|

دخترای 18 ساله اینجوری تیپ بزنن واقعا فوق العادست / بین دوستات میشی ترند ترین استایل

یکسری استایل ها هستند که برای دختران جوان میتونه خیلی جذاب باشه که در این مطلب قراره با چند تا از استایل های این سبکی آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب هوا سرده و دیگه هر چقدر هم که بگیم برف و بارون نمیباره، اما دیگه سردیش رو که داره و به همین دلیل دیگه همه زدن تو کار استایل های گرم و لایه ای. معمولا دختر خانومای جوان این سبک تیپ زدنای پیازی رو دوست دارن. حالا پیازی چیه؟ پیازی یعنی لایه لایه پوشی که شما تو فصل سرد سال مجبورین چند لباس رو وی هم بپوشین تا گرم بمونین. اما این رو هم رو هم پوشیدنه باید یه ترکیب بندی مناسب داشته باشه هم از نظر رنگی و هم به لحاظ سبکی باید به هم بیان. این به هم اومدنه به معنای کپ هم پوشیدن نیست، بلکه شما باید طبق روال و اونچه که تو مد و فشن وجود داره این ترکیبات رو کنار هم بچینید، تا بشه یه استایل تکمیل و خوشگل.

تیپ زدن رنج سنی داره و تو این مطلب میخوایم با اون دست خانومای جوانی صحبت کنیم که بین 18 تا 20 سال سن دارن و دلشون میخواد تیپپای خفن و ترند بزنن اما شاید ندونن دقیقا چی رو با چی بپوشن بهتره و یا اینکه اصلا چه چیزایی رو مده! پس اگه شما هم یه دختر خانوم جوان هستید که شیفته استایله، با ادامه مطلب ما همراه باشید.

استایل جذاب پاییزی

شکت بپوش که امسال خیلی خیلی خواستنی شده

شاید بدونید شکت چیه اما ندونید چیه! قطعا این دوتا با هم متفاوتن و دونستن اولی یعنی میدونید کدوم لباسه و حتی ممکنه ازش داشته باشین. ولی ندونستن دومی یعنی نمیدونین چرا اسمش شکته؟ که خب باید بگیم شکت یه ترکیبیه جذاب از پیراهن و کت هستش که معمولا اورسایز هم هست و چهارخونه. اصلا این دو مشخصه اصلیه شکت هستش که معمولا هم جنس پشم زور داره و میشه گفت یکی از جذاب ترین و پرکاربردترین ترند هاست که به هررر آیتمی میاد و میتونه خودش و وفق بده.

مثلا شکت با لگ و بوت بلند. شاید هم شکت با شلوار اسکینی جین و کتونی و نیم بوت. و یا شاید هم شکت با شلوار بوت کات که هم میتونه پاچه چاک دار باشه و هم به شکل دمپا گشاد پوشیده بشه که واقع با کتونی معرکه میشه.

استایل جذاب پاییزی

لگ و کتونی و جوراب چه با هم رفیق شدن

البته که این ترکیب رو سال های پیش هم دیده ایم، اما راستش رو بخواین امسال جزو ترند های بسیار پر طرفدار و گرمی بود که واقعا ظاهر جالب و متفاوتی هم داشت. اینجوری هم گرم هستین و هم این که میتونین تنوع ایجاد کنین و همیشه بوت نپوشین. 

در این استایل نیازه که شما یک لگ بخرین همراه با جوراب های ساق دار و البته کتونی که دارین. لگ رو بکنین تو جوراب و با جوراب که از کتونی زده بیرون، یه ترکیب سه تیکه جالب بسازید. 

استایل جذاب پاییزی

استایل جین چه با دامن چه با شلوار فوق العادست

جین همیشه طرفدار خودش رو داشته چرا که هم زیبایی داره و هم اصالت. جین ها در انواع و اقسام اشکال میتونن در بیان که خب هم شومیزشون تو بازار موجود هستش و هم کت و دامن و مدلای مختلف شلوار. اما اونچه که تو سال جدید خیلی مورد توجه قرار گرفته دامن های حیتن ضخیم هستش که همراه با کت جین ست میشه. این ترکیب میتونه هم تو رنگ پررنگ باشه و هم کمرنگ که خب بیشتر سبکهای کمرنگشون مورد توجه دختران جوان قرار گرفته.

این ست هم با شال میتونه خیلی خوشگل بشه و هم با کلاه که خب بسته سلیقه و فضایی که شماره درش حضور داشته باشین متفاوته. 

استایل جذاب پاییزی

کاپشن پفی واسه دخترای خاص پسند

این سبک کاپشن رو قطعا هر دختری نمیپسنده اما باید بدونید که کاپشن های پفی هم به شدت ترند امسال هستند که با شلوار های بگ و یا اسکینی و بوت استیل میشن و میتونن ظاهری متفاوت برای شما بساند. کاپشن های پفی به دلیل مدل کمی پسرانه ای که دارند کمتر دختری رو جذب خود میکنند اما ظاهری بسیاری جذاب دارند که برای کافه نشینی و بازی هایی مثل مافیا و غیره باحاله.

استایل جذاب پاییزی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی