|

رنگ های ترند رژ لب برای زمستان 1402؛ با این رنگا تو سرما به لبات جسارت و گرما ببخش

برای زمستان شما می توانید با انتخاب یک رژ لب جذاب استایل خودتون رو تغییر بدید و جسور گروم و در عین حال جذاب و درخشان به چشم بیایید

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- چند روزی تا آغاز زمستان بیشتر نمونده و بد نیست با تغییر فصل شما هم یک تغییر تو استایل تون بدید و یه جورایی تو زمستون جذاب تر بشید. اگه فکر می کنید منظور ما از تغییر استایل برای زمستان انتخاب و خرید ژاکت، پالتوهای رنگارنگ و پوتین های زیباست سخت در اشتباه هستید چرا که درسته پوشش مناسب زمستانی میتونه استایل شما و تغییر بده اما همه ماجرا نیست و تغییر روتین آرایش یکی دیگر از کارهایی است که می توان با آن به استقبال این فصل سرد و جذاب رفت.

یکی از مهم ترین روتین های آرایش هم رژی است که به لب هاتون می زنید و شما با انتخاب یک رژ مناسب و درخشان نه تنها به لب هاتون بلکه به کل استایل تون جذابیت دوباره ببخشید. پس با ما در ادامه این مقاله همراه شوید تا چند رنگ رژ لب گرم و جسوانه برای فصل سرد زمستان به شما معرفی کنیم.

زمستان فقط کدو حلوایی نخور رژش رو هم به لب بزن

زمستان وسرما فصل کدو حلوایی است و خودن یک دسر کدو حلوایی در یک بعد از ظهر زمستانی جزو خاطرات فراموش نشدنی برای خیلی از افراد است. از طرفی انتخاب یک رژ لب به رنگ کدو حلوایی قطعا میتونه طعم دلپذیر این خوردنی پاییزی و زمستانی را برای شما تداعی کند. این رنگ یکی از برازنده ترین رنگ ها برای رژ لب و آرایش در زمستان است که این روزها خیلی ترند شده است.

Pumpkin lipstick

با رژ لب یاقوتی از شب چله تا دیدارهای عاشقانه

انارهای شب یلدا را به خاطر بیاورید که چگونه مثل یاقوت می‌درخشند شما با انتخاب این رنگ رژ لب همچون یاقوت در زمستان خواهید دخشید.  رژ لب یاقوتی یکی از جذاب ترین رنگ ها برای رویدادهای رسمی است و می توانید در مراسم های غیر رسمی نیز شدت آن را کمتر کنید. این نکته رو هم از ما نشنیده بگیرید اگه قول و قرار عاشقانه ای تو فصل زمستان دارید حتما یکی از گزینه هاتون برای رژ لب رنگ یاقوتی باشه چرا که به شدت چهره شما رو شاداب و دلنشین می کنه و می تونید اون رو با لباس های مشکی طلایی و حتی مونوکروم قرمز ست کنید.

71kBFFuaCXL._SL1500_

استایل لایت اما چشم نواز با رژ لب نارنجی سوخته 

نارنجی سوخته یکی از جذاب ترین و مناسب ترین رنگ های رژ لب برای پاییز و زمستان است که ما را به یاد برگ های خزان شده و غروب خورشید می اندازد.

نارنجی سوخته یک رنگ جایگزین غیرخنثی و جذاب برای رژ لب های قرمز سنتی است و گزینه ای مناسب برای قرار ملاقات‌های دوستانه و مهمانی ها است و این رنگ هم برای پوست روشن و هم پوست تیره مناسب است و گزینه ای مناسب برای داشتن یک آرایش جذاب زمستانی است چرا که یک ترکیب ملایم و لایت به چهره شما می‌بخشد و نارنجی سوخته با هر رده سنی جور در می‌آید.

8r5gi1leqif01

با رژ لب شکلاتی لذت رایحه شکلات را روی لب هایتان ماندگار کنید

اگر دوست دارید آرایش صورت تان نچرالی و طبیعی باشه و خیلی هم به چشم نیاید رنگ رژ شکلاتی بهترین انتخاب است.  رژ لب شکلاتی علاوه بر به یاد آوری طعم خوش شکلات یک استایل زمستانی تند و شیرین را به یاد ما می آورد. این رنگ رژ لب آرایشی طبیعی و باوقار را برای شما به ارمغان می آورد و گزینه ای ایده آل برای خانم هایی است که پوست سبزه دارند.

256

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی