|

استایل های مخصوص روزای بارونی

تو هوای بارونی با یار بریم بیرون چی بپوشیم؟ لباس های 2023 که تو کمد نداشته باشی باختی

اگر در این روزهای بارونی نمیدونید چه لباسی بپوشید جذابتره، پس حتما با این مطلب همرا باشید که مخصوص شما شیک پوشان می باشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قطعا پاییز از فصل های به شدت پر طرفدار و خوشگل خداست که یه ترکیب جذاب از هوای خنک و بارون هستش. طوری که آدمو کلا میبره تو یه حال و هوای دیگه، هوایی که دلت میخواد خونه بشینی و همش میخوای بزنی بیرون و تو خیابون قدم بزنی. آخه نه سرده و نه گرمه! البته که تو این فصل از دیگر جذابیت هایی که وجود داره استایل هایی هستش که میشه زد. این روزا میشه یه جور لباس پوشید که هم لایه ای باشن و خوشگل، هم پفالو نشی و کاپشن های ضخیم نپوشی. خدایی این ترکیب یه ترکیب برندست! تو این هوا بیشتر برون رو می بینیم اما شاید شما هم از دست خانومایی باشید که هم این روند رو دوست دارید و هم نمیدونید دقیقا باید چجوری تو این شرایط هوایی لباس پوشید!

آخه هر چیزی اگه بخواد خوب در بیاد باید طبق اصول و قواعد خاص خودش پیش برده و استایل و مد هم آیتمای خاص خودش رو داره. اگر از علاقمندان ترکیب بندی لباس هستید و براتون مهمه چی میپوشید، پس حتما با این مطلب همراه باشید تا همه چیز رو برای یک استایل ناب بارونی بدونیم.

ccc6c1dc-2842-49f5-a621-dd6be28660ef

حواست باشه یه بارونی تو کمد داشته باشی

یکی از لباس هایی که واجبه تو کمد هر خانومی وجود داشته باشه، ترنج کت ها هستند که با پوشیدن اونها یک هوای بارانی جذاب رو سپری خواهید کرد. ظاهر کلاسیک و کمربند خوش فرم بارونی ها، میتونن جذابیت بی نظیری به شمایل و استایل شما بدن. بارونی های بلند میتونن از خیس شدن هرچه کمتر شما هم کمک خوبی داشته باشند.

اگر هم از دست خانومای هستید که طرفدار تیپ های کژوال هستید و خیلی با ظواهر خانومانه مود خوبی ندارید، میتونید از بارونی های کوتاه بر روی شومیز یا مانتوی خود استفاده کنید.

9f37609c-91c4-41a0-ba92-3f869407fe3e

9d195685-0145-4927-a9cf-913582d448db

لباس های رنگی روحتو در این هوا تازه می کنند

شنیدین میگن این فصل ، فصل جدایی و شکست و این حرفهاست؟ توجه نکنید و بهتره که از آیتم لباس های رنگی استفاده داشته باشید تا این صحبت به حداقل برسه و هوای افسردگی سمتتون نیاد. با لباسای رنگی خوشگل تر هم میشید.

بهترین جنس لباس واسه روزای بارونی

یکی از بهترین جنس ها برای هوای بارونی استفاده از لباس های جنس چرم می باشد چرا که آب به داخلش نفوذ نمیکنه و بد ترینش هم جنس جیر هستش چرا که بارون میتونه خرابشون کنه. پس تو این هوای جذاب ریسکی، لباس های لاستیکی و چرم مصنوعی و کفش های چرمی روکش دار رو فراموش نکنید.

643968ec-9ce5-4837-8b09-ecc9e8d90d2c

مناسب ترین کفش های برای این فصل و بارون

باید بگیم که بهترین  مناسب ترین کفش برای هوای بارونی چکمه و یا نیم بوت هستش که میتونه مطابق با سلیقه و رنگ مورد علاقتون انتخاب بشه. رنگای مثل کرم و مشکی میتونن با هر استایلی ست بشن.  

دقت کنید جنس کفش هایی رو نپوشید که با دو تا قطره آب زود ظاهر زیباشون رو از دست میدن. چکمه هایی که تا زیر زانو هستند، نیم بوت های پاشنه کوتاه و کفش های ورزشی یا کفش های راحتی رنگی میتونن انتخاب های خوبی تو روزهای بارونی برای شما باشن، چرا که این گزینه ها میتونن تا حدود خوبی از نفوذ آب به داخل جلوگیری کنند.

Coats Lookbook

تو روزای بارونی شلوار چی بپوشیم؟

این روزا با توجه به اینکه هوا بارونیه و زمین ها خیس، باید دقت کنید که از شلوار های با قد خیلی بلند استفاده نکنید چرا که رو زمین کشیده میشه و در نهایت کثیف میشه که خب نه تنها ظاهر شیک و درستی نداره، پاچه شلوار هم قطعا زودتر خراب خواهد شد.

شلوارهای چرم و اسکینی و لگ بهترین گزینه ها هستند چرا چون هم اگه خیس بشن زود تن سریع خشک میشن. هم داخل بوت به راحتی میرن و ایستایی خوبی دارن. 

پالتو خز تدی

این سبک آرایش برای روزای بارونی عالیه

اگر قصد دارید تا در روز بارونی برید بیرون و قدم بزنید، پس بهتره که از لوازم آرایشی استفاده کنید که ضدآب هستند تا خیلی زود و راحت آرایشتون نریزه و با رطوبت هوا هم میکاپ شما پخش نشه! 

دقت کنید که از کرم پودر های سنگین خودداری کنید چرا که در صورت خیس شدن چهره شما به شدت به هم ریخته و براق نشون داده میشه. در روزهای بارونی اسپری های ضد وز مو رو هم فراموش نکنید.

چند پیشنهاد برای روزهای بارونی جهت جذابیت بیشتر

- اگه هوا گرم بود ولی بارون میومد، با توجه به اینکه دامن های جین بلند مد شدن میتونید یک ژاکت خردلی رو با یه دامن مشکی ساده و یک جفت پوتین سبز رنگ ترکیب کنید و بپوشید تا بی نظیر شوید.

- ست هودی و شلوار امسال خیلی ترند شده، پس شما هم میتونید با این تیپ زیبایی خود را به اعلا برسونید و با استفاده از یک جلیقه یا کاپشنی کوتاه استایل خود را تکمیل کنید. 

- قدرت کت جین رو هیچ کجا دست کم نگیرید و تو این هوا هم حتما ازش استفاده کنید. در حالی که میشه یک لگ و کتانی جذاب انتخاب کرد، زیر کت جین هم یک بافت نازک به تن داشته باشید.

d73d1756-5c22-4f80-88e6-f8cdd75ba502

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی