|

عشق یعنی علاقه شدید قلبی / مطمئنی عاشقته؟ اگه نه بیا زبان بدنشو یادت بدم بفهمی چجوریه

شاید برای شما هم پیش اومده که از شریک عاطفیتون رفتار هایی دیدین اما مطمن نبودین که بهتون علاقمنده یا خیر ه در اینجا زبان بدنش رو یاد میگیرید

لینک کوتاه کپی شد
9

شایانیوز- احتمال اینکه شما هم تا به این سن عاشق شده باشید زیاده. برخی میگن عاشق نشدن و عشق خیلی فراتر از این حرفاست و اینا، که خب باید بگیم در واقع زمانی که شما یک فرد رو عمیقا و قبلنا دوست دارید، پس عاشق شده اید! چرا میخواین ازش فرار کنین و بگین عشق خیلی فرای این چیزاست؟ عشق یعنی علاقه شدید قلبی، پس اگر نسبت به فردی چنین رو دارید و یا داشته اید، به او عشق داشته اید و یا دارید! 

اما یکسری رابطه ها وجود دارند که افراد دقیق نمیدونن فرد بهشون علاقمند هستش یا خیر. از طرفی هم خب دلشون نمیخواد تا به طورعلنی کلامی ازشون بپرسن چرا که میترسن مبادا فرد اصل قضیه رو بهشون نمیگه که خب در این جا باید بگیم خبر خوش اینه که شما دوست عزیز میتونید توسط زبان بدن فرد این عشق رو بینید و یا نبینید! لکه رفتار هایی هستند که آدما به صورت غیر ارادی انجام میدن که نشون میده شخص مورد نظر به شما علاقه داره یا اینکه به سمت و سوی سردی رفته! دوست دارید بدونید؟ پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

8-87ba195794ab4be1112b403d28

به نگاه و سوی بدنش توجه کنید

شاید تا به حال برای شما هم پیش اومده که چشمتون خورده دیدین فرد مقابلتون در هنگام صحبت با شما چند لحظه ای بیشتر از اونچه که باید، نگاهش رو شما میمونه و جالبیه کار اینجاست که این موضوع چند بار دیگه هم اتفاق میفته و اینجاست که باید بگیم قطعا شخص شیفته شما شده و یا اینکه حداقل از شما خوشش میاد! 

اگر در هنگام صحبت و یا پیاده روی با شریک عاطفیتون، دیدن که بدنش رو به سمت شما بچرخونه و یا اینکه نگاهش به سمت شما باشه قطعا از شما خوشش میاد و یا اینکه بهتون علاقه منده. او حتی زمانی که پا روی پا می اندازه هم پنجه پاش رو به سمت شما میچرخونه که خب در این شرایط هم با شما احساس راحتی داره.

Untitled

اگه آقا خواست خودشو قدرتمند نشون بده!

مردان اغلب دلشون میخواد تا تنومند و قدرتمند تر نشون داده بشن که خب در این حالت صاف و دستت به کمر می استند. به علاوه اینکه ممکنه در هنگام صحبت با شما، یه دستشون رو به رو یا تیکه بدن جوری که ر اتفاع شونه شما قرار بگیره. چرا که اینجوری در فاصله نزدیک تری نسبت به شما قرار میگیرند.

اگر متوجه این شدید که شریک احساسیتون خیلی زیاد به شما به طور اتفاقی دستش میخوره و یا جایی از بدنتون به هم برخورد میکنه و تصادفی تماس پیدا میکنه، (حتی اگر دلیل خاصی برای آن وجود نداشته باشه) و یا اینکه دائما گرد و خاک بر روی لباستون رو پاک میکنه، میتونید مطمئن باشید که او از شما خوشش میاد.

4-de83e45ef395dcda649dbbdbd8

یکی از جالب ترین نکات در رابطه با افرادی که عاشق هم میشن اینه که معمولا تیکه کلام ها و یا رفتار و لحن های همدیگه رو به طور غیر ارادی تقلید می کنه. دقت کنید که اگر فرد مورد نظرتون شبیه به شما شد، فکر نکنید که میخواد شما رو دست بندازه، خیر! بلکه به این معناست که او شیفته شماست و ناخوداگاه ازتون تقلید میکنه.

بهت نگاه نمیکنه؛ احتمالا تموم شده اون عشق آتشین

حالا میخواین بدونیم چه موضوعاتی باعث میشه که ما بفهمیم شریک عاطفیمون دیگه مثل قبل عاشق ما نیست و یه جورایی سرد شده که خب یکی از نمونه های زبان بدنش اینه که شما دلتون میخواد چیزی به او بگویید و باهاش صحبت کنید، اما متاسفانه شریک عاطفی شما ازتون روی برمیگردونه و به چشماتون نگاه نمیکنه و سعی میکنه از شما فاصله بگیره. همه این نشونه ها وجود مشکل و حس انزجار می باشند.

از طرفی هم اگر شما دلتون میخواد با فرد مورد نظر شوخی کنید  این کار رو هم انجام میدید اما با لبخند های زورکی و الکی مواجه میشید، احتمال اینکه شریک عاطفی تون برنامه خاصی براتون نداره هست و از طرفی هم دیگه ذوقی براتون نداره و براش به مانند قبل اون آدم جالب نیستید. بهتره که وقتتون رو با این فرد در ندهید!

orginal

دیگه مرد مورد علاقت آداب و رسوم رو انجام نمیده

شاید ببینید که دیگر مرد مورد علاقتون دیگه یکسری آداب معاشرت های ساده رو رعایت نمیکنه که نشون دهنده علاقه و توجه بودن. مثلا اینکه در رو براتون باز نمیکنه و یا اینکه اجازه نمیده تا اول شما وارد فضایی بشید و درست مثل این میمونه که یک خانوم ساعات طولانی با تلفن صحبت کنه و توجهی به مرد مقابلش نداشته باشه.

اگر در هنگام پیاده روی از شریک عاطفی تون عقب می مونید و او نه پشتش رو نگاه میکنه و نه سرعتش رو کم، معنیش اینه که رابطه شما رو به پایان می باشد.

5e84a76fc914e

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • اصغر حیدریان فرد ارسالی در

    سلام.
    اون آقا در تصویر اول صفحه با اون چهره مذهبی چرا گوشواره داره؟

  • دلسوز ارسالی در

    درود، پس خدا رو شکر که رابطه ی من رو به پایانه، لذتی بالاتر از این نیست که رها بشی، مگه چند سال زندگی میکنم؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی