|

بهترین رنگ مو برای پوست گندمی / رنگ مو و پوستت که بهم بیان آرایشم نکرده خوش فیس میشی

در این مقاله به معرفی چندتا از بهترین رنگ موها برای پوست گندمی پرداختیم که میتونید با دونستن اون ها انتخاب زیباتری برای رنگتون داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- کیه که از زیبایی بدش بیاد و دوست نداشته باشه که شیک و پیک دیده بشه؟ مسلما همچین کسی وجود نداره و یا اگر هم باشه احتمالا موضوع بدش اومدن از زیبایی نیست بلکه دلش از جای دیگه ای گرفته چون ما انسان ها ذاتا زیبایی رو دوست داریم و اون رو درک میکنیم مثل این میمونه که وارد یه فضایی بشید و بویی به مشامتون بخوره که تا حالا نخورده و حس مشمئز کننده ای بهتون بده و شما ناخودآگاه بگید وای چه بوی بدی میاد در حالی که تعریفی برای این که اون بو رو بد بدونه وجود نداره صرفا شما به خاطره حستون روی اون بو، اسم بد گذاشتید مثل حسی که به یه عطر دارید و خوشبو میدونیدش بنابراین ما شدیدا متکی به حسامون هستیم و بدون این که بدونیم یه سری چیزها رو در مورد زیبایی درک میکنیم حتی در ناخودآگاه مثلا کنار هم قرار گرفتن یه سری از ترکیب رنگ ها رو بی دلیل زیبا میدونیم.

بنابراین ناخودآگاه زیبایی ها ما رو جذب میکنن مثلا خانوم ها امکان نداره یه خانومی رو با رنگ موی زیبا ببینن و جذبش نشن و در برخی از مواقع حتی اگر غرورشون اجازه بده میرن و شماره ی رنگ رو میپرسن و خانومی هم که اون رنگ رو روی سرش داره اگه سخاوتمند باشه میگه شماره رو اگر هم که یه مقدار بدجنس باشه میگه نمیدونم، یادم رفته و... خب در این مقاله قصد داریم که در خصوص بهترین رنگ مو برای پوست گندمی براتون صحبت کنیم که دیگه با توجه به رنگ پوستتون رنگ بذارید و زیباتر دیده بشید و نیازی به این که از کسی شماره رنگش رو بپرسید نداشته باشید همچنین شما میتونید در خصوص بهترین رنگ مو برای موهای سفید برای رفع کردن موهای سفیدتون در مقالات قبلی ما مطالعه کنید، حالا در ادامه بریم سراغ مطلب مقاله ی امروز.

بهترین رنگ مو برای پوست گندمی

قهوه ای از بهترین رنگ موها برای پوست گندمی

یکی از بهترین و بی برو برگردترین رنگ موهایی که به افرادی که دارای پوست گندمی هستن میاد رنگ قهوه ای هست که ظاهر شما رو بسیار شیک جلوه میده. در این بین چه قهوه ای های روشن و چه تیره و چه شکلاتی در کنار چشم های قهوه ای و پوست گندمی بسیار چشم نواز میشه و مثل یه امضا برای این میمونه که نشون بده شما یه دختر کاملا شرقی هستید. در کنار قهوه ای ها در صورتی که به تناژهای سرد این رنگ علاقمند هستید میتونید به سراغ رنگ های خوبی مثل دارچینی، کاراملی و قهوه ای تافی برید و یه زیبایی بینظیر برای موهاتون ایجاد کنید.

بهترین رنگ مو برای پوست گندمی

دودی بهترین رنگ مو برای پوست گندمی

یکی از همیشه ترندها که هیچ موقع از مد نمیفته توی رنگ موها دودیه که از اونجایی که اونقدار با رنگ پوست گندمی تضاد نداره میتونه یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی که دارای این رنگ پوست هستن باشه. بنابراین در صورتی که دارای رنگ پوست گندمی هستید و میخواهید که حسابی تغییر کنید و چهره تون به چشم بیاد توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ رنگ موی دودی هست که میشه اون رو با یه سری از رنگ ها مثل خاکستری، نقره ای و حتی بلوند ترکیب کنید تا یه رنگ موی جدید به دست بیارید. برای این که جذابیت رنگ موهاتون رو بیشتر کنید بهتره که همه ی اون ها رو به رنگ دودی درنیارید و این رنگ رو توی تکنیک هایی مثل آمبره مو، بالیاژ مو و هایلایت استفاده کنید. 

بهترین رنگ مو برای پوست گندمی

شرابی از بهترین رنگ موها برای پوست گندمی

در صورتی که با داشتن رنگ پوست گندمی به دنبال این هستید که جوون تر و شاداب تر از سنتون دیده بشید اون هم با یه رنگ موی خاص توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ رنگ شرابی هست چون به امتحانش میارزه! توی رنگ موی شرابی تناژ رنگ قرمز به کار برده شده که به همین علت با رنگ پوست گندمی بسیار همخونی داره و میاد و به چهره ی این افراد شور و نشاط و زیبایی رو یکجا میبخشه و ظاهر شما رو کاملا تغییر میده.

یکی از کارهای جذابی که میتونید در صورت داشتن موهای کوتاه و رنگ پوست گندمی انجام بدید آمبره کردن موهاتون با رنگ شرابی هست. این رنگ دارای تناژهای متنوعی هست که میتونید با توجه به این که کدوم به شما بیشتر میاد به سراغ رنگ های روشن و تیره ی اون برید که پیشنهاد ما انتخاب رنگ شرابی روشن هست چون در صورت تیره بودن موهاتون ممکن هست که پوست شما هم تیره دیده بشه. 

بهترین رنگ مو برای پوست گندمی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی