|

بهترین رنگ های لاک ناخن واسه ناخن کوتاه / دوستت پز میده واسه ناخنای بلندش روشو کم کن

اگر شما فردی هستید که ناخن هایی کوتاه دارید، یا شاید هم ناخناتون بلنده و نمیدونید چه رنگ لاکی بهتون میاد، پس حتما با این مطلب همراه بشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خانوم ها تو استایل کردن مشکلات زیادی دارند. اغلب فکر می کنند که بانوان در انتخاب لباسشون تو چالش میفتن و مثلا میرن هزار تا مغازه میگردن و باز هم میگن مدلی که دلشون میخواد رو پیدا نمیکنن، در حالی که فقط مانتو و شال و شلوار نیست که خانوما رو میندازه تو مخمصه انتخاب، بلکه رنگ لاک ناخن هم دقیقا چجنین جنگ اعصابی براشون داره.البته که جنگ اعصاب منظورمون از لحاظ منفیش نیست، بلکه از این نظر که همه خانوما وقتی میخوان لاکشون رو ترمیم کنن نمیدونن چه رنگی بزنن. تازه خیلی وقت ها هم اشتباها رنگ لاک ناخن رو انتخاب می کنن و بعد از اینکه به هزار ذوق و آرزو زدن، میبینن ای بابا چقدر زشت شد! چرا اصلا به فرم ناخن من و رنگ پوستم نیاد! بله اینها دقیقا معیار هایی هستن که برای انتخاب رنگ لاک ناخن وجود دارند و شما باید بهشون توجه کنید.

برخلاف تصور عموم، لاک زدن نه تنها واسه ناخن مضر نیست، بلکه میتونه از پوسته پوسته شدن ناخن شما هم جلوگیری کنه چرا که یه لایه نازک میاد رو ناخن و از ناخن محافظت داره. 

از طرفی هم یکسری میگن لاک زدن زیاد باعث میشه ناخن نتونه نفس بکشه که خب باید بگیم این نیز اشتباهه، چرا که اصلا ناخن عضوی زنده در بدن نیست و تنفسی نداره که نیاز به نفس کشیدن داشته باشه. 

لاک ناخن کوتاه و بلند

ناخن ها از نظر فرم انواع مختلفی دارند که خب از نظر کلی به دو بخش کوتاه و بلند تقسیم میشن. ناخن های بلند اغلب قدرت انتخاب بیشتری دارند برای انتخاب رنگ لاک ناخن، اما از طرفی هم ناخن های قد کوتاه که خب بلندی چندانی ندارند نیز دارای زیبایی و راحتی خاصی هستند که میتونن زیبایی دستان بسیاری از بانوان رو دوچندان کنند. البته با انتخاب رنگ مناسب لاک!

لاک ناخن کوتاه و بلند

مناسب ترین رنگ لاک برای ناخن کوتاه و مربعی 

در واقع اگر شما بانویی هستید که ناخن های کوتاه دوست دارید و اونها رو بلن نمی کنید، از طرف هم فرم ناخن های شما  صاف و مربعی هستن، پس بهتره که قبل از هرچیز ابتدا گوشه های تیز ناخنتون رو بگیرید. چرا که اینجوری ناخن های شما به دلیل کوتاهی، پهن و چغر به نظر نمیاد، بلکه ظریف و باریک خواند شد. واسه همچین استایل ناخنی میتونید از رنگ هایی مثل متالیک مثل طلایی و نقره‌ ای و رزگلد و یا رنگ پایه ناخن مثل گلبهی انتخاب کنید که بهترین رنگ‌ ها برای ناخن‌ های کوتاه و مربعی هستند. از طرفی هم رنگ هایی همانند رنگ‌ های مشکی و آبی تیره میتونن نامناسب باشن چرا چون چون ناخن‌ های شما رو از اون حدی که هستن کوتاه تر و عریض تر نشون میدن.

لاک ناخن کوتاه و بلند

واسه ناخن کوتاه و گرد چه سبک و رنگ لاکی میتونه بهترین باشه؟ 

اگر شما خانوم زیبا نلخت های خود را از ته گرفتیم و از طرفی هم فرم گرد بیشتر به دستاتون میاد، میتونید از رنگ های متنوعی برای لاک خود استفاده نمایید. اما چه رنگ هایی؟ بهترین رنگ‌ ها برای اینچنین ناخن ها رنگ‌ هایی مثل قرمز ساده کلاسیک و رنگ‌ های روشنی همچون آبی آسمانی، صورتی و کرم هستند که میتونن بر اساس رنگ پوست شما هم گزینش بشن. راستی اینم بگیم که لعنتی رنگ قرمز به هممممه رنگ پوست و همه سبک ناخنی میاد! با خیال راحت بزن! یه ترفند ساده هم بگیم برای اینکه خیلی ناخناتون پهن به نظر نیاد اینه که لاک رو از این سر تا اون سر به شکل کامل نزنید و کیم از کناره ها باقی بگذارید.

لاک ناخن کوتاه و بلند

ناخن های بلند و پهن؛ این لاک ها واستون عالین

ناخن‌ های بلند، زیبا و جذاب هستند به خصوص وقتی که صدف ناخن شما خانوم زیبا، به طور طبیعی پهن باشه بلند کردن ناخن کمک میکنه که ناخن‌ ها باریک تر دیده بشن. برای این سبک از ناخن‌ های بزرگ و بلند از هر رنگ لاکی که میتونید استفاده کنید. رنگ هایی مثل رنگ خود ناخن، رنگ‌ های تند، صدفی، تیره یا روشن و غیره، شما هیچ محدودیتی ندارید.

به جهت متعادل سازی ناخن اگر سر ناخن شما حالت گرد داره، یکم باید صافش کنید تا مربعی بشه و اگر هم مربعی هستش یکم مدل گرد بهش بدید.

لاک ناخن کوتاه و بلند

اگه ناخنت بلند و باریکه، زیباترین مدل ناخن رو داری

ناخن های بلند و باریک رو میشه به عنوان زیباترین ناخن ها دونست چرا که همه معیار ها رو دارن. برای انتخاب یه رنگ جذاب واسه چنین سبک ناخن هایی میتونید از رنگ‌ های چشمگیر و جذابی همچون قرمز تیره یا زرشکی استفاده نمایید. طیف‌ هایی که صورتی باشند بین یک یا دو درجه روشن تر از پوست شما نیز میتونن انتخاب هایی مناسب براتون باشند. اما رنگ‌ های فانتزی مثل فسفری و آبی روشن و نارنجی توصیه نمیشن چرا که ظاهر دستان شما رو کارتونی طور و غیر واقعی نشون میدن.

لاک ناخن کوتاه و بلند

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی