|

ست کردن فرش آشپزخانه با کابینت قهوه ای / چشماتو ببند این فرشا رو کنارش تصور کن محشرن

در این مقاله در خصوص فرش آشپزخانه با کابینت قهوه ای صحبت کردیم و نمونه هایی رو نشون دادیم که میتونید در کنار کابینت این رنگی داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه به نوعی دوست دارن که دکور آشپزخونشون رو به زیبایی هر چه تمام تر بچینن طوری که وقتی یکی دید حیرت کنه از این همه سلیقه ای که خرج شده برای دکور که خب برای این منظور نمیشه که تنها به سلیقه ی شخصی اکتفا کرد چون فاکتورهای دیگه ای هم هستن که در این بین مهم اند مثلا یکی از اون ها اطلاع از مدهای روز هست مثلا در خصوص دکورو فرش باید بدونید که جدیدترین فرش ها چه شکل و شمایلی دارن تا در نهایت دکوراسیونی که میخواهید داشته باشید به روز هم باشه. حتی اگر از اون دسته از افرادی هستید که پیرو مد نیستید باید حداقل از اون در زمینه های مختلف اطلاع داشته باشید تا آیتم های موجود در چیدمان رو نزدیک به مد روز بخرید تا دکور دمده به نظر نیاد.

حالا ما در این مقاله میخواهیم در خصوص فرش براتون صحبت کنیم چرا که دکور و چیدمان اون توی خونه بسیار مهمه و حتی میتونه نقطه ی کانونی در هر دکوی بشمار بیاد چون فرش ها با توجه به طرح ها و رنگ های متنوع و خاصی که دارن میتونن شدیدا توی چشم باشن و خب فضای بزرگی رو هم به خودشون اختصاص دادن البته که بجز فرش پذیرایی ما در قسمت های زیادی از خونه فرش داریم مثل فرش برای راهرو حتی فرش جلو سینک ظرفشویی و.. که با توجه به این موضوع استفاده ی زیاد اون هم در دکوراسیون یکی دیگه از دلایلی هست که ما بر اساس اون در این مطلب از فرش براتون میگیم و حالا در ادامه میخواهیم نکاتی راجبه ست کردن فرش آشپزخانه با کابینت قهوه ای براتون بگیم و نمونه هایی از جدیدترین فرش ها که میتونن در کنار کابینت این رنگی زیبا بشن رو بهتون نشون بدیم، پس با ما همراه باشید.

 فرش آشپزخانه با کابینت قهوه ای

دقت کنید که فرش و کابینت از لحاظ رنگ هماهنگی داشته باشن

یکی از مهم ترین مسائلی که در ست کردن فرش با کابینت ها باید بهش توجه باشه رنگ این دو آیتم هست که خب در صورتی که کابینت های شما سفید باشه این موضوع راحت تر خواهد بود ولی برای کابینت هایی به رنگ قهوه ای باید دقت کنید که میتونید به سراغ روش های مختلفی برای ست کردن برید مثلا با توجه به تناژ کابینت به سراغ رنگ قهوه ای کم رنگ تر از اون و یا پر رنگ تر از اون برای فرش برید یا مثلا به سراغ رنگ های مکمل مثل طوسی و آبی برید تا از این طریق بتونید فضا رو زیبا جلوه بدید.در کل رنگ های کرم، نسکافه ای، طوسی و قرمز برای فرش میتونن با کابینت های قهوه ای خوب ست بشن.

فقط در این بین دقت کنید که رنگ فرش رو خیلی روشن نگیرید چون در فضای آشپزخانه قراره زود به زود کثیف بشه و در صورت خیلی روشن بودن این کثیفی ها در اون به چشم میاد و شما باید زود به زود بشوریدش که مسلما کاره سختیه.

 فرش آشپزخانه با کابینت قهوه ای

 فرش آشپزخانه با کابینت قهوه ای

 فرش آشپزخانه با کابینت قهوه ای

 فرش آشپزخانه با کابینت قهوه ای

طرح ها رو با هم هماهنگ کنید

مهم هست که طرح ها رو در خصوص ست کردن فرش و کابینت با هم هماهنگ کنید تا در نهایت دکورتون خوب از آب دربیاد.

مثلا در صورتی که آشپزخانه ی شما کوچک هست و کابینت ها هم قهوه ای اند و طرح چوب دارن از فرش هایی که بدون پترن و دارای طرح های ساده هستن استفاده کنید تا از این طریق فضا بزرگ تر به نظر بیاد.

یا در صورتی که کابینت ها قهوه ای ساده هست و فضای هم بزرگه میتونید برای پیچیده کردن چیدمان به سراغ فرش هایی با طرح های شلوغ پلوغ و خاص برید.

در صورتی که میخواهید فضا رو مرتب و آروم به نظر بیارید بهتره که به سراغ فرش هایی که دارای طرح های هندسی هستن مثل لوزی، شطرنجی و راه راه برید.

 فرش آشپزخانه با کابینت قهوه ای

 فرش آشپزخانه با کابینت قهوه ای

 فرش آشپزخانه با کابینت قهوه ای

 فرش آشپزخانه با کابینت قهوه ای

به جنس فرشتون حسابی دقت کنید

گفتیم که فرش توی فضای آشپزخانه در معرض آلودگی و کثیفی قرار داره و میتونه زود به زود کثیف بشه و از این رو لازمه که هم تند تند جارو بکشیدش و هم بین سه الی شش ماه اون رو بشورید که خب در این حالت باید فرش شما جنسش طوری باشه که برای این موضوع دووم داشته باشه و بافت اون در این پروسه ها همچنان استحکام خودش رو حفظ کنه و از طرف دیگه نمیتونید با این اوصاف به سراغ فرش های خیلی لوکس هم برید مثلا کسی فرش دستبافت رو توی آشپزخانه نمیندازه بنابراین میتونید به سراغ فرش های نایلونی برید که برای آشپزخانه های پر تردد بسیار عالی هستن.

 فرش آشپزخانه با کابینت قهوه ای

 فرش آشپزخانه با کابینت قهوه ای

 فرش آشپزخانه با کابینت قهوه ای

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی