|

برای اولین قرار عاشقانه تو پاییز چی بپوشیم؟ با این هشت آیتم زیباترین دختر شهر شو

احتمال اینکه در پاییز خیلی ها اولین قرار عاشقانشون باشه هست، پس حتما این مطلب رو دریاب تا بدونی برای استایلت باید چه نکاتی رو رعایت کنی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هرکسی تو زندگیش بالاخره یک روز عاشق میشه. اصلا اگر هم اینچنین نباشه بالاخره که یک روز اولین قرار عاشقانش رو میره! شخص مورد نظر بسته به اینکه چقدر برای شما اهمیت داره خب باید استایلتون و البته رفتارتون مشخص بشه. قطعا اینکه شما باید آراسته باشید که اصلا در اولویت قرار داره چرا که شخص مقابل هر کسی هم که باشه، شما با آراستگی و زیبایی خود در اصل شخصیت خودتون رو نشون دادین! 

اما بهتره کمی ریز بین تر باشیم و ببینیم برای اولین قرار عاشقانه اصلا باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم، به خصوص اینکه به پاییز هم ورود کردیم و دیگه قراره روزای خوشگل و کمی خنک پاییزی رو داشته باشیم. 

first-date-conversation-guide-tips

لباس شما ترکیبی از جدید و قدیم باشه

شما در اولین قرار عاشقانه خود قصد دارید تا تاثیر خوبی داشته باشید که خب این موضوع کاملا منطقی و درسته. در انتخاب لباس شاید فکر کنید لباس قبلیاتون قدیمی هستند و قصد داشته باشید تا سر تا پایی نو برای خود بسازید که خب در این حالت باید بگیم اصلا گزینه خوبی نیست و بهترین حالت اینه که ترکیبی از قدیم و جدید باشید. 

حد وسط رو رعایت کنید و ظاهر خود را هم با لباس های قدیمی ببینید و هم آیتمی نو برای خود تهیه کنید. قطعا پوشیدن لباس نو به آدم حس خوبی میده و اون حس در این قرار ملاقات دوچندان خواهد شد. سبک یا آیتمی که تا به حال استفاده نکردید رو هرگز تست نکنید چرا که این قرار، وقته تست حرکتی جدید نیست و اعتماد به نفس خودتون و با این حرکت خدشه دار نکنید!

IMG_20221023_231856_248-919x1024-1

مدل مو به این سبک باشه

حواستون به مدل مویی که میزنید باشه چا که مو هم تاثیر بسیار فراوونی در بهتر و بدتر شدن چهره شما داره و هم اینکه اصلا مدل موی پیچیده مناسب چنین قراری نیست! بهتره که از مدل مو های روزمره استفاده کنید تا با خیالی راحت بر سر قرار بنشینید، نه اینکه مدام حواستون به موهاتون باشه که خراب نشه و یا وقت و انرژی زیادی پیش از رفتن ازتون بگیره!

4176a821b85c32271e37dd38d1e432cd

تنها یکبار روی مچ دست خود عطر بزنید و بس

قطعااا اینکه بوی خوشی داشته باشید هم حس بهتری به خودتون میده و هم تاثیر گذاری بسیار زیادی بر روی فرد مقابل داره. اما قرار نیست اونقدر زیاد از عطر استفاده کنید که هر جا رفتین مثل یک خوشبو کننده فضا عمل کنید! یک بار عطر رو بر روی مچ دستتون بزنید و به هم بمالید و بعد کمی هم به گردن خود بزنید. عطر شما نباید اونقدری غلیظ باشه که اولین چیزی که از اولین ملاقات از شما به یاد میاد بوی عطرتون باشه!

استایل+بهاره

لباستون تنگ نباشه

قرار اول خودش به اندازه کافی سخت هستش، چرا باید لباسی رو انتخاب کنید که شما رو در تنگنا قرار میده در حالی که میتونید از لباسی راحت تر استفاده کنید و حسی آروم تر داشته باشید؟ 

لازمه جذاب بود تنگ پوشی نیست! اینکه شما مانتو، شلوار و یا پیراهنی تنگ انتخاب کنید دلیلی بر زیبایی هرچه بیشتر نیست که البته این مورد هم باز صد درصد نیست و اگر فکر می کنید با این گزینه ها راحت ترین و زیبایی بیشتری هم دارید خب بپوشید! چه عیبی داره؟

قیمت+مانتو+مخمل+سوزن+دوزی

ترکیب رنگ یا تک رنگ؟ سبک باشید

استفاده از اکسسوری خیلی مهمه اما دقت داشته باشید که همه آیتمارو بزرگ و تو چشم انتخاب نکنید! بلکه اگر یکی از اونها، مثلا گوشواره شما بتونه نظر رو به خود جلب کنه جذابیت بیشتری به ظاهر شما خواهد داد تا اینکه همشون با هم مورد توجه قرار بگیرن! 

رنگ لباس شما نیز خیلی اهمیت داره و اونچه که بهتون مطمئنید میاد رو بپوشید و به سراغ گزینه های جدید نرید! حالا اون رنگ میتونه جیغ باشه و یا نود. ترکیب رنگ ها در استایل باید به درست باشه اما اگر فکر می کنید با تک رنگ ها جذابیت بیشتری دارید این گزینه هم میتونه شما رو شیک نشون بده، البته در صورتی که رنگ هایی مثل مشکی و سفید و … باشه نه جیغ!

استایل+بهاره

اتو کشیدن از برند بودن لباس مهمتره

قطعا اینکه لباس شما برند باشه خب جذابیت داره اما قطعا از این موضوع واجب تر اینه که لباس شما خوش دوخت و اتو کشیده بشه. لباسی که دوختی نامناسب داره و یا چروک به نظر میاد نه تنها شما رو جذاب نخواهد کد، بلکه نامرتبی شما رو نشون میده. پس اتو کشیدن از برند بودن خیلی مهم تره!!

خرید+کت+شانل

به خودتون وفادار باشید

قطعا شما بانویی زیبا و دارای شخصیت هستید. بهتره که برای تحت تاثیر قرار دادن فرد مقابل خودتون رو تغییر ندید و همونطور که همیشه بودین و هستین رو نشون بدین نه اینکه بخاطر اینکه شخص فلان مورد رو دوست داره اون تیپی ظاهر بشید! شما باید خود واقعیتون رو نشون بدین و به خودتون وفادار باشید!

مانتو+مخمل+سوزن+دوزی

انرژی خوب فراموش نشه

اینکه شما به خودتون به اندازه کافی نرسید، حتی اگه هزاران بار هم به شخص برسید باز فایده نداره و به شخص مقابل حسی نه چندان جالب میده. پس اول خودتون رو دوست داشته باشید و با انرژی خود و ظاهری آراسته حضور پیدا کنید. 

اعتماد به نفس داشته باشید و سعی کنید تا انرژی خوبی انتقال دهید. به خصوص اینکه در فصل پاییز هستیم و این انرژیه میتونه دوچندان جذاب تر بشه.

110321

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی