|

5 نشونه یه شوهر شگفت انگیز رو بشناس/ اگه شک داری عشقش عشقه یا نه بیا بی تعارف بهت بگم

اگر شما هم نسبت به شریک عاطفیتون دچار شک شدین و نمیدونین او دقیقا به شما چه حسی داره، پس حتما با این مطلب همراه باشید که مختص خودتونه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ارتباط عاطفی و بعد هم ازدواج چیزیه که به مانند هندوانه در بسته میمونه اصلا خبر ندارید در آینده قراره چه اتفاقی براتون میوفته. اینکه شما در سال های آتی قراره با فرد مورد نظرتون خوشبخت ترین بشید و یا تا 20 سال از ناراحتی سردرد بگیرید رو کسی نمیدونه، چرا که نمیشه از روی ظواهر و خلقیاتی که شخص به طور خودآگاه نشون میده بفهمید. تو مطلب قبلی درمورد زبان بدن شریک عاطفی صحبت کردیم اما اینبار خبر خوب اینه که میشه با دقت به یکسری نشونه های درونی به مواردی پی برد که حداقل تا حدود مناسبی به شما میفهمونه این مرد ارزش وقت شما رو برای همیشه داره یا به شکل موقتیه.

دوست دارید بدونید این موارد چه چیز هایی هستند؟ پس در ادامه همراه ما باشید.

1- زندگی رو احترام باشه

چنین مردی برای خودش و اطرافیانش احترام قائله که البته بیش از حد مهربون  یا مهرطلب نیست. اما خیلی احترام نگه میداره و خودش هم محترمه. این جور مردان هنگام صحبت باهاتون به چشماتون نگاه میکنن و هر قولی که بدن رو عملی میکنن و زیرش نمیزنن. شما در او متوجه میشید که به دیگران نیز احترام میزاره و اینجوری نیست که وقتی کنار شماست خودش رو عاقل و همه چی دون نشون بده! در واقع او ذاتا با همه این مدلیه و عاقله.

زوج-مذهبی

2- حرف و عمل آقاتون یکی باشه

این مرد ادای محترمانه رفتار کردن و البته منطقی بودن رو در نمیاره، بلکه واقعا و قطعا اینجوریه! مرد مورد نظر شما وقتی در مورد یکسری ارزش ها صحبت میکنه خودش هم واقعا اونها رو انجام میده و حرف و عملش یکیه و با هم مطابقت دارن. بهتره بدونید که مردای زیادی اون بیرون هستند که خودشون رو خوب نشون میدن و اینچنین نقش بازی میکنند، اما در حقیقت رفتارشون تو جهان واقعی چجوریه؟ سوال اینجاست که وقتی کسی نگاهشون نمیکنه چه مدلی رفتار میکنن؟ 

reveals-loyalty02-1

3- مهربونه و ابراز احساس میکنه بهت

باید بدونید مردی ارزش وقت گذاشتن و همسریتون رو داره که یه تیکه چوب بی احساس نباشه. وی میتونه بدون نمایش احساساتش و خالی کردن اونها روی شما، اونهارو پردازش کنه. چرا که چنین مردی میتونه احساساتش رو به عمیق ترین شکل ممکن ابراز کنه و مهربون باشه. وی به شما نشون میده که به شما اهمیت میده و خودش یه صورت خودکار و خودجوش دوست داره که همیشه در خدمت شما باشه. ممکنه که خیلی اهل حرف زدن نباشه اما همه تلاشش رو میکنه تا حسش رو ابراز کنه و در واقع شریک حقیقیتون باشه. این مرد اینجوری نیست که هر وقت دلش خواست به دیدن شما بیاد، بلکه او مرد زندگیتونه و همیشه کنارتون خواهد موند.

Untitled

4- با شما بودن واسش خیلی ارزش داره! 

مقدار ارزشی که یه مرد برای شما قائله، به طور کامل نشون میده که این فرد همیشگیه شماست و یا خیر قراره براش موقتی باشید. به همین دلیل عزت نفس بالا و اینکه خودش رو ارزشمند بدونه خیلی مهمه. شما لیاقت این رو دارید که هر چیز خوبی سر راهتون قرار بگیره، و دقیقا نیاز به مردی هم دارید که اینچنین فکر کنه. مرد مورد علاقتون اونقدر عاشقتون هستش که هر لحظه با شما بودن رو حقیقتا ارج می‌ نهد. دقت کنید احساسی که شما ازش میگیرین چنین چیزیه: "این مرد اکنون بیشتر از هر زمانی میخواد با من باشه" و هیچگاه چنین حسی ندارید که "این مرد براش فرقی نداره که من باشم یا نباشم!"

relationship-couple-romance

5- ارتباط باهات براش اولویت داره خانوووم

بهتره به زبان عامیانه بگیم که مرد مورد نظر نباید هیچ وقت آویزان باشه  و زندگی خودش رو داره، اما با این حال میفهمید که او عاشق شماست و این حس رو اون باید به شما القا کنه. برای او رابطه با شما تو الویته و میخواد به هر طریقی یه زندگی عالی براتون درست کنه. ارتباط‌ات شما براش اهمیت داره براتون کاملا روشنه که حتی اگر یه زن به شدت جذاب تر از راه برسه، او شما رو انتخاب خواهد کرد.

این مرد به خاطر ظاهر و یا تفریح زودگذر کنار شما نیست و رابطش با شما از اون دست رابطه هاییه که افراد فقط وقتی زمان و فضا دارن با هم هستند، نیست! این مرد میخواد با شما باشه و این اولیت رو در زندگی ایجاد خواهد کرد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی