|

سالن ها شدن شلوغ چون وقته رنگساژ ه! / گرونه خودت با این 4 روش رنگساژ مرواریدی رو بساز

رنگ موی مرواریدی از دست رنگ های خاص و فوق العاده زیبایی هستش که خوب درآوردنش واقعا سخته و در اینجا با 4 مدل رنگساژ مرواریدی آشنا خواهیم شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب خیلی خیلی نزدیک به عید هستیم و بسیاری از بانوان از سن نوجوان گرفته تا میانسال میرن سراغ موهاشون تا در سال نو، رنگ موهایی نو داشته باشند. اخه میدونید که تو چهره خانوما، رنگ مو میتونه ظاهری کاملا متفاوت براشون بسازه و حتی گاهی از میکاپ هم تاثیر گذاری بیشتری داشته باشه.

اما رنگ مو چیزیه که باید ببینید به هر کسی چه رنگی میاد و این اصلا درست نیست که فکر کید هر رنگی به هر چهره و رنگ پوستی میاد! قطعا شما به هر شکل که باشید، رنگ موهای فوق العاده زیبایی هستند که میتونن با شما هماهنگ بشن و زیباییتون رو کامل و دو برابر کنند. اما اینکه اون رنگ ها دقیقا چه رنگ هایی هستند قابل تحقیق هستش و به راحتی میشه پیداشون کرد. مثلا اگر شما خانومی هستید با پوست گندمی بهتره که به مطلب "بهترین رنگ مو برای پوست گندمی" ما سر بزنید و اگر هم صورتی با پوست روشن دارید پیشنهاد می کنیم که از مطلب "بهترین رنگ مو برای پوست سفید" ما نگذرید چرا که میتونن کمک خوبی برای  شما باشند.

اما در این مطلب قراره یاد بگیریم چجوری رنگساژ مرواریدی انجام بدیم. قطعا مخلوط رنگ ها قلق خاص خودشون رو دارند که باید طبق اصول انتخاب و ریخته بشن و شما در اینجا این اصول رو برای رنگساژ رنگ موی مرواریدی یاد می گیرید و میتونید ظاهری جذاب برای خود بسازید. پس با ما همراه باشید.

Untitled

با رنگساژ مرواریدی نقره ای جذاب ترین شو

مروارید از رنگای به شدت خوش ظاهر میون رنگ مو می باشد که به خانومایی که رنگ موی روشن بهشون میاد خیلی پیشنهاد میشه. خب در اینجا برای اینکه رنگساژ مرواریدی نقره ای جذابی روی موهاتون داشته باشید، لازمه که ابتدا با دکلره، پایه مو رو به 10 برسونید. بعد از این رنگساژ برای ایجاد رنگ مو مرواریدی نقره ای زیبا و منحصر به فرد خود استفاده نمایید.

- نصف تیوپ رنگ مو مرواریدی

- نصف تیوپ رنگ مو شماره 9.2

- 20 سانت رنگ مو نقره ای

- 3 سانت واریاسیون نقره ای

- اکسیدان 9 درصد به اندازه برابر با رنگ مو

Untitled

با رنگساژ مرواریدی درخشان دلبر ترین شو

در اینجا برای داشتن رنگ مو مرواریدی درخشان، در واقع باید موها با دکلره به پایه 8 یا 9 برسن و بعد از ترکیب رنگ زیر برای خلق یه رنگ مو مرواریدی درخشان استفاده داشته باشید.

- یک سوم تیوپ رنگ مو مرواریدی شماره 9

- یک تیوپ رنگ مو صدفی شماره 902

- 2 سانت واریاسیون بنفش

- اکسیدان شماره 6 به اندازه حجم رنگ مو

Untitled

با رنگساژ مرواریدی بلوند زیبا ترین شو

برای رسیدن به یه مرواریدی بلوند زیبا، اگه موهاتون با دکلره به پایه 10 رسیده، می تونید با استفاده از این رنگساژ مرواریدی، یه رنگ مو بلوند مرواریدی شیک و درجه یک به دست بیارید.

- نصف تیوپ رنگ مو بلوند مرواریدی

- یک سوم تیوپ رنگ مو خاکستری شماره 9

- 3 سانت واریاسیون نقره ای

- اکسیدان 6 درصد به اندازه حجم رنگ مو

Untitled

با رنگساژ مرواریدی شامپاینی منحصر به فرد شو

برای داشتن این رنگساژ مرواریدی و جذاب باید موهاتون با دکلره به پایه 8 برسه  و بعد با ترکیب این رنگ ها یک رنگ مو بلوند مرواریدی شامپاینی منحصر به فرد و خاص تحویل بگیرید..

- 30 میل رنگ مو شامپاینی

- 2 سانت رنگ مو بلوند مرواریدی

- 1 سانت رنگ مو بلوند نسکافه ای

- 2 سانت واریاسیون بنفش

- اکسیدان 6 درصد به اندازه حجم رنگ مو

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها