|

اگه قدت زیر 160 باید ببینی! با پاشنه بلند قدتو نکش بالا این تیپا واسه بلند کردن قدتن

اگر شما هم از دست افرادی هستید که قد زیر 160 سانت دارید و دلتون میخواد بلند تر دیده بشید، پس حتما به این مطلب سر بزنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب قطعا لباس پوشیدن آدما باید متناسب با اندام و فیزیکی که دارن باشه. چرا که حتی جذب پوشی و یا کوتاه و بلند پوشی، شاید هم اور سایز پوشی منطق و قوانین خاص خودش رو داره و اینجوری نیستن که فکر کنیم هرچی پوشیدیم پوشیدیم دیگه! خیلی از خانوما و دختر خانوما هستند که خب قد نسبتا کوتاهی دارند. میدونید که میانگین قد بانوان اگر زیر 160 سانت باشه کوتاه قد محسوب میشه و بالا ترش خب میشه متوسط و رو به بلند قد!

خیلی از خانومایی که قد چندان بلندی ندارند معمولا برای استایل زدن دچار مشکل میشن چرا که نمیدونن چی رو با چی بپوشن که قدشون از چیزی که هست کوتاه تر دیده نشه و تازه کمی هم به سمت بلند تر دیده شدن بره! تازه تو این شرایط از خیلی از لباس هایی که دلشون میخواد و دوستش دارند هم رد میشن و میگذرن چرا چون به نظرشون ممکنه بهشون نیاد و کوتاه تر دیده بشن. 

اما نگران نباشید چرا که اگر شما هم از این دست بانوان هستید، قطعا با سبک ترکیب بندی هایی که قراره در اینجا یاد بگیریم، نه تنها کوتاه تر دیده نخواهید شد، بلکه بلندی رو هم تجربه میکنید.

جدید-ترین-استایل-های-پاییزه-و-زمستانه-هودی-دخترانه

ست اول رو با شلوار گشاد و کت بلند استایل کن، نترس عالی میشه!

خب ما در اینجا میخوایم با دو استایل آشنا بشیم که برای فصل سرد زمستون مناسبن و ظاهر شما رو از این روبه اون رو خواهد کرد.

مثلا اولین استایل اینه که با توجه به این که این روزا دیگه مثل دهه پیش نیست که فقط لباس های جذب و سایز مد باشن، خب می بینیم که خیلی از دختر خانومامون به سمت و سوی استایل های اورسایز و گشاد رفتن که واقعا جذابن. شما خانوم زیبا می تونید از یک کت بلند اورسایز استفاده کرده و اصلا هم نترسید که قدتون کوتاهه! چرا که قراره قد شما بلند بشه.

تنها کافیه تا با این کت بلند که به طور مثال سفید رنگه، یک شلوار بلند و آزاد  که بگ طوره انتخاب کنید. میدونید که امسال خیلی ست پیراهن و شلوار های بافت بلند ترند شده. حالا با پیراهنی که ست شلواره و یا اینکه در طیف رنگیه شلواره، یک سر تا پای مونوکروم بسازید. 

حالا کت رو روشون بپوشید و بعد میرسیم به کیف که بهترین حالت اینه که همراه لباس شما باشه تا بر روی کت یه تضاد و از طرفی هم هماهنگی جذاب ایجاد کنه.

Untitled

حال بیا و با هودی و جوراب و شلوار قدت رو بلند کن

اما شاید تو دختری باشه که از شلوار گشاد فراری هستی و به هر دلیلی سلیقت اینجور شلوار ها نیست و لگ بازی! اینجاست که میتونی بری سراغ لگی که داری و خوشحالیت رو شروع کنی. آخه میدونی که استایل زدن خودش کلی باعث خوشحالی و روحیه خوب میشه. 

خب دختر خوب حالا با لگ بهتره که پیراهن گشاد نپوشی چون احتمال اینکه شکل سیب بشی هست! پس بیا و یه هودی سایزت رو انتخاب کن که ترجیحا همرنگ لگ باشه، بعد برو سراغ ترندی که امسال خیلی ترنده. خب معلومه که ترند جوراب رو شلوارو میگیم. می بینیم که بسیاری از خانوم ها امسال از جوراب های نسبتا بلند استفاده میکنن و قسمت ساقش رو میکشن رو شلوارشون. بعد هم کتونی به رنگ مورد علاقه خودت بردار و پا کن که البته میتونی نیم بوت هم بپوشی. 

در آخر هم با یک شال همرنگ هودی استایلت رو تکمیل کن و لذتش رو ببر.

Untitled

بله دقیقا با هر دو استایل شما قدی بلندتر از اونچه که بودید رو پیدا می کنید.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی