|

معرفی انواع خوشگلترین لاک ناخن / اگه خیلی وقته دنبال یه طرح خاصی اینارو بزن مد 2024

لاک ناخن سبک های مختلفی داره که متناسب با سلیقه و خواسته هر بانویی انتخاب میشه، اگر از دوست داران تنوع هستید پس با این مطلب همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- رو این کره زمین، هر کجاش که زندگی کنید می بینید که زیبایی درش مبحث مهمیه! در حدی که مد و فشن بیا خودش دنیاییه که میتونه اظهار نظر کنه و ظاهر آدما رو زیرو رو کنه. یکی از مهمترین قسمت های زیبایی هر خانومی لاک ناخن هستش. بله ناخن یکی از آیتم های به شدت بولد و دارای اهمیت در خوشگلاسیون و استایل بانوان محسوب میشه که میتونه دستان یک خانوم رو، که خیلیم مهمه، زیبا یا زشت کنه. شاید کمتر کسی به دست های یک آقا توجه داشته باشه، اما اونچه که شخصه اینه که دستان یک بانو خیلی دیده میشه و مرود توجه قرار میگیره.

این دیده شدنه گاهی ممکنه زشت تر هم به نظر برسه. اما چجوری؟ اینجوری که شما یک لاک ناخن اشتباه انتخاب می کنید و با هزار امید و ذوق میرید میزنید و در نهایت می بینید ای دل غافل نه تنها دستاتون خوشگلتر نشد، بلکه اتفاقا زشت تر هم شد. انتخاب رنگ لاک ناخن از روی رنگ پوست من و شماست که انتخاب میشه تا بتونه اونچه که هستیم رو دلبرانه تر کنه و جلوه ببخشه. 

اما جدا از رنگ ها، طرح های لاک ناخن فراوونن. این طرح و نقش ها مطابق با سلیقه ماست که انتخاب میشه و اندازه موهای سرمون مدل وجود داره. اما برای اینکه بتونیم مدل ها رو انتخاب کنیم ابتدا لازمه تا با طرح های مختلف آشنا بشیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

انواع طرح لاک ناخن

لاک ناخن مات یه تیپ خاص داره

در واقع لاک ها از اون بالای بالا دارای دو بخش هستند یکی براق و دیگری مات. که خب خب مدل مات این سبک از لاک ناخن ها به شکل گچی و غیر براقن. اغلب بانوان از لاک های براق استفاده می کنند چرا که لاک های مات به شدت خاص هستند و شاید به هر طرح و نقشی هم نیان. اما میشه گفت زیبایی که به دست می بخشند خیره کنندست.

انواع طرح لاک ناخن

اگر خیلی خیلی براق دست داری لاک ناخن اکلیلی شاین بزن

این سبک از لاک ها اغلب دارای زرق و برق فراوونی هستند که خب قبلنا بیشتر برای مراسمات عروسی و مجالس استفاده یمشد، اما حالا می بینیدم که از لاک های شاین دار و اکلیلی در روزمره هم استفاده میشه و اتفاقا خیلیم پر طرفداره. اما باگ قضیه اینجاست که این مدل از لاک ناخن خیلی سخت پاک میشن و معمولا لاک زیرشون پاک میشه و اکلیل ها به سختی میره.

انواع طرح لاک ناخن

لاک ناخن رو اینبار کروم بزن و یونیک شو

یکی از انواع لاک ها، لاک ناخن کروم یا متالیک هستش که یه سطح کاملا صاف و صیقلی داره. البه که خانوم زیبا حواستون باشه اگر دلتون میخواد تا از این سبک لاک ها استفاده کنید حتما به سالن ها و ناخن کار بسپارید چرا که استفاده از این لاک ناخن و پخشش به شکل یک دست بر روی ناخن، کار آسونی نیست و نیاز به بلدیت داره. این سبک در مقابل خط و خش مقاومت کمی داره با توجه به حالت خاص و فانتزی که داره میشه با انواع اکسسوری ست کرد.

انواع طرح لاک ناخن

کیا شیفته دیده شدن هستن؟ لاک نئونی بزنید

در واقع لاک ناخن های نئونی به دشت دارای رنگ های جیغ و شادی هستد که میتونن مناسب خانومایی که تیپ فشن و اسپرت میزنن باشند. این سبک لاک ناخن رو به دلیل اینکه در تاریکی و شب دیده میشه و یه جورایی مورانی میشه به نئونی اسم گذاری کردن که ظاهری جالب داره. لاک ناخن نئونی در حالت عادی خیلی خوشگله، تو تاریکی باشه خوشگلتر!

انواع طرح لاک ناخن

لاک ناخن مخملی

یکی از انواع لاک ناخن که میتونه ظاهر کاملا متفاوتی به دستاتون بده لاک ناخن مخملی هستش. سطح این سبک از لاک ناخن اصلا براق و صاف نیست و به همین دلیل کمتر مورد استقبال قرار میگیره و در مقابل شستشو نیز مقاوم نیست.

انواع طرح لاک ناخن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی