|

جمع کردن مو از روی فرش بدون دوشواری / با دوتا وسیله کاربردی برای همیشه خودتو راحت کن

در این مقاله در خصوص جمع کردن مو از روی فرش براتون صحبت کردیم و راهکارهایی ارائه دادیم که به راحتی هر چه تمام تر انجام شدنی هستن.

لینک کوتاه کپی شد
11

شایانیوز- بعضی از وقتا یه سری معضلات موجود داره که ادم رو اذیت میکنه ولی خب برای حل کردنش یا وقتش رو نداریم یا حوصلش رو ولی دقت کردید وقتی کارهایی رو که اینطوری هستن پشت گوش میندازیم چقدر اعصابمون خورد میشه ولی وقتی بعدا انجام میشن انگار یه کوله بار سنگین رو از روی دوشمون برداشتن مثلا شاید از این که فرشتون هی سرمیخوره و یه جورایی تبدیل شده به اسکیت برای بچه ها خیلی عصبانی باشید چون همیشه در حال خم و راست شدن برای درست کردنش هستید در حالی که با یه سرچ ساده توی اینترنت با این عنوان که چیکار کنیم فرش سر نخوره میتویند به راحتی هر چه تمام تر این مشکل رو حل کنید و این مشکل رو مخ و اعصاب خورد کن رو از ریشه فیکس کنید.

ولی خب گفتیم در برخی از مواقع همه ی شرایط دست به دست هم میده که یه سری از کارها رو انجام ندیم و خودمون هم ندونیم چرا ولی خب الان که در حال حاضر دارید این مقاله میخونید باید بگیم که ما در این سری از مقالاتمون در خصوص تمام مسائل مربوط به فرش براتون صحبت کردیم از دکور و دیزاین اون بگیر مثل این که هر رنگ فرش با چه مبلی ست میشه تا تعمیرات مثلا فرش سوخته رو چیکار کنیم که خب توصیه میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقالات قبلی ما رو مطالعه کنید. حالا در این مقاله به تمیز کردن فرش پرداختیم و موضوعمون جمع کردن مو از روش فرش هست که در ادامه میخواهیم برای این منظور چند تا ترفند بهتون ارائه کنیم که پیشنهاد میکنیم برای دونستنش با ما همراه باشید.

جمع کردن مو از روی فرش

استفاده از آب و نرم کننده برای جمع کردن مو از روی فرش

در اول کار بریم سراغ یکی از کاربردی ترین و ساده ترین راه حل ها برای این که موها رو از روی موکت و فرش به راحتیه آب خوردن جمع کنید؛ برای این منظور کافیه که یه مخلوط ساده درست کنید و اون رو روی فرش و یا موکت اسپری کنید که برای این ترکیب باید یه قسمت نرم کننده ی لباس یا فرش رو با سه قسمت آب ترکیب کنید و بعد این مایع رو با کمک اسپری روی کل فرشتون خیلی آروم اسپری کنید.

دقت کنید که فقط یه نم و رطوبت ناچیز بشینه رو فرش نه در حد خیس شدن اون و بعد از این کار نیم ساعت صبر کنید که موکت و یا فرش مدنظرتون خشک بشه و بعد به راحتیه آب خوردن موها رو یا با فرچه و یا با دستتون از روی فرش بردارید. یه خوبی که این روش داره این هست که شما علاوه بر راحت جمع کردن موها و از شر اون ها خلاص شدن میتونید با رایحه ی خوب نرم کننده های لباس بوی محیط رو خوشبو کنید.

جمع کردن مو از روی فرش

تهیه ی فرچه ی دسته دار برای جمع کردن مو از روی فرش

یکی از بهترین کارهایی که میتونید برای جمع کردن مو از روی فرش یا موکت انجام بدید تهیه کردن فرچه های دسته دار هست که دقیقا مثل یه جاروبرقی میمونن با این تفاوت که موتور ندارن ولی خب دارای دسته ی بلندی هستن که شما میتونید بدون نیاز به خم شدن و یا روی زمین نشستن با استفاده از اون ها موها رو جمع کنید چون برسی که توی قسمت پایینی اون ها وجود داره بهترین وسیله برای جمع کردن مو و گرد و غبار روی فرش هست و در آخر کار هم شما میشه خیلی راحت و ساده آشغال ها و موهای گیر کرده توی برس رو جدا و توی سطل زباله بریزید؛ برای استفاده از این وسیله میتونید هم اون رو خشک روی فرش بکشید و یا یه مقدار آب روی برس اون اسپری کنید تا تر بشه و بعد اقدام به جمع کردن موها کنید چون اینطوری موها راحت تر به فرچه میپچسبن.

جمع کردن مو از روی فرش

تهیه ی پرزگیر رولی برای جمع کردن مو از روی فرش 

یکی دیگه از کارهایی که میشه اون رو در جمع کردن موها از روی فرش موثر و راحت بشمار آوورد تهیه کردن رول های پرز گیر  هست که از واجباته در هر خونه ای باشه تا هم موها و پرزها رو از روی لباس هاتون و هم از روی فرش و موکت جمع کنید. این رول ها بدنه ی چسبناکی دارن و کافیه روی زمین بشینید و این رول رو که غلطتکی هست روی فرش بکشید و بعد اون قسمت از رول که استفاده شد و رو به راحتی از خطی که برای اون در نظر گرفته شده جدا کنید و بعد اون رو دور بندازید و از یه لایه ی تازه استفاده کنید.

جمع کردن مو از روی فرش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی