|

زیباترین فرش برای پذیرایی که امسال فروشش ترکونده / فرشای مدرن چه ترند شدن همه جا

در این مقاله در خصوص زیباترین فرش برای پذیرایی صحبت کردیم و چند مدل بهتون ارائه کردیم که پر فروش بودن.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- داشتن دکور و دیزاین مناسب برای خونه موقعی امکان پذیر هست که بین همه ی آیتم هایی که در فضا قرار دادید یه هارمونی برقرار باشه که به هر چشمی زیبا بیاد و هر کسی با دیدن اون احساس دلنواز و دلنشینی داشته باشه چون میدونید که دکور و دیزاین یه جورایی روانشناسی هم میخواد یعنی حتی یه فرد در صورتی که چیزی ازش ندونه هم وقتی یه دکور خوب میبینه ناخودآگاه جذبش میشه انگار که درک زیبایی ها در وجود ما نهادینه هست حالا با اطلاعات و یا بی اطلاعات راجبش. حالا در این مقاله میخواهیم که در خصوص فرش براتون صحبت کنیم که یکی از آیتم های بزرگ در هر خونه ای بشمار میاد و باید در نهایت دقت و وسواس انتخاب بشه که در طول مقاله چند تا مدل از زیباترین فرش ها برای پذیرایی رو براتون گذاشتیم.

اما به نظر شما فقط زیبایی برای این مسئله کفایت میکنه و در صورتی که چند میلیون نفر میگن که یه فرش زیباست شما به سراغ خرید اون میرید؟ مسلما که نباید اینطور باشه چون شما باید اول به این توجه کنید که ایا اون فرش با چیدمان خونه ی شما سنخیت داره یا نه مثلا شاید بخواهید یه فرش بژ بخرید باید ببینید که فرش بژ با چه مبلی ست میشه و آیا شما اون مبل رو دارید و یا اگر میخواهید بخرید به سراغ رنگ مچ با اون برید تا اینطوری بتونید یه هارمونی زیبا بین آیتم ها در خونتون برقرار کنید بنابراین خرید زیباترین فرش برای پذیرایی شاید خوب باشه ولی قبلش در نظر گرفتن این که آیا این فرش در پذیرایی ما و در کنار وسایلمون هنوز هم زیباییش به چشمم میاد یغا نه موضوع مهم تریه. حالا در ادامه بریم برای دیدن مدل ها و دونستن یه سری نکات در رابطه با فرش پذیرایی.

زیباترین فرش برای پذیرایی

رنگ زیباترین فرش برای پذیرایی

یکی از اصلی ترین مسائلی که باید در خصوص فرش پپذیرایی به اون دقت ویژه ای داشته باشید انتخاب کردن رنگ مناسب هست که خب این موضوع که برای چه قسمتی از خونه هست اون فرش اصلا موضوع مهمی نیست چون نکته ی اصلی اینجاست که رنگ فرش با سایر آیتم های موجود در فضا مچ باشه و بتونه با نگاه کردن بهش احساس خوبی در هر فردی ایجاد کنه بنابراین در صورتی که میخواهید برای پذیرایی خونتون فرش بخرید باید علاوه بر این که سلیقه ی شخصی خودتون رو در نظر میگیرید به نکات دیگه هم توجه کنید که هر کدوم میتونن به زیبایی فضای شما اضافه کنن.

به عنوان مثال برای این بتونید برای پذیرایی خودتون رنگ فرش مناسب انتخاب کنید باید به رنگ مبلمان و بعد از اون به رنگ دیوارها توجه کنید و رنگ مبلمان رو به عنوان رنگ اولیه تون و رنگ دیوارها رو هم به عنوان رنگ ثانویه تون بشمار بیارید.

باید برای انتخاب رنگ درست تناسب بین رنگ های مبلمان، دیوارها و فرش رو رعایت کنید و بهتره به سراغ اون رنگ مکملی برید که با هر دو آیتم سازگاری داشته باشه.

یه مورد دیگه ایکه در انتخاب رنگ بسیار مهم هست توجه کردن شما به مساحت محیطتون و نورگیر بودن فضا هست یعنی در صورتی که فضای خونتون کوچیکه و اونقدرا نور زیادی نداره نباید به سراغ فرش های تیره رنگ برید چرا که با انتخاب این مدل فرش فضا رو کوچیکتر از حد ممکن نشون میدید.

زیباترین فرش برای پذیرایی

زیباترین فرش برای پذیرایی

زیباترین فرش برای پذیرایی

انتخاب فرش مدرن به عنوان زیباترین فرش برای پذیرایی

فرش های مدرن این روزا برای خودشون طرفدارهای زیادی پیدا کردن و توی اکثر خونه ها به چشم میان و خصوصا این روزها که آپارتمان ها در متراژهای کم ساخته میشن این مدل فرش ها میتونن بسیار انتخاب خوب و بجایی باشن چون در صورت داشتن اون ها فضا باید خلوت باشه و وسایل کمتری برای چیدمان نیازه و اینطوری فضا بزرگتر دیده میشه. پس اون دسته از افرادی که طرفدار ساددگی در عین حال شیک بودن هستن میتونن با اطمینان خاطر به سراغ یه فرش مدرن برای هر فضایی که مدنظر دارن برن.

یکی از خوبی هایی که فرش های مدرن دارن اینه که میشه اون ها رو با اکثر فضاها توی خونه هماهنگ کرد یعنی مهم نیست که اون ها رو برای کدوم قسمت از خونه میخواهید چون بیشترشون ساده هستن میتونن با خیلی از فضاها سازگاری پیدا کنن بنابراین یکی از راهکارهای راحت برای شما در خرید فرش برای پذیرایی میتونه رفتن به سراغ فرش های مدرن باشه البته که باید دکور و دیزاین خونتون رو هم برای این خرید در نظر بگیرید مثلا در صورتی که دکورتون کلاسیکه احتمالا فرش مدرن به خونتون نیاد.

زیباترین فرش برای پذیرایی

زیباترین فرش برای پذیرایی

زیباترین فرش برای پذیرایی

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها