|

ست کردن فرش آشپزخانه با کابینت سفید / این رنگ فرش باهاش عالیه اگه داریش سلیقت بیسته

در این مقاله به چطور ست کردن فرش آشپزخانه با کابینت سفید پرداختیم و برای این منظور چند پیشنهاد دادیم که میتونه براتون جالب باشه.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- شما تا چه حد و اندازه به دکوراسیون خونتون اهمیت میدید؟ آیا از اون دسته از افرادی هستید که ریزترین آیتم ها توی دکوراسیون براتون مهمه و میخواهید که همه چی در نهایت هماهنگی با هم باشه و یا زیاد اهل رسیدگی به دکور نیستید و زیاد هم براتون مهم نیست که وسیله ها توی خونه با هم ست باشن! که خب اگر از دسته ی دوم هستید توصیه میکنیم که یا بیخیال این مقاله بشید و یا بعد از این مقاله این عادت رو ترک کنید و یه مقدار به خودتون بیایید و برای بهبود دکوراسیون منزلتون یه کارهایی کنید و در این بین هم یه مطالعات کوچکی راجبه قواعد دکوراسیون داشته باشید مثلا در صورتی که اصول چیدمان مبل در پذیرایی مستطیل رو ندونید چطور میخواهید این کار رو بکنید که نتیجه و خروجی خوبی حاصل بشه؟

حالا برای این که یه کمکی هم ما بهتون کرده باشیم میخواهیم در این مقاله در خصوص ست کردن فرش آشپزخانه با کابینت سفید صحبت کنیم که در صورتی که کابینت هایی به این رنگ داشته باشید به کارتون خواهد اومد. در کل انتخاب فرش میتونه یکی از سخت ترین کارها باشه چون این آیتم بسیار جایگاهش حساسه و از اون جایی که بزرگ هم هست توی چشمه بنابراین در صورتی که به اشتباه انتخاب بشه میتونه یه گند کامل توی دکور باشه و علاوه بر این تعدادش هم در خونه زیاده از فرش برای راهرو بگیر تا فرش برای جلوی سینک ظرفشویی که خب شما باید برای همه ی این موارد یه انتخاب خوب داشته باشید. پس حالا دیگه وقت رو هدر ندیم و بریم برای این که ببینیم با کابینت سفید چه رنگ فرش هایی رو میتونید انتخاب کرده و ست کنید، پس با ما همراه باشید.

ست کردن فرش آشپزخانه با کابینت سفید

فرش آبی میتونه آرامش رو چاشنی دکور شما کنه 

شما میتونید در کنار کابینت به رنگ سفید به سراغ یه فرش آبی رنگ برید و یه تحول بینظیر و دیدنی توی دکور آشپزخانه به وجود بیارید چرا که آبی به خصوص توی تنالیته های ملایم و روشن میتونه حس آرامش رو به محیط القا کنه و در کنار کابینت هایی به رنگ سفید به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشه و زیبایی فضا رو افزایش بده. همچنین آبی این قابلیت رو داره که یه نقطه ی کانونی باشه که همه ی توجه ها رو در محیط آشپزخانه به خودش جلب میکنه.

البته که در این بین باید با توجه به این که آشپزخانه خلوته و یا شلوغ به سراغ انتخاب طرح برای اون برید مثلا در صورتی که فضای آشپزخانه شلوغ بود یه فرش با طرح ساده و در صورتی که فضا خلوت بود یه فرش با طرح شلوغ تهیه کنید تا تعادل رو توی محیط برقرار کرده باشید.

ست کردن فرش آشپزخانه با کابینت سفید

فرش خاکستری در کنار کابینت سفید میتونه فضا رو شیک و مدرن جلوه بده

فرش های خاکستری رو به علت قابلیت بالایی که در ایجاد یه فضای شیک و مدرن دارن میتونن یه گزینه بسیار عالی در کنار کابینت هایی به رنگ سفید بشمار بیان. با ترکیب شدن این دو رنگ فضا شکل و شمایل خاص و هماهنگی به خودش میگیره و در این بین حتی میشه که فرش خاکستری شما ترکیبی از طرح هایی به رنگ قرمز رو هم داشته باشه که در این صورت میشه یه نقطه ی کانونی خاص و منحصر به فرد ایجاد کرد و تمرکز رو توی دکور برد به سمت فرش، در اصل این میتونه یه انتخاب جسورانه باشه.

شما با انتخاب این ترکیب رنگ ها کنار هم یه فضای گرم و دلنشین ایجاد میکنید که البته مدرنیته هم در اون همچنان سره جای خودش باقیه. از طرف دیگه هم فرش های زمینه خاکستری به علت رنگی که دارن کثیفی رو اونقدرا زیاد نشون نمیدن و تو یه محیط آشپزخانه که امکان کثیف شدنشون بالاست خوب دووم میارن.

ست کردن فرش آشپزخانه با کابینت سفید

میخواهید یه دکور پر نشاط داشته باشید فرش زرد و نارنجی بهترین انتخابه

از دیگر رنگ هایی که برای فرش در کنار کابینت سفید میتونید به سراغ اون برید ترکیب زرد و نارنجی هست که میشه باهاش شادترین دکور رو توی محیط آشپزخانه ایجاد کرد چرا که این دو رنگ پر انرژی و گرم هستن و احساس خوش بینی رو به آدم القا میکنن و شما میتونید با استفاده از اون ها به قدری فضا رو خاص و امروزی جلوه بدید که حد و اندازه نداره. این رو هم اضافه کنیم این رنگ میتونه خلاقیت شما رو هم به رخ هر کسی که مهمون خونتونه بکشه.

سف464

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی