|

فرش بژ با چه مبلی ست میشه؟ / رنگی که دوباره مد شده و تو خونه ی هر اروپایی دیده میشه

در این مقاله در خصوص این که فرش بژ با چه مبلی ست میشه براتون صحبت کردیم که میتونید با توجه به اون ها یه انتخاب خوب داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- توی دکوراسیون ترجیح میدید که به سراغ ترندها برید و تازه ترین وسایل بازار که مد شده و احتمال داره با خرید شما دو سال بعد از مد بیفته رو بخرید و داشته باشید و چند صباحی رو روی مد باشید یا ترجیحتون این هست که از به سراغ آیتم هایی برید که از نظراتون زیبا و دلنشین هستن و میتونید اون ها رو برای سالیان سال داشته باشید چرا که به قدری براتون زیبا هستن که چشمتون رو نخواهند زد؟ خب در صورتی که از دسته ی دوم هستید میخواهیم در این مقاله در خصوص این که فرش بژ با چه مبلی ست میشه براتون صحبت کنیم که شاید برای خیلی ها این رنگ فرش از مد افتاده باشه ولی خب این یه تفکر اشتباهه.

همین اول کار در خصوص این که فرش بژ با چه مبلی ست میشه باید بگیم که این مدل فرش قراره خونه ی شما رو بی نهایت بزرگ نشون بده بنابراین در صورتی مشمل فضا و متراژ دارید و احساس میکنید که علاقمند هستید که خونتون یه مقدار بزرگ تر و دلباز تر باشه توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ این رنگ فرش هست که برخلاف باور یه سری ها که فکر میکنن از مد افتاده دقیقا از اون دسته از رنگ هایی هست که همیشه شیک و روی مد هست و هرگز قدیمی نمیشه و میشه با اطمینان کامل به سراغ خرید اون رفت بنابراین در صورتی که انتخاب شما هم یه فرش به این رنگ هست بهتون تبریک میگیم حالا در ادامه بریم به سراغ جواب این سوال که فرش بژ با چه مبلی ست میشه؟

فرش بژ با چه مبلی ست میشه

فرش بژ با چه مبلی ست میشه؟

از اونجایی که رنگ بژ یه رنگی هست که نزدیک به سفید و خاکستریه میشه اون رو با خیلی از رنگ ها ست کرد و دست شما برای انتخاب رنگ مبلمان مناسب با فر بژ بسیار باز خواهد بود. در در زیر چند نمونه رو به عنوان مثال براتون بیان کردیم:

فرش بژ در کنار مبلمان به رنگ قهوه ای تیره: یکی از بهترین رنگ هایی که با خیال راحت میتونید برای ست کردن اون با فرش بژ به سراغش برید قهوه ای تیره هست که به فضای شما احساس از واقعی بودن و گرما رو میبخشه و شما احساس طبیعی از فضا دریافت میکنید که خب برای هر دکور و دیزاینی بسیار عالیه.

فرش بژ در کنار مبلمان به رنگ سیاه و سفید: در صورتی که به دنبال یه دکوراسیون مدرن و در عین حال شیک هستید که هر چشمی رو به خودش مجذوب منیکنه و تعریف همه ی اطرافیان شما رو به دنبال داشته باشه توصیه ی ما به شما در صورت داشتن فرش به رنگ بژ رفتن به سراغ مبلمانی به رنگ سیاه و سفید هست تا در این صورت احساس به روز بودن از دکوراسیونتون منتقل بشه چرا که این روزا در کوراسیون مدرن این سه رنگ یعنی سیاه و سفید و بژ بسیار مورد استفاده قرار میگیره که شما هم میتونید یکی از افرادی باشید که این رنگ ها رو به کار میگیرن.

فرش بژ با چه مبلی ست میشه

فرش بژ در کنار مبلمان به رنگ چوبی: در صورتی که یه فضا میخواهید که احساس دلنشین و خودمونی از اون دریافت کنید و محیط یه احساس صمیمیت و آرامش رو القا کنه توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ مبلمانی هست که چوبی باشه و برای شما یادآوره کلبه هایی باشه که در سواحل به چشم میخوره با شن های درخشان و گاها به رنگ بژ.

فرش بژ در کنار مبلمان رنگارنگ: در صورتی که از اون دسته از افرادی هستید که روحیتون بسیار با رنگ های شاد سازگاره و علاقمند به روح و جلا بخشیدن به محیط با استفاده از رنگ های شاد هستید میتونید برای این منظور به سراغ انتخاب مبلمان با رنگ های شاد در کنار فرش بژ که این رنگ ها میتونن سبز، آبی، صورتی و... باشه که به زیبایی هر چه تمام تر احساس زنده بودن رو از محیط منتقل میکنن.

فرش بژ با چه مبلی ست میشه

فرش بژ در کنار مبلمانی که طبیعی بودن رو فریاد میزنن: در صورتی که از اون دسته از افراد هستید که سبک های بوهو و روستایی رو دوست دارید و علاقمند به سنتی بودن دکوراسیون هستید توصیه ی ما به شما برای مبلمان مناسب در کنار فرش بژ رفتن به سراغ اون دسته از مبلمانی که بامبویی، چوبی و یا حصیری هستن و دارای پارچه های سنتی با طرح های خاص.

فرش بژ با چه مبلی ست میشه

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها