|

شب تا صبح همش بیدارم بغض دارم نمیدونم چمه / تو هم اینجوری شدی؟ با این عادتا شاد ترینی

همه ما دوست داریم تا شاد و تر خوشحال تر زندگی کنیم اما نمیدونیم چطور، که خب در این مطلب یاد میگیریم چجوری به این روحیه برسیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب تو مطلب قبلی راجع به زبان بدن و شخصیت شناسی صحبت کردیم اما در این جا میخوایم در مورد دغدغه ها صحبت کنیم! این روزا همه ما دغدغه های خاص خودمون رو داریم و اصلا امکان نداره که شما هیچگونه ناراحتی و مشکلی تو خونه و خونواده و یا شغل و فعالیتتون نداشته باشید. در واقع همه ما آرزوی داشتن یه زندگی شاد رو داریم که توش دائما در حال استرس کشیدن نباشیم. اما جالبه که بدونید کلید رسیدن به یه زندگی تقریبا آروم رسیدن به یکسری اهداف و اقدامات نه چندان بزرگه که لازمش هم روزانه انجام دادنه اونهاست! آقا یا خانوم عزیز بهتره که قدرت انجام کارای کوچیک رو دست کم نگیرین چرا که اونها میتونن به راحتی تغییراتی بزرگ در لایف استایل و روح شما داشته باشند. 

البته که این تغییرات که قطعا مثبت هستند میتونن رضایت و شادی قابل توجهی به زندگی شما بیارن جوری که بعد از مدتی کوتاه متوجه خواهید شد واقعا شاد تر از پیش هستید! دوست دارین بدونین این عادات چه مواردی هستند؟ پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

2017-10-26 0807

دنبال خوشبختی نباش

دنبال کردن و تعقیب همیشگیه خوشبختی شما رو میتونه به این باور برسونه که تاحالا به خوشبختی نرسیدین. بهتره بدونید این کار یکی از بزرگترین پارادوکس های زندگی هستش که باعث میشه هیچوقت از زندگی خودتو رضایت نداشته باشید.

یه کاری نکن همه اطرافیانت رو یادت بره

خیلی از ما ها بیش از اندازه وقت و انرژی واسه رسیدن به هدفمون صرف می کنیم جوری که کلا دیگه اطرافیانمون رو یادمون میره. در حالی که جالبه بدونید کمک کردن به دیگران به ترشح هورمون تقویت کننده خلق و خوی معروف به اکسی توسین خیلی خفن کمک میکنه و شما رو به سمت خوشبختی و زندگی سالم تر و هدفمندتر هول میده. 

Correct-communication-with-the-spouse

خودتو هی قربونی نکن!

بیشتر ما دوست داریم که خودمون رو قربانی شرایط و موضوعات مختلف بدونیم. اینو باید بدونید که سرزنش کردن و قرار دادن خودتون به عنوان فردی که نیاز به عشق و توجه داره، فقط شرایط زندگی رو برای شما بدتر خواهد کرد. یادتون نره که واقعیت و شرایطی که دارید رو بپذیرید و خودتون رو رود قربانی همیشگی ندونید تلاش داشته باشید که این تله رو به مرور در خودتون از بین ببرید

تو یه حرفه خاص مهارت پیدا کن

عزیز جان بدون که شادیه شما ارتباط تنگاتنگی با میزان مفید بودنمون داره. اگر بخواین میتونین تو حوزه های مختلف قدم بزارین، اما سعی داشته باشید که در یک کار خاص کاملا حرفه ای بشید. این کار باعث افزایش حس رضایت از خود و البته شادی در شما خواهد شد.

با طبیعت ارتباط بگیر

به شکل روزانه و یا حداقل هفتگی یه تایمی رو برای خودتون بزارین که در طبیعت وقت گذرونی داشته باشید، این روش خیلی خیلی موثره. طبیعت یک موهبتی خدادادی می باشد که به عنوان یکی از گزینه های اساسی سلامت روحی و جسمی نیز مورد تایید علمی قرار گرفته! رفتن به طبیعت میتونه به کاهش سطح استرس و افسردگی شما کمک کنه و باعث افزایش اعتماد به نفس و همینطور بهبود سلامتتون بشه.

PicsArt_1478002491826-1

اون کاری که همیشه واسه انجام ندانش بهونه داره انجام بده

ناگفته نمونه که اگه دلتون میخواد شاد باشین، بهتره که بیشتر برای کارایی که دوست دارین وقت بزارین. مخصوصا اون اون کارایی که همیشه برای انجام دادنشون یه بهونه ای میارید و به عقب میندازین.

افکاری که دوست نداری رو بریز دور

خانوم یا آقای نداره ، ممکنه همه ما یک سری افکار عجیب داشته باشیم که خب باید بگیم افکار آزار دهنده ای که تو ذهنتون دارید رو کنار بزارید. مثلا اینکه "چرا دوستم این حرف رو بهم زد" ، "مریم به پیامای من جواب نمیده" ، "سارا در مورد تمیزی ماشین من نظر ناجوری داد" این افکار میتونن فط ذهن شما رو ناراحت و حسابی مشغول کنند. پس بهتره که برای رسیدن به یه زندگی شاد تلاش کنید و تمام این افکار رو بریزین دور!

یکم کاری ساده هم انجام بده و عشق کن

دوست گرمی چرا همیشه دوست داری رو کارای سخت تمرکز کنی؟ میدونستین این کار میتونه مغز شما رو حسابی درگیر کنه و به چالش بندازه! تازه اخرشم حسابی عصبی میشین. بیاین مثلا به جای اینکه رو کارای سخت تمرکز بزارین، با کارای ساده ای که خوشحالتون میکنه یه روحیه بهتر برای خودتون بسازید. البته که برخی کار ها هم سخت هستنا، ولی خب نه اینکه همیشه و همیشه در حال انجام اینجور فعالیت ها باشید و خودتون رو خسته کنین! 

68706134-7d8c-41d3-b401-bb343d1a2f1f

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی