در خصوص انتخاب دستبند برای مچ ظریف یه سری راهنمایی ها کردیم که با توجه به اون ها دیگه نگران لیز خوردن دستبدتون نخواهید بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- انتخاب هر آیتمی در زمینه ی استایل باید با توجه به ویژگی های ظاهر و فیزیکیتون باشه حتی میخواد ریزترین چیزها باشه مثل اکسسوری که شاید به نظر خیلی ها توی استایل اونقدرا توی چشم نباشه ولی خب نمیتونید حدس بزنید که میتونه چه معجزه ای توی استایلتون به وجود بیاره چون بالاخره شاید متوجه نباشید ولی شما با وجود چیزای ریزه میزه به استایل خودتون عمق بیشتری میدید و این حس رو به دیگران القا میکنید یه فرد با دقت و جزئی نگر هستید و هیچ چیز نمیتونه از چشمای شما پنهون ببینه بنابراین باید دست به کار بشید اگر تا الان اکسسوری ها راه و جایی توی استایلتون نداشتن دیگه وقتش شده که ازشون برای بودن در کنار خودتون دعوت کنید.

البته که باید اون ها رو به درستی انتخاب کنید مثلا در صورتی که میخواهید به سراغ عینک آفتابی برید و فریم و اندازه ی اون با توجه به فرم و اندازه ی صورتتون انتخاب کنید مثلا در صورتی که صورت شما کوچک هست مسلما رفتن به سراغ یه عینک در اندازه ی بزرگ نمای زیاد جالبی ایجاد نکنه و یا در صورتی که مچ دستتون بزرگ هست باید بدونید دستبند مناسب مچ دست چاق باید چه ویژگی هایی داشته باشه تا یه انتخاب درست و بجا در این زمینه داشته باشید پس با اطلاعات و آگاهی کافی از ویژگی های خودتون به سراغ خرید و انتخاب برید حالا در این مقاله میخواهیم به شمایی که مچ دستتون لاغر هست برای انتخاب دستبند برای مچ ظریف یه سری راهنمایی ها کنیم تا بتونید از این اکسسوری درست استفاده کرده و تعادل رو برقرار کنید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

دستبند برای مچ ظریف

برای این که مچ دستتون متعادل دیده بشه از ترفند دستبند چند لایه استفاده کنید

توی این سال ها استفاده از چند لایه دستبند بین افراد بسیار طرفدار پیدا کرده که یه ترفند بسیار عالی برای اون هایی که مچ دستتون خیلی لاغره و میخوان این قسمت رو پنهان کنن بشمار میاد. در اصل این مدل دستبند دست کردن تقریبا از قرن بیستم شروع شد و خیلی زود تونست محبوبیت زیادی پیدا کنه و تبدیل بشه به یه مد همیشگی که هیچ موقع دمده نمیشه و تا الان هم در استایل های زیادی ازش استفاده شده و میشه. در اصل شما توی این تکنیک هیچ گونه محدودیتی نخواهید داشت و میتونید به سراغ هر مدل دستبند با جنس ، ضخامت و رنگ مختلف برید و اونا رو با هم ترکیب کنید تا یه هارمونی چشم نواز برقرار بشه.

دستبند برای مچ ظریف

دیگه قرار نیست دستبندها از دستتون بیفتن

در صورتی که مچ دستتون لاغر هست مسلما رفتن به سراغ دستبندهایی که شل هستن و از دستتون میفتن حسابی روی مختون خواهد رفت بنابراین چاره کار چیه؟ برای این که این اتفاق نیفته میتونید چندتا دستبند که دارای سایزهای متفاوتی هستن رو بپوشید و برای این منظور به هیچ وجه از بابت طرح اون ها نگرانی نداشته باشید چون هیچ محدودیتی براتون وجود ندراه یعنی میتونید از دستبندهای کریستال، چرم، تنیس و.. در کنار هم استفاده کنید و یه جلوه ی خاص ایجاد کنید. در این حالت بهتره که حداقل دوتا از دستبندها اندازه ی دستتون باشن و و اول دستبند با سایز بزرگ رو بندازید و بعد دستبندهای کوچک تر رو تا دستبندهای کوچک تر یه جورایی مانع افتادن دستبندهای بزرگ تر بشه.

دستبند برای مچ ظریف

ساعت و دستبندتون رو ترکیب کنید

ظرافت مچ دست یه سری خوبی ها داره و یه سری بدی ها که خب بدی اون دقیقا اندازه نبودن دستبند و ساعت هست که خب برای این که این مشکل رو برطرف کنید میتونید به سراغ یه ساعت درست اندازه ی دستتون برید و بعد یک یا چندتا دستبند زیبا که با ساعتتون ست میشن رو با هر سایزی در کنار اون استفاده کنید و اصلا نگران این موضوع که یه موقع دستبندتون بلغزه نباشید چون ساعت قراره جلوش رو بگیره و حتی یه موضوعی که وجود داره هم این که در صورتی که اول ساعت رو بندازید و بعد دستبندتون رو دیگه دستبند به سمت آرنجتون هم نمیره.

دستبند برای مچ ظریف

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی