|

این 5 رفتار نشون میده دوست داره یا قاطی باقلیایی / اینجوری تکلیفت روشن میشه بری یا نه

اگر شمام در رابطه ای هستید که موندید اون رابطه با عشقه و یا از سر تنهایی، پس حتما این مطلب رو دنبال کنید تا با این 5 نشونه تکلیفتون مشخص شه.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- همیشه بین قلب و مغز دعوا بوده. این جدل حتی در بین افرادی که میان میگن نه ما دیگه به حرف دلمون گوش نمیدیم و منطقی فکر میکنیم هم بوده، اما خب شاید از یک تایمی به بعد کمی کنترل شده تر انجام شده. یه جا شنیده بودم میگفت عشق به معنای علاقه شدید قلبی هستش که خب از حد دوست داشتن هم میگذره. عشق کلا یه حس قشنگه که حتی میتوان گفت بهترین تجربه دنیا هم میشه خطابش کرد. اما یه وقتایی هست به خودتون میاین و می بینین هم علاقمند هستین و هم یه جوری شدین! یعنی حتی خودتون نمیدونین اون حسی که دارین عشق هستش و یا ترس از تنهایی؟

اگر شما هم از دست افرادی هستید که نمیدونید دقیقا حستون چیه و خیلی مطمئن نیستین که به شریک عاطفیتون علاقمندید یا خیر؛ پس حتما با این مطلب همراه باشید ، چرا که این حالات نشونه هایی داره که میتونه شما رو آگاه کنه تو چه شرایطی هستین! اینجوری متوجه میشین که رابطه عاطفیتون براتون تموم شده و شما به دلیل ترس از تنهایی هنوز موندین؟ یا خیر!

1- درمورد یکی دیگه دارین خیال پردازی می کنین

یکی از نشونه هاش اینه که شما بیشتر اوقات فرد دیگری رو در رویاهای خود دارید و میبینید. این احوال نشون میده که شریک عاطفیتون نیاز های شما رو برآورده نمیکنه، چه از نظر عاطفی و چه از لحاظ های دیگه. عشق واقعی یه حس رضایتمندی و ارتباط عافی در ما ایجاد میکنه. اینکه بینیم بالاخره یکی پیدا شده که دوستش داریم و شخص مقابل هم دوستمون داره حس فوق العاده ای داره. اصلا به همین دلیله که آهنگ ها، فیلم ها و کتاب های زیادی درباره ی عشق تولید شده.

رابطه عاطفی

2- ارتباط عمیقی با شریک عاطفیتون ندارید

وقتی هدف اصلی شما از یک ارتباط بیرون اومدن از تنهایی باشه، نه یک رابطه دوطرفه عمیق معنادار! خب قطعا رابطه ای سطحی و فاقد صمیمیت عاطفی براتون ایجاد میشه. اگر شریک عاطفیتون رو دوست داشته باشید اما ارتباط و اون پیوند واقعی بینتون وجود نداشته باشه، عملا اون رابطه ناسالم شده. 

مثلا اینکه شما و فرد مورد نظرتون عموما در رابطه با مسائل روزمره بی هدف صحبت دارید و کمتر به سراغ گفتن آرزوها، روباها و ترس هایی که دارید میرید. در واقع شما و فردی که باهاش در ارتباط هستید یک رابطه پر احساس و واقعی ندارید، و تنها برای تنها نموندن و حجتی وقت تلف کردن واسه پیدا کردن کیس حدید مونده ادید.

3- همش تو اضطراب به سر میبرین

به نظر خودتون، تو رابطه ای که هستی دائما اضطراب داید و فکر به تنهایی هم همین حس رو درونتون ایجاد میکنه؟ قطعا شرایط خوشایندی نیست و باعث میشه تا اون استرسی که دارین جلودار ایجاد شادی و حس خوب بشه. 

عشق واقعی باید زندگیتون رو ارتقا بده، نه اینکه صرفا راه فراری از ترساتون بشه.

رابطه عاطفی

4- احساس می کنین از انتظارات و نیازاتون کوتاه اومدین

واقعیت اینه که اگه ارزش ها، علایق و انتظارات شما با شریک عاطفیتون هم راستا نباشه باعث نبود حس رضایتمندی و تجربه یه حس کمبود عاطفه خواهید شد. اگر در این رابطه احساس می کنید که دارید از نیاز ها و خواسته هاتون کوتاه میاین، بدوندی که میترسید از جدایی و این رابطه دیگه چندان مثل سابق نیست. 

زندگی خیلی کوتاه تر از اون چیزیه که ما بخوایم از خواسته هامون کوتاه بیایم و بهترین کار اینه که رو اعتماد به نفستون کار کنید و ببینید این ترسه از کجا داره آب میخوره.

رابطه عاطفی

5- شریک عاطفیتون تو آیندتون دیده نمیشه؛ شما هم هینطور!

وقتی شما کسی رو دوست داشه باشید ناخودآگاه به اینده باهاش فکر می کنید. اگر شریک عاطفی شما هیچ فکری در مورد آینده با شما نداره، بدونید که این موضوع واقعا هشدار دهندست. اینها همه نشون میده که شما زندگیتون رو با شریک عاطفیتون نمی بینید و اینها همه هشدار اینه که اهداف ها متفاوته. 

با این تفاسیر، چرا تو چنین رابطه ای موندین و بهتر نیست که برین دنبال یه فرد مناسب تر؟ بیرون اومدن از یک رابطه به این معنا نیست که شما قراره تا اخر عمرتون تنها بمونین و یا اینکه باااید فورا برید تو یه رابطه جدید! خیر.

رابطه عاطفی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی