|

بهترین شامپو برای موی رنگ شده / میخوای رنگت دووم دار باشه و موهات وز نشه اینا محشرن

در این مقاله چندتا از بهترین شامپوها برای موهای رنگ شده رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با وجود اون ها از خشکی و وزی مو جلوگیری کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دم عیدی هست و همه توی تب و تاب این روزان و در حال خرید و به اتمام رسوندن کارهای نیمه تمومشون که خب کار خانوم ها در این بین بسیار زیاده چرا که خانوما باید امورات خونه رو مدیریت کنن و خونه تکونی و این کارا رو انجام بدن و بعد به فکر چیدن سفره هفت سین و انتخاب لباس برای بچه های کوچک و آقاشون باشن و در انتهای این ها هم به خوشگلاسیون خودشون برسن که خب دراین ایام سال آرایشگاه ها غوغا هست و شما در صورتی که بخواهید یه ناخن درست کنید باید از یه ماه پیش وقت گرفته باشید و خوشگلترین طرح های لاک ناخن عید رو هم بشناسید و بدونید که چی مد و ترند شده که اون رو بزنید تا یه وقت دمده به نظر نرسید که خب این هم خودش یه مسئله هست یعنی دنبال کردن مد هم در این بین به کارهای خانوم ها اضافه میشه ولی خب در این بین یکی از اصلی ترین موضوعاتی که وجود داره رنگ مو گذاشتنه؛

یعنی اکثر خانوم ها برای این سیزده روز باید در بهترین حالت خودشون باشن و خبری از موهای سفید لا به لای موهاشون نباشه که در این بین خیلی ها هم به دنبال رنگ موهایی که سن رو پایین میاره میگردن که با یه تیر چندتا نشون زده باشن یعنی هم از شر موهای سفید خلاص شده باشن، هم خودشون رو خوشگل تر کرده باشن و هم در این بین جوون تر از سن و سال واقعیشون هم به نظر بیان که این مورد آخر واقعا کیف میده و خیلی بین خانوم ها طرفدار داره. حالا شاید فکر کنید که خب رنگ گذاشتید و تموم شد دیگه در حالی که شما باید بعد از رنگ مراقبت از موهاتون رو حتی از قبل هم بیشتر کنید و در این بین به دنبال شامپوی مناسب موهای رنگ شده باشید تا موهاتون نرم بمونه و وز نشه و حتی رنگتون هم دوومش بیشتر باشه که خب ما در این مقاله چندتا از بهتریناشو بهتون معرفی کردیم، پس با ما همراه باشید.

بهترین شامپو برای موی رنگ شده

شامپو ژوت از بهترین شامپوهای مناسب موهای رنگ شده بدون سولفات

توی سال های اخیر افراد با توجه به مضراتی که سولفات برای پوست سر و مو داره مایل به استفاده از شامپوهایی هستن که فاقد این ماده هست. همچنین در صورتی که یه سری کارها مثل پروتئین تراپی برای موهای آسیب دیده و کراتینه انجام داده باشید قطع به یقین تنها گزینه ای که بین شامپوها در اختیار شما خواهد بود دسته ی بدون سولفات اون هاست. حاالا در این بین موهاتون رو هم که رنگ کرده باشید باید یه شامپو برای موهای رنگ شده که بدون سولفات هم هست پیدا کنید که پیشنهاد ما به شما رفتن به سراغ شامپو مو ژوت مدل Colored & Damaged هست.

این شامپو به علت برخورداری از پروتئین هیدرولیز شده گندم و سریسین میتونه علاوه بر این که از موهاتون در مقابل اشعه یو وی و آسیب های محیطی محافظت کنه به افزایش موندگاری رنگ موهاتون هم کمک شایانی خواهد کرد و در صورتی که با دکلره هم موهاتون آسیب دیده باشه گزینه ی بسیار مناسبیه.

بهترین شامپو برای موی رنگ شده

شامپو نئودرم از بهترین شامپوهای مناسب موهای رنگ شده بدون سولفات

برسیم به یکی دیگه از شامپوهای مناسب موهای رنگ شده یعنی شامپو نئودرم مدل Nutrisol که علاوه بر این که بدون سولفات هست حاوی موادی مثل بیوتین، کراتین، پروبیوتیک ها و روغن مورینگا هست و بی نهایت به نرمی و لطافت موهای شما کمک خواهد کرد و شما میتونید این شامپو رو به صورت روزانه مصرف کنید و از معجزه ی اون در تقویت و ترمیم موهاتون به علت داشتن کراتین شگفت زده بشید. از مزایای فوق العاده این شامپو میشه به افزایش ضخامت و درخشش مو، جلوگیری از شکستگی و وز شدن موها و... اشاره کرد.

بهترین شامپو برای موی رنگ شده

شامپو درمالیفت از بهترین شامپوهای مناسب موهای رنگ شده بدون سولفات و نمک

برسیم به یه شامپوی دیگه یعنی شامپو مو درمالیفت مدل ویتاکالر که حاوی عصاره های انار، کراتین، رز و هسته ی انگور هست ضمن این که موهاتون رو به طور کامل تمیز میکنه باعث تثبیت رنگ موتون هم میشه از رنگ پریدگی اون بسیار جلوگیری میکنه. همچنین این شامپو میتونه از موهای شما در برابر اشعه ی یو وی خورشید هم به خوبی محافظت کنه. از مزایای خاص این شامپو هم میشه به جلوگیری از کدر شدن موها، جلوگیری از ایجاد موخوره، زبری و خشکی و... اشاره کرد.

بهترین شامپو برای موی رنگ شده

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی